prosty tuner do TNK

Data: 2010-11-02 08:21:31
Autor: kamtzu
prosty tuner do TNK
Chce kupic tuner do TNK dla starszej osoby.
Wymagania: jak najprostszy w obsludze, stabilny i nie za wolny.
Dodatkowym plusem beda male wymiary i HDMI. (narazie podlaczony bedzie do koneskopowego TV 21 cali ale mozliwe ze za jakis czas TV tez bedzie do wymiany).

W cenie ok 200zl można dostać:
Technisat DIGIT S2
Ferguson FK 6900 CR
OPTICUM 7300 CI2CX PLUS
OPTICUM 4060 CX
ORTON 4160CX
ADB 1180
LINBOX F16

Ktory bedzie najlepszym wyborem?

Data: 2010-11-02 08:29:32
Autor: pawell32
prosty tuner do TNK
W dniu 2010-11-02 08:21, kamtzu pisze:
[...]

wg mnie jak ma był mały i prosty w obsłudze to ichni
Technisat DIGIT S2.
z wy hdmi OPTICUM 7300 CI2CX PLUS

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-02 09:03:42
Autor: kamtzu
prosty tuner do TNK
Użytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisał w wiadomości news:4ccfbd83$1news.home.net.pl...
wg mnie jak ma był mały i prosty w obsłudze to ichni
Technisat DIGIT S2.

Wlasnie tylko ten mialem w reku i wydawal mi sie calkiem ok. I bedzie sam aktualizowal kanaly tak?

z wy hdmi OPTICUM 7300 CI2CX PLUS

Ze ma hdmi (jako jedyny z wymienionych) to wiem ale czy jest przyjazny w obsludze?
a Ferguson FK 6900 CR ?

pozdrawiam.

Data: 2010-11-02 11:44:00
Autor: pawell32
prosty tuner do TNK
W dniu 2010-11-02 09:03, kamtzu pisze:
Wlasnie tylko ten mialem w reku i wydawal mi sie calkiem ok. I bedzie
sam aktualizowal kanaly tak?

tak

z wy hdmi OPTICUM 7300 CI2CX PLUS

Ze ma hdmi (jako jedyny z wymienionych) to wiem ale czy jest przyjazny w
obsludze?
a Ferguson FK 6900 CR ?

obydwa są dość przyjazne, choć dwóch wolę ferdka.
jak bardzo potrzebujesz mogę zrobić screen`y menu
obydwóch

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2010-11-07 11:03:27
Autor: Brooks
prosty tuner do TNK
On 2 Lis, 08:21, "kamtzu" <kam...@tlen.usunTo.pl> wrote:
[...]

Myślisz przyszłościowo, to dobrze.
Planujesz wymianę tv na taki ze złączem HDMI? Jednym z powodów wymiany
telewizora jest naziemna telewizja cyfrowa?
Proponowałbym pomyśleć o TNK HD. Jako moduł do dekodera z CI albo
praktyczniej dekoder wraz z NTC (combo). Dekoder combo to mniej
pilotów na stole, a więc pewna wygoda.
Wkrótce w eterze będzie więcej bezpłatnych kanałów naziemnej cyfrówki,
za które obecnie trzeba płacić platformom w minimalnych pakietach.
Może mieszkając blisko Czech lub Niemiec masz dostęp do kanałów
zagranicznych z DVB-T?
Trzeba by się dowiedzieć jak taki dekoder TNK HD wyszukuje dowolne
kanały naziemnej telewizji. Czy istnieje możliwość odbioru również TV
Trwam z Astry?
Wspominasz, że chodzi o starszą osobę więc może warto to brać pod
uwagę?

http://www.wasserman.pl/pl/p/Telewizja-na-karte-FULL-HD-zestaw-do-TNK-HD/1378

--
Brooks: Biomechanical Robotic Organism Optimized for Killing and
Sabotage

Data: 2010-11-08 17:55:26
Autor: kamtzu
prosty tuner do TNK
Użytkownik "Brooks" <xixuowqq@jadamspam.pl> napisał w wiadomości news:80723625-5ae9-4ca4-9090-adc903919880w38g2000pri.googlegroups.com...
On 2 Lis, 08:21, "kamtzu" <kam...@tlen.usunTo.pl> wrote:
Myślisz przyszłościowo, to dobrze.

10 lat temu tez myslalem przyszlosciowo. Kupilem super (drogi) tuner do analogowej satelity, z wejsciem na dwa konwertery, stereo (wtedy to bylo cos :)). Ani razu nie wykorzystalem tych funkcji. Rok temu zostal ostatecznie wyniesiony na strych (w idealnym stanie).

Wkrótce w eterze będzie więcej bezpłatnych kanałów naziemnej cyfrówki,
za które obecnie trzeba płacić platformom w minimalnych pakietach.

Raczej nie tak wkrotce - wojewodztwo pomorskie. Stwierdzilem ze nie warto teraz placic za sprzet ktory wykorzystam najwczesniej za rok. Zamowilem Technisata, koszt smieszny (150 zl z przesylka i pakietem na 3 miesiace) mysle ze na razie starczy. Jak bede wymianial TV to raczej juz bedzie z tunerem do cyfrowej naziemnej.

Dzieki wszystkim za pomoc.

Data: 2010-11-08 22:29:03
Autor: blur
prosty tuner do TNK
?Użytkownik "kamtzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib9a1c$de7$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Kto 10lat temu kupował analogowy tuner ?

Data: 2010-11-08 21:34:28
Autor: Sergiusz Rozanski
prosty tuner do TNK
Dnia 08.11.2010 blur <blur0@poczta.onet.pl> napisał/a:
?UĹźytkownik "kamtzu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ib9a1c$de7$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

A były w ogóle monofoniczne? Bo jak pamiętam z 20 lat wstecz to wszystkie
miały 4 kanały fonii pod 1 kanałem wizji i to były albo jakieś ścieżki
dźwiękowe albo stereo + radio itd.

Data: 2010-11-09 09:11:31
Autor: blur
prosty tuner do TNK
ďťżUĹźytkownik "Sergiusz Rozanski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:slrnidgr74.qlc.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl...
-- -- -- -- -- -- -- --

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Nie pamiętam żeby były mono, ale ja miałem w Peace jakieś "Panda Stereo"
do dzisiaj nie wiem o co chodziło :)

Data: 2010-11-09 01:08:57
Autor: Brooks
prosty tuner do TNK
On 9 Lis, 09:11, "blur" <bl...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Sergiusz Rozanski"  napisał w wiadomości grup

> [...]

dźwiękowe albo stereo + radio itd.
-- -- -- -- -- -- -- -

Nie pamiętam żeby były mono, ale ja miałem w Peace jakieś "Panda Stereo"

Tuner analogowy bez pilota, audio mono, z wyjściem synału video clamp
i composite (nie pamietam dokładnie).
Wskazówkowy wskaźnik poziomu sygnału i prócz przełącznika polaryzacji
potencjometr "skew".
Potencjometrem ustawiana była również częstotliwość.
Tuner zakupiony w 1989 roku w Baltonie albo Pewexie.
i co wy na to?

Mam pytanie: stary sprzęt na strych trafia przez sentyment czy
grupowicze zwyczajnie nie słyszeli, że istnieje jeszcze coś takiego
jak "elektrozłom"?

Data: 2010-11-09 10:45:31
Autor: Bartłomiej Zieliński
prosty tuner do TNK
Użytkownik Brooks napisał:
Mam pytanie: stary sprzęt na strych trafia przez sentyment czy
grupowicze zwyczajnie nie słyszeli, że istnieje jeszcze coś takiego
jak "elektrozłom"?

Czasami może się jeszcze przydać, choćby na części lub jako miernik siły sygnału. A jeśli sprzęt działa, to jego wartość użytkowa jest wyższa niż rynkowa. W razie gdyby był potrzebny, nowego nie kupisz.

Data: 2010-11-09 11:31:47
Autor: Jingiel
prosty tuner do TNK
[...]

-- -- -- -- -

Mam taki na strychu :-)

-- -- -

Jingiel

Data: 2010-11-09 15:28:33
Autor: sat_diver
prosty tuner do TNK
Nastał dzień 2010-11-09 09:11, blur donosi, że:
ja miałem w Peace jakieś "Panda Stereo"
do dzisiaj nie wiem o co chodziło :)

Wegener Panda to system redukcji szumów stosowany w satelitarnej telewizji analogowej pozwalający osiągnąć wysoką jakość przekazu fonii - odpowiednik systemu Dolby.

Data: 2010-11-09 07:45:40
Autor: kamtzu
prosty tuner do TNK
Użytkownik "blur" <blur0@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib9q13$355$1news.onet.pl...
Kto 10lat temu kupował analogowy tuner ?

No dobra, kilkanascie... ale nie wiecej niz 15.

prosty tuner do TNK