prosz臋 o pomoc w zablokowaniu sms贸w przychodz膮cych w plusgsm

Data: 2011-08-27 02:55:29
Autor: prg
prosz臋 o pomoc w zablokowaniu sms贸w przychodz膮cych w plusgsm
Pr贸bowa艂em zape艂ni膰 pami臋膰 telefonu, kt贸ra si臋 pokazuje po po艂膮czeniu z
kompem w trybie USB Mass Storage. Ale okazuje si臋, 偶e to w tym
trybie wiedz臋 chyba tylko moj膮 kart臋 microSD a nie kart臋 SIM.

Dla pewnosci warto jeszcze wyciagnac karte microSD i trzymac ja przynajmniej metr od telefonu...

Mysle, ze gdybys podal model telefonu to ulatwiloby nam zadanie.

prosz臋 o pomoc w zablokowaniu sms贸w przychodz膮cych w plusgsm