proszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniacze

Data: 2012-03-07 16:18:51
Autor: - MarusC
proszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniacze
Mam już drug± z kolei kurtkę Held z wyższej półki i jestem zadowolony. W
pierwszej były pinki i kilka razy się sprawdziły. W tej s± te super techno
gumy. Mocniejszego testu jeszcze nie zaliczyłem. Acha ważne trzeba dokupić
oddzielnie ochraniacz pleców z takiego materiału jak pozostałe ochraniacze. W
komplecie daj± jaki¶ gówniany kawałek mientkiej g±bki. Poza tym na lato
polecam wypinan± membranę. Marek

--

proszę o opinię Posiadaczy drogich tekstyli / GoreTexów - ochraniacze