proszę o opinie o ING

Data: 2010-07-20 18:31:16
Autor: mierzvoj
proszę o opinie o ING
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Data: 2010-07-20 20:37:28
Autor: Oli
proszę o opinie o ING
mierzvoj napisał:
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

tak.. możesz uzyskać 10%-ową zniżkę w ubezpieczeniu w Liberty Direct ;)

--
  Oli

Data: 2010-07-20 21:13:12
Autor: DanW
proszę o opinie o ING

http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,8158711,W_Czestochowie_pieniadze_wyparowaly_z_kont.html

Data: 2010-07-20 21:30:11
Autor: MarekZ
proszę o opinie o ING
Użytkownik "mierzvoj" <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Xns9DBBCFC3DE216mierzvojgazetapl@213.180.128.149...
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Zakładam, że TOiP znasz. Jeśli nie będzie dyskwalifikujące słabe skomunikowanie ze światem zewnętrznym (ostatnia sesja wychodząca o 11 rano, bank w ogóle nie uczestniczy w trzeciej sesji Elixir), to jest to oferta warta rozważenia.

Obsługa reklamacji nie-fraudowych w ING bardzo dobra, poziom obsługi w oddziałach jak wszędzie - zależy jak się trafi. Awarie w zasadzie nie występują.

Data: 2010-07-20 21:52:04
Autor: Paweł Hadam
proszďż˝ o opinie o ING
W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Używałem dwa lata, było nieźle. Odszedłem, gdy wprowadzili opłaty za powiadomienia SMS, które bardzo mi pasowały.
Poza tym jakoś nigdy nie przemawiał do mnie ich algorytm decydujący, które przelewy trzeba potwierdzić SMS, a które nie.
JeĹźeli powyĹźsze ci nie przeszkadza to polecam.

Pozdrawiam,
Paweł

Data: 2010-07-21 07:13:10
Autor: Młotkowy
proszę o opinie o ING
W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Warte, jak każde inne :)
% depozytów - denny.
Mają sporo oddziałów, więc jeśli do któregoś masz bardzo blisko, to warto to wziąć pod uwagę. Czasami warto skorzystać, zamiast tłuc się do miasta z walizką pieniędzy.
Debetówka jest "darmowa" przy obrotach > 100zł, ale da się jej nie wziąć (trzeba ją zlikwidować tuż po utworzeniu, w trakcie zakładania konta). Z kolei jeśli już ją weźmiesz, to wypłaty we wszystkich bankomatach są chwilowo free.
Interfejs serwisu transakcyjnego wg mojej oceny jest mało przejrzysty. Wiele rzeczy trzeba mozolnie odnajdywać albo pytać na partyline.
W przypadku korespondencji mejlem wewnętrznym - nigdy nie udało mi się uzyskać rzeczowej odpowiedzi.
Mam to szczęście, że w oddziale do którego mam "rzut beretem" dyrektoruje bardzo rozsądny i rzeczowy facet (pozdrawiam pana Sławomira).
Dla mnie ING jest jednym z 4 aktualnie aktywnych RORów, a wziąwszy pod uwagę te pozamykane już - chyba jednym z 15.

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-22 11:00:15
Autor: Sebastian
proszę o opinie o ING
W dniu 2010-07-20 20:31, mierzvoj pisze:
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym bardzo marne. Warto założyć
jednak OKO, zwykłe nie Direct - daje możliwość awaryjnej, darmowej (raz
w miesiącu) wpłaty/wypłaty w oddziale, np. po utracie karty.

Przelewy wewnętrzne od niedawna 24h, wszystkie bankomaty darmowe.
System transakcyjny jak dla mnie ok, trzeba tylko trochę czasu żeby się
do niego przyzwyczaić.

Wystarczy wydać debetówką 100zł miesięcznie i mieć zupełnie darmowe
konto z bezpłatnymi bankomatami i możliwością awaryjnego skorzystania z
oddziału.

Coraz więcej sklepów internetowych obsługuje "Płacę z ING".
Bezpieczeństwo tego rozwiązanie nieporównywalne z każdym rodzajem
płatności kartą. Trochę siermiężne ale w 100% bezpieczne i omija
czekanie na sesje ELIXIR.

Jak dla mnie warto, choć są też wady:
- tylko 3 sms'y w darmowym pakiecie powiadomień ( te związane z obsługą
systemu transakcyjnego zawsze darmowe)
- marne oprocentowanie na rachunku oszczędnościom
- brak obsługi 3 sesji wychodzącej ELIXIR

W oddziale obok mnie obsługa nie douczona. Musiałem kilka razy się
fatygować żeby moje konto Direct zaczęło działać, np. miałem wyłączony
dostęp przez internet ( :) !!! ) i poustawianie jakieś płatne usługi,
których ich ówczesny TOiP w ogóle nie przewidywał do tego konta.
Oczywiście korekty nie można było zrobić przez infolinie.

Sebastian

Data: 2010-07-22 11:30:57
Autor: Marx
proszę o opinie o ING
Darmowe bankomaty sa tylko w Direct, ale Direct ma kolejna wade - nie moze byc na dwie osoby, czyli nie mozna miec wspolwlasciciela
Marx

Data: 2010-08-02 21:40:58
Autor: Dariusz Młyński
proszę o opinie o ING

Użytkownik "mierzvoj" <mierzvoj@fuckspam.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:Xns9DBBCFC3DE216mierzvojgazetapl213.180.128.149...
witam ..i ich koncie DIRECT? warte to cos? pozdro

Miałem i zrezygnowałem w momencie kiedy oni zrezygnowali z autoryzacji moich przelewów.
Jakoś nie lubię gdy moje pieniądze sa chronione tylko przez hasło do konta

Data: 2010-08-04 09:55:10
Autor: Marx
proszę o opinie o ING
W dniu 2010-08-02 21:40, Dariusz Młyński pisze:

[...]

http://forum.ingbank.pl/forum/inne-1/topic/brak-autoryzacji-przelewow/2
Marx

proszę o opinie o ING