prostownik z lidla

Data: 2010-10-11 16:14:05
Autor: Lenny
prostownik z lidla
Zyga pisze:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

Lemek

Data: 2010-10-11 16:24:21
Autor: Tmek
prostownik z lidla

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

Mozesz rozwinac, bo jak na razie to bez sensu.

Tmek

Data: 2010-10-11 18:31:40
Autor: Mystik
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-11 16:14, Lenny pisze:
Zyga pisze:

http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-7CA41D2E-2C2A8F76/lidl_pl/hs.xsl/index_13678.htm

Ma ktoś taki? Warte to coś czy nie bardzo?

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej zapalniczki?
Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-12 08:36:47
Autor: donia
prostownik z lidla
Zyga pisze:

[...]

uuu, za takie coś to pewnie nawet Nobla by dostał :)

--
pzdrv
donia i F800GS lodówka

Data: 2010-10-13 02:01:03
Autor: marider
prostownik z lidla [OT]
W dniu 2010-10-12 08:36, donia pisze:
[...]

Nobla to mam ja ;)

Pzdr
PS. http://nobel.info.pl
--
marider
Wsciekla Rn20 + dodatki

Data: 2010-10-14 08:07:45
Autor: Ekim
prostownik z lidla [OT]

A może wręcz w drugą stronę ... tzn chciałby mieć koncówkę do gniazda
zapalniczki w ładowarce aby bez zdejmowania siedzenia (czy co tam
innego stoi na przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma gniazdo
zapalniczki).

Pozdrawiam,
Ekim
W poszukiwaniu SV650 na wtrysku :)

Data: 2010-10-15 00:25:01
Autor: Tmek
prostownik z lidla [OT]
Użytkownik "Ekim" <ekimluczak@gmail.com> napisał w
wiadomości

> [...]
przeszkodzie w dojściu do aku) móc po zajechaniu do
garażu poprostu podłączyć to w moto (o ile moto ma

To niech sobie zrobi taka koncowke, koszt z 3 zlote.

pzdr

Data: 2010-10-15 12:23:26
Autor: DrFugazi
prostownik z lidla [OT]
W dniu 14.10.2010 17:07, Ekim pisze:
Pozdrawiam,
Ekim
W poszukiwaniu SV650 na wtrysku:)

Witam,

znam taką jedną na wydaniu, rocznik 2004, niebieska, 17 tys. przebiegu, kupiona w polskim salonie, pierwszym właścicielem był mój kumpel, który również i tu pisywał (Schpakoo!), drugim jest mój kumpel z pracy, więc ręczę za przebieg, serwisowanie i stan techniczny. W zestawie alarm, stelaże pod 3 kufry + kufry Givi, tłumik Leo Vince (miodnie brzmi).
Cena wyjściowa 12k, bo sprzęt pewny i dobrze wyposażony. Jak jesteś zainteresowany to odpisz wycinając nospam z adresu, albo namiary znajdziesz na mojej stronie www w zakładce kontakt.

Piotr Tarnowski /DrFugazi/
Suzuki GSX 1300R Hayabusa
http://www.hayabusa.eu.org

Data: 2010-10-12 08:53:29
Autor: PB
prostownik z lidla
Dnia Mon, 11 Oct 2010 18:31:40 +0200, Mystik napisał(a):

Jakby jeszcze miał zasilanie z gniazda zapalniczki to by było warto.

To znaczy, że chciałbyś ładować akumulator pojazdu z jego własnej zapalniczki?
Hm. Dość ciekawe. Rzekłbym nawet - nowatorskie :).

Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest. --
Pozdrawiam
Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Data: 2010-10-12 01:49:47
Autor: WS
prostownik z lidla
On 12 Paź, 08:53, PB <pi...@bez.spamowania.biegala.pl> wrote:

Obstawiam że chciałby naładować akumulator motocyklowy z samochodowego
zamontowanego w aucie - to wcale takie głupie nie jest.

do tego kupuje sie kable do odpalania a nie prostownik ;) , jesli ma
sie troche czasu to wystarczy podpiac szeregowo przez zarowke, zeby
zmniejszyc prad ladowania...

WS

Data: 2010-10-13 15:23:03
Autor: Asmodeusz
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-12 08:53, PB pisze:
[...]

Tylko po co do tego angażować prostownik?

Data: 2010-10-13 22:13:40
Autor: masti
prostownik z lidla
Dnia pięknego Wed, 13 Oct 2010 15:23:03 +0200 osobnik zwany Asmodeusz
wystukał:

się nieznaszzzzz :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-10-15 02:27:12
Autor: cpt. Nemo
prostownik z lidla

Użytkownik "PB" <piotr@bez.spamowania.biegala.pl> napisał w wiadomości news:fgncztjp9tvg$.7rjws4drakwp$.dlg40tude.net...
[...]

http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-na-allegro-i1240144331.html

Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac, sprawdzalem :)

Pozdrawiam, cpt. Nemo

Data: 2010-10-15 09:00:14
Autor: Mystik
prostownik z lidla
W dniu 2010-10-15 02:27, cpt. Nemo pisze:

http://allegro.pl/kabel-rozruchowy-nowosc-najtaniej-na-allegro-i1240144331.html

Pewnie o taka zabawke chodzi. Motocykle daja sie z tego naladowac,
sprawdzalem :)

A rozruch sprawdzałeś? Bo jeżeli nie, to nie użyłeś tego produktu zgodnie z przeznaczeniem. To są KABLE rozruchowe.
Chociaż myślę, że prędzej rozruszą kolejkę TT niż cokolwiek innego.
Ludzie to mają poczucie humoru :)

Nawiasem mówiąc, nie ma to jak dobrze rozwijający się wątek, w którym rozpoczynający zniknął jak kamfora :).

pozdr.
Mystik

Data: 2010-10-20 13:07:07
Autor: cpt. Nemo
prostownik z lidla

Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości news:i98u60$240$1news.onet.pl...
[...]

Acha, zgodnie z przeznaczeniem to znaczy zgodnie z instrukcja, a ta mowi wyraznie ze one sluza do naladowanaia oslabionego akumulatora, w ciagu 5 do 15 min, do poziomu umozliwiajacego odpalenie pojazdu.
Akumulator ktory ledwo obrocil rozrusznik moto po 5 minutach podlaczenia do pracujacego / to wazne / autka, normalnie odpalil motocykl.

I to czesto wystarczy, a nie do kazdego akumulatora w motocyklu latwo sie dobrac wiec warto zainstalowac specjalne zewnetrzne gniazdo zapalniczki :)

Nemo

Data: 2010-10-15 11:29:26
Autor: Lenny
prostownik z lidla
cpt. Nemo pisze:

[...]

To znaczy nie do końca o tym myślałem. Nie bardzo wiem o co chodzi z tymi kablami rozruchowymi, bo nie mam motocykla. Szukam takiej ładowarki z wtykiem do zapalniczki, żeby można było akumulator samochodowy podładować podczas postoju, albo nawet podczas jazdy, jakby się jakoś sprytnie kable poprowadziło. A jak na złość nie mogę znaleźć żadnej ładowarki z takim wtykiem. Noszenie akumulatora do domu zdecydowanie mi się już znudziło.

Lemek

Data: 2010-10-15 12:54:10
Autor: Tmek
prostownik z lidla
Użytkownik "Lenny" <le_nowo@wp.pl> napisał w wiadomości

[...]

I nie znajdziesz.

Jak masz aku luzem w srodku i jest on na takie samo napiecie jak w samochodzie to wystarczy podlaczyc go kablami do gniazda zapalniczki.

Przy zalzozeniu ze aku nie jest wyladowane do konca, pociagnie tylko tyle ile mu potrzeba. I niczym to nie bedzie sie roznilo od podlaczenia aku pod maska. A jak bys mial dalej watpliwosci to w kazdym samochodzie jest ladowarka tylko jest schowana i na stale podlaczona do aku pod maska.

Tmek

prostownik z lidla