proszę o pomoc kobieta

Data: 2012-09-25 11:26:20
Autor: Magic
proszę o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat

Siema.

Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko

Będzie. Koledzy już pisali czemu, ja dodam tylko że za mocny motocykl zmęczy Cię zamiast nauczyć. Będziesz się go po prostu bała, najpóźniej od pierwszego razu gdy pokaże Ci że umiesz nic. Jazda w terenie jest jednak inna, a błędy nie bolą tak jak na asfalcie.

wziaśc na taka moc?

Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
koszt 200 zł czy też było by to przeszkodą

Jest to jakaś myśl, o ile blokada nie spowoduje problemów typu dziura w obrotach. Łatwiej (i rozsądniej) będzie chyba jednak kupić coś słabszego i z mniejsza ilością plastików do łamania.
BTW zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-09-25 14:49:01
Autor: Seoman
proszę o pomoc kobieta
Użytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...
wziaśc na taka moc?
Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-09-25 06:13:23
Autor: ursyn
prosz o pomoc kobieta
W dniu wtorek, 25 wrzenia 2012 14:50:07 UTC+2 uytkownik Seoman napisa:
Uytkownik "Magic"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...

> Tu chyba miao by "wsi" ?

Wzi. Na lito bosk, jak ju poprawia...

Pozdrawiam,

Seoman

Nie o branie[wzi] chodzi tylko o wsiadanie, wsi :P na tak moc[tak mnie si wydaje].

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-09-25 15:15:27
Autor: Bartłomiej Kacprzak
proszę o pomoc kobieta

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:k3s97t$8pm$1usenet.news.interia.pl...
Użytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...
wziaśc na taka moc?
Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...
Koline chcecie poprawiac?

Bartek rozbitek
Niebieska9'99 (?)
Ave1,8