proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przełanczania sie na gaz....

Data: 2013-12-25 04:05:00
Autor: tomek.biela87
proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przełanczania sie na gaz....

Data: 2013-12-25 15:11:16
Autor: P.B.
proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przełanczania sie na gaz.... (was: proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg to mocno zależy. Opisz dikładnie jaki masz problem. I nie pisz w temacie, bo to głupie.
..

Data: 2013-12-25 15:37:27
Autor: rAzor pod muchÄ…
proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przełanczania si e na gaz....u mnie działa
Dnia 2013-12-25 13:05, UĹĽytkownik - tomek.biela87@gmail.com  napisaĹ‚::

Data: 2013-12-25 16:26:17
Autor: misiek
bez kozery powiem - pincet ;D

-- -

Data: 2013-12-25 16:52:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jak piszesz "Kozery"? To nazwisko przecież.

Data: 2013-12-25 18:17:04
Autor: rAzor pod muchÄ…
http://sjp.pl/kozera
Dnia 2013-12-25 16:52, UĹĽytkownik - RoMan Mandziejewicz  napisaĹ‚::

Data: 2013-12-25 19:32:06
Autor: sqlwiel
http://sjp.pl/kozera
W dniu 2013-12-25 18:17, rAzor pod muchÄ… pisze:

(Napisał tylko temat)
, ale wnioskuję, że młody jesteś i nie wiesz kto to był red. Kozera.

Dnia 2013-12-25 16:52, Użytkownik - RoMan Mandziejewicz napisał::

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-26 09:25:44
Autor: rAzor pod muchÄ…
http://sjp.pl/kozera
Dnia 2013-12-25 19:32, UĹĽytkownik - sqlwiel  napisaĹ‚::
W dniu 2013-12-25 18:17, rAzor pod muchÄ… pisze:

(Napisał tylko temat)
, ale wnioskuję, że młody jesteś i nie wiesz kto to był red. Kozera.

Doskonale pamiętam. Pamiętam też takie postaci jak: Pan Cerowany, Ptysia i Balbinkę, Miś z okienka - to było wtedy, kiedy właśnie redaktor Andrzej Kozera czarował ze swojego. Pamiętam sygnał i "rozpędówkę" Dziennika, a także sobotniego Monitora z Małcużyńskim. :-)
ps. no i tym oto sposobem skopaliśmy wątek. :-)

Data: 2013-12-25 19:35:44
Autor: misiek
kozyra chyba :P

-- -

Data: 2013-12-25 21:52:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
Kozera - http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej_Kozera

Data: 2013-12-26 09:20:10
Autor: rAzor pod muchÄ…
kozyra... TFY! TFY! TFY!
Dnia 2013-12-25 19:35, UĹĽytkownik - misiek  napisaĹ‚::

Data: 2013-12-25 20:04:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Trzeba kontekst znać - chodziło o przezentera Dziennika Telewizyjnego http://pl.wikipedia.org/wiki/Andrzej Kozera

Data: 2013-12-25 20:47:03
Autor: misiek
no sorry, ale na to - to nawet ja za mlody jestem :D

-- -

Data: 2013-12-25 21:49:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ale jeste¶ wystarczaj±co duzym chłopcem, żeby stopkę Avasta wył±czyć, nieprawdaż?

Data: 2013-12-26 02:58:04
Autor: misiek
a Ty zeby sobie ustawic kodowanie ? :P

-- -

Data: 2013-12-26 10:53:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie ma tre¶ci - nie ma czego ustawiać. Tytuł jest zakodowany poprawnie.

Data: 2013-12-25 21:50:18
Autor: ToMasz
bez kozery powiem - pincet ;D

to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za tym wirusy atakują windowsa a serwer news takiego nie posiada

Data: 2013-12-25 21:53:02
Autor: masti
bez kozery powiem - pincet ;D
Dnia pięknego Wed, 25 Dec 2013 21:50:18 +0100 osobnik zwany ToMasz
napisał:

to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za
tym wirusy atakujÄ… windowsa a serwer news takiego nie posiada

nie rozpowszechniaj takich bzdur, proszÄ™, bo jeszcze ktoĹ› uwierzy.
Wirusy sa na wszystkie powszechne platformy systemowe. tylko na jednych majÄ… Ĺ‚atwiej na innych trudniej.

Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na Windows (patrz np. Hamster). To, że większość jest na systemach Uniksowych to tylko dlatego, że łatwiej i bezpieczniej.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-26 09:26:16
Autor: ToMasz
bez kozery powiem - pincet ;D
napisał:

[...]

widziałeś działającego na linuksa (nie androida) Czy wymagał kompilacji? Nadania praw wykonywalności? Podania hasła roota?

> Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na
Windows (patrz np. Hamster). To, że większość jest na systemach Uniksowych
to tylko dlatego, ĹĽe Ĺ‚atwiej i bezpieczniej.

próba wysłania wirusa w pliku tekstowym, skończy się wyświetleniem jego zawartości a nie uruchomieniem. Więc faktycznie wirusa tu można wysłać, tylko że tak jakby jego "wirusowość" traci sens
ToMasz

Data: 2013-12-26 11:55:21
Autor: J.F.
bez kozery powiem - pincet ;D
Dnia Thu, 26 Dec 2013 09:26:16 +0100, ToMasz napisał(a):
W dniu 25.12.2013 22:53, masti pisze:
to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za
tym wirusy atakuj± windowsa a serwer news takiego nie posiada

nie rozpowszechniaj takich bzdur, proszę, bo jeszcze kto¶ uwierzy.
Wirusy sa na wszystkie powszechne platformy systemowe. tylko na jednych
maj± łatwiej na innych trudniej.
widziałe¶ działaj±cego na linuksa (nie androida) Czy wymagał kompilacji? Nadania praw wykonywalno¶ci? Podania hasła roota?

Pierwszy wirus byl na unixach. A wiele lat pozniej byla moda na przepelnianie stosu i wiele lat
zabralo uszczelnianie linuxa ... i innych uniksow tez.

Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na
Windows (patrz np. Hamster). To, że większo¶ć jest na systemach Uniksowych
to tylko dlatego, że łatwiej i bezpieczniej.

próba wysłania wirusa w pliku tekstowym, skończy się wy¶wietleniem jego zawarto¶ci a nie uruchomieniem. Więc faktycznie wirusa tu można wysłać, tylko że tak jakby jego "wirusowo¶ć" traci sens

No chyba ze masz dobre VT100, gdzie sie daje troche namieszac.
O ile oczywiscie program nie odfiltruje sekwencji sterujacych.

J.

Data: 2013-12-26 13:40:49
Autor: ToMasz
bez kozery powiem - pincet ;D
Pierwszy wirus byl na unixach.
bez zwiazku. potem powstał msdos, potem linux zabrał się za pisanie
A wiele lat pozniej byla moda na przepelnianie stosu i wiele lat
zabralo uszczelnianie linuxa ... i innych uniksow tez.
poprzyj te słowa jakim¶ konkretnym przykładem, wielu redaktorów technicznych wiel w ten sposób może się nauczyć

Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na
Windows (patrz np. Hamster). To, że większo¶ć jest na systemach Uniksowych
to tylko dlatego, że łatwiej i bezpieczniej.
w zasadzie tak. Tak samo można spawać bez maski, albo napisać pin do karty debetowej na karcie.

[...]

"Seria VT100 była następc± terminala VT52 tej samej firmy. Pierwszy model tej serii pojawił się w sprzedaży w sierpniu 1978 roku"

"Pierwsza wersja j±dra Linux została udostępniona publicznie 17 wrze¶nia 1991"

ToMasz

Data: 2013-12-26 15:23:15
Autor: J.F.
bez kozery powiem - pincet ;D
Dnia Thu, 26 Dec 2013 13:40:49 +0100, ToMasz napisał(a):
Pierwszy wirus byl na unixach.
bez zwiazku. potem powstał msdos, potem linux zabrał się za pisanie

Tylko przyklad ze na unixach tez sie da.

[...]

No i ? Myslisz ze nie dotrwaly do 91 ? Lub ich nastepcy, o jeszcze
wiekszych mozliwosciach ?

Ale nie musialy, przeciez emulator podobnego terminala jest w
systemie. Definiowanie klawiszy ma juz zablokowane, czy nigdy nie mial? J.

Data: 2013-12-26 16:55:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
bez kozery powiem - pincet ;D
Hello J.F.,

[...]

[...]

Pamiętasz ANSI.SYS pod DOSem? Starsze wersje miały definiowanie
klawiszy.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-12-26 19:45:54
Autor: masti
bez kozery powiem - pincet ;D

napisał:

to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po
za tym wirusy atakujÄ… windowsa a serwer news takiego nie posiada

[...]

owszem są takie. A że wymaga odpowiednich uprawnień? oczywiście. Podobnie jak na Windowsach.

> Co do serwerów news to nic nie stoi na przeszkodzie by działały na
Windows (patrz np. Hamster). To, że większość jest na systemach
Uniksowych to tylko dlatego, ĹĽe Ĺ‚atwiej i bezpieczniej.

próba wysłania wirusa w pliku tekstowym, skończy się wyświetleniem jego
zawartości a nie uruchomieniem. Więc faktycznie wirusa tu można wysłać,
tylko że tak jakby jego "wirusowość" traci sens ToMasz

wirusy wykonywalne to mały kawałek. Większość zarażeń obecnie jest przez strony i userów klikających gówniane linki.

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-12-26 02:58:47
Autor: misiek
odpierdolta sie od sygnatueki - updatowalem avasta i sie przykleilo ;)

Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:52bb450a$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 25.12.2013 16:26, misiek pisze:

Ta wiadomo¶ć e-mail jest wolna od wirusów i zło¶liwego oprogramowania, ponieważ
to jest usenet i nie da się w ten sposób rozprzestrzeniać wirusów, po za tym wirusy atakuj± windowsa a serwer news takiego nie posiada

Data: 2013-12-26 19:53:12
Autor: SP3RAX
prosze o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przelanczania sie na gaz....

Uzytkownik <tomek.biela87@gmail.com> napisal w wiadomosci news:20805abd-1291-4e08-8bb3-5364a9578af4googlegroups.com...

-- -

proszę o opinie na temat polo 1.4 lpg sekwencja ....jaki jest czas przełanczania sie na gaz....