proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku

Data: 2016-02-11 06:49:08
Autor: nowyjestem
proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
fundacja rozważa otworzenie darmowego rachunku w jednym
z czterech banków ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i ew.
Raiffeisen Polbanku, przestudiowałem już taryfę opłat

chodzi mi o krytykę czego złego można spodziewać się po
tych bankach, np.:
- z wszystkim każą latać do oddziału
- po zastrzeżeniu debetówki złośliwie wysyłają nową
- na wyciągach pojawiają się jakieś dziwne opłaty nie wiadomo za co
- nie odpowiadają na reklamacje
itd. itp.

chodzi mi o wszelkie uciążliwości dla klienta firmowego
z którymi Wy zetknęliście się i możecie mnie przestrzec...

Data: 2016-02-11 07:15:10
Autor: rekonkwista24
proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

Data: 2016-02-11 07:41:37
Autor: nowyjestem
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 16:15:14 UTC+1 użytkownik rekonk...@gmail..com napisał:
Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

ok, ale proszę rozwinąć krytykę w kierunku "czym pekaosa zaskoczy negatywnie
klienta firmowego"

Data: 2016-02-11 09:40:47
Autor: rekonkwista24
W dniu czwartek, 11 lutego 2016 16:41:39 UTC+1 użytkownik nowyj...@poczta..pl napisał:
ok, ale proszę rozwinąć krytykę w kierunku "czym pekaosa zaskoczy negatywnie
klienta firmowego"

Tym, że potencjalne kłopoty UniCredit mogą się przełożyć w kłopoty PekaoSA.

Data: 2016-02-11 17:43:38
Autor: Budzik
proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku
Użytkownik  rekonkwista24@gmail.com ...

Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

Korzystam czesto z pekaobp, millenium, pekaosa.
Pekao SA jest z tych trzech banków najnormalniejszy - najszybsza obsługa, najmniej dziwnych procedur, najlepsi ludzie.

Data: 2016-02-11 18:09:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku

<rekonkwista24@gmail.com> 48eaee0b-59ea-4bbd-8173-6e15a0ed61b2@googlegroups.com

: Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

IMO to zaleta, bo przed kupnem było w tym banku koszmarnie źle, a po kupnie poprawiło się.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-02-12 11:52:19
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Thu, 11 Feb 2016 18:09:01 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

: Właścicielem PekaoSA jest włoski UniCredit. To nie jest zaleta.

IMO to zaleta, bo przed kupnem było w tym banku koszmarnie źle, a po kupnie poprawiło się.

Ty lubisz emocjonalne podejście do banków, poczytaj o historii z Malmą.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2016-02-12 18:00:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku

"Borys Pogoreło" 13he4vpk17dz1.i04ky46va1hm$.dlg@40tude.net

[...]

Ja lubię każde podejście -- oby mi płacili. ;)
[a z Tobą nie chcę rozmawiać, bo masz Nokię, nie Androida...]

Malma, Malma... Nie mam Malmy, ale mam Mall...

   https://www.mall.pl/szalone-rabaty?utm_source=iprospect&utm_medium=mailing&utm_content=inpost&utm_campaign=szalone-rabaty

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

proszę o krytykę ING, PekaoSA, BNP Paribas BGŻ i Raiffeisen Polbanku