prosze o komentarze, kolejna sciema?

Data: 2011-01-02 14:47:14
Autor: to
prosze o komentarze, kolejna sciema?
begin ________
Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
ale moze ktos ma inna opinie?

LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2011-01-02 14:52:28
Autor: Massai
to wrote:

begin ________

> Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
> ale moze ktos ma inna opinie?

LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

Właśnie czytałem na onecie że ktos wypuścił aplikację na
telefony, za 500 baksów, której jedyną funkcją jest wyświetlanie
jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty ĹĽe
kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"
;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-02 14:56:00
Autor: Waldek Godel
prosze o komentarze, kolejna sciema?
Dnia Sun, 2 Jan 2011 14:52:28 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Wła¶nie czytałem na onecie że ktos wypu¶cił aplikację na
telefony, za 500 baksów, której jedyn± funkcj± jest wy¶wietlanie
jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"
;-)

wydłużanie penisa za pomoc± hipnozy jest lepsze

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Co to jest tradycja? Tradycja co jest co¶ ekstra. Chodzi o to że jak my im

Data: 2011-01-02 20:40:26
Autor: Jacek Osiecki
to wrote:
> [...]
jakiegos diamentu i napisu "Jestem bogaty. Jestem tak bogaty że
kupiłem tę aplikację tylko po to żeby pokazać jaki jestem bogaty!"

Onet jak zwykle na czasie - informacja sprzed ponad roku :)

http://pl.engadget.com/2008/08/08/i-am-rich-aplikacja-na-iphone-za-1000/

Konkretniej to za 999,99$ (maksymalna cena w AppStore) była aplikacja, która
tylko wy¶wietlała diamencik i nazywała się "I Am Rich".
A zdjęte było, gdy kilku idiotów to jednak kupiło i dotarło do nich jak
bardzo s± głupi :) Fakt, że w AppStore nie trzeba wpisywać nic poza hasłem
(numer karty się raz definiuje i jest zapisany na koncie w AppStore), ale
to też obliguje do przynajmniej podstawowej ostrożno¶ci przy kupowaniu
programów :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-01-03 08:42:05
Autor: Massai
Jacek Osiecki wrote:

> [...]

zapisany na koncie w AppStore), ale to też obliguje do przynajmniej
podstawowej ostrożno¶ci przy kupowaniu programów :)

No nie tak całkiem nie na czasie, bo oni pisz± że teraz się pojawiła
wersja na windows mobile, i tu w sklepie cena jest 499 (bo taka
maksymalna).

Wspominaj± zreszt± że to nowa wersja tamtej na iphona..

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-03 11:41:37
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-01-03 09:42, Massai pisze:

Konkretniej to za 999,99$ (maksymalna cena w AppStore) była

wersja na windows mobile, i tu w sklepie cena jest 499 (bo taka

MAC USER:
No cóż, na oko widać userzy windowsa to pospólstwo i gołodupce...
WIN USER:
Userzy windowsa w przeciwieństwe do makofili - nie przepłacaj± za to samo ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w czę¶ci

Data: 2011-01-02 16:08:03
Autor: Tomasz Pyra
W dniu 2011-01-02 15:47, to pisze:
begin ________

Ocencie wedlug mnie kolejna sciema
ale moze ktos ma inna opinie?

LOL! Tego jeszcze nie było. Magnes za 1000 zł. ;)

Na ich stronie masz też "ekstremalny" za 2600zł.

Data: 2011-01-02 20:43:40
Autor: to
prosze o komentarze, kolejna sciema?
begin Tomasz Pyra
Na ich stronie masz też "ekstremalny" za 2600zł.

:D

Ludzka naiwność nie zna granic...

Zastanawiałem się nawet kiedyś, czy nie zacząć produkować części w stylu magnetyzerów itp., ale uznałem, że chyba jednak nie mógłbym...

--
ignorance is bliss

prosze o komentarze, kolejna sciema?