prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI

Data: 2011-09-12 04:25:17
Autor: muto2100
prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI
Data: 2011-09-12 05:20:05
Autor: Hans Kloss
prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI
On 12 Wrz, 13:25, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://dsc.discovery.com/gear-gadgets/boost-your-wifi-signal-using-on...

Bardzo chętnie wzmocnię ale.... puszki po jakim gatunku użyć to tego
celu? Konieczne są pogłębione badania w tym temacie, może by się więc
ta grupa wreszcie do czegoś przydała. Ja zaczynam od Grafenwalder
Weissbier:
http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-B82CEDDD-320466D8/lidl_pl/hs.xsl/index_13129.htm
wyniki opublikuję wkrótce.
J-23

Data: 2011-09-16 18:16:09
Autor: pluton
prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI
ta grupa wreszcie do czegoś przydała. Ja zaczynam od Grafenwalder
Weissbier:

co ty za szczyny bulgarskie pijesz ? tylko zimny szam^H^H^H lech rulez.

Nullification

Data: 2011-09-16 18:39:45
Autor: wekon
"pluton"  wrote in message news:j4vspg$pme$1inews.gazeta.pl...

ta grupa wreszcie do czegoś przydała. Ja zaczynam od Grafenwalder
Weissbier:

co ty za szczyny bulgarskie pijesz ? tylko zimny szam^H^H^H lech rulez.

-- -- -- -- -- -- -- -

lech? wiedziałem, że jak pluto to tylko szczyny...

wekon

Data: 2011-09-16 22:48:31
Autor: pluton
prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI

co ty za szczyny bulgarskie pijesz ? tylko zimny szam^H^H^H lech rulez.

lech? wiedziałem, że jak pluto to tylko szczyny...

Wiem, ze nie powinienem ci szczac do piwa. Ale i tak przeciez nie poczules
roznicy...

Nullification

prosty ale skuteczny sposob na wzmocnienie sygnalu WIFI