Data: 2012-09-23 09:13:10 | |
Autor: dominika814 | |
proszę o pomoc kobieta | |
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005 czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko wziaśc na taka moc? Napisze tak jeżdzę ostroznie nie mam sieczki w głowie i mam duzo do stracenia dzieci ;) Ale moja pasja do motocykli jest wielka :) Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza? Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki koszt 200 zł czy też było by to przeszkodą Pozdrawiam Dominika -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-23 12:59:10 | |
Autor: GrzegorzJ | |
proszę o pomoc kobieta | |
Witaj
Powiem tak jak masz mieć dzwona to i na na skuterze moze się stac przytrafić A moc i prędkosc nie zabija tylko ludzka glupota wiedz raczej wszystko w Twoich rekach a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:dc90a795697fa63a61b87b7ac607c6dd$1grupy.scigacz.pl... Witam serdecznie |
|
Data: 2012-09-23 13:41:07 | |
Autor: Marcin N | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze:
Witaj Czy gdy osieroci dzieci, to będziesz pamiętał, jak ochoczo ją zachęcałeś do zakupu? Zadziwiające, z jaką łatwością ludzie doradzają osobom, których na oczy nie widzieli i których kompletnie nie znają. -- MN |
|
Data: 2012-09-23 14:07:13 | |
Autor: GrzegorzJ | |
proszę o pomoc kobieta | |
Ma swoje lat zna swoj potencjał
A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc. Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia Noż pewnie posiada w domu i jednym potrzebny jest przygotowac posiłek innym do morderstwa wiec z zx6 jest tak samo kwestia co kto z nią będzie robił Ja Dominiki na Kawe nie wsadze ostateczna decyzja pozostaje w Jej gesti Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k3msg4$t5e$1news.task.gda.pl... W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze: |
|
Data: 2012-09-23 12:26:06 | |
Autor: dominika814 | |
proszę o pomoc kobieta | |
GrzegorzJ napisal
Ma swoje lat zna swoj potencjał dziekuje bardzo za pomoc ale nie tylko mam doswiadczenie na crossie na quadzie też na scigaczu jeszcze nie jezdzilam!!! tylko pytam się czy dałbym rade ogarnac sytuacje majac doswiadczenie z motocyklami I prawko od 10 lat I czy to nie jest pochopna decyzja? -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-24 07:29:14 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
GrzegorzJ <grzegorzj@konto.pl> wrote:
A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc. Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że tu nie chodzi tylko o moc silnika? Większa moc to większe hamowanie silnikiem (niedoświadczona osoba, która w zakręcie odpuści gaz, może się zdziwić), mocniejsze zawieszenie, którego praca może zaskoczyć, większa masa motocykla, który przy parkingówce może być nie do utrzymania, czy chociażby mały kąt główki ramy. Smutne jest, gdy to motocykl prowadzi kierującego, a nie odwrotnie. W ten sposób każdemu możnaby od razu polecić Hayabusę - bo zapas mocy jest, ale nie trzeba z niego korzystać. Widziałem jak ktoś początkujący jeździ na 125, widziałem też jak jeździ na GSXF 750 (po parkingu, dałem się przejechać), który wcale nie jest demonem mocy. Różnica jest ogromna. Nie mówię że dziewczyna sobie nie poradzi, ale jak zadaje takie pytania, to chyba jest jeszcze za wcześnie. Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia Akurat w nagłych sytuacjach zapas mocy jest zaletą... -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 09:31:52 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Większa moc to większe hamowanie silnikiem A coz to za bzdura???? 130 konny plastik R4 600ccm w ogole nie hamuje silnikiem w porownaniu z 50 konnym singlem 600. Moc nie ma nic do hamowania silnikiem. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-24 07:48:05 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Większa moc to większe hamowanie silnikiem I hamuje mniej niż singiel 125? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 09:55:28 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote: a pisales cos o 125tce? Pisales o mocy. Ale tak, 125 singiel bedzie bardziej narowiscie hamowal silnikiem przy odjeciu gazu niz r4 600ccm ktory silnikiem pakrycznie w ogole nie hamuje. Przejedz sie duzym silnglem albo duza V-ka i zobaczysz co to hamowanie silnikiem i wroc tu i napisz ze walnales gafe. Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-24 07:58:52 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 09:55:28 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje: I hamuje mniej niż singiel 125? Chyba, że to 125ccm to 2T. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 10:02:34 | |
Autor: kakmar | |
proszÄ o pomoc kobieta | |
Dnia 24.09.2012 Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> napisaĹ/a:
WĹaĹnie miaĹem napisaÄ, ale mnie po czÄĹci ubiegĹeĹ. Na sportowych 600, jeĹşdzi siÄ bardzo Ĺatwo i przyjemnie, to jest ich najwiÄksza zaleta i zarazem wada. SzeĹÄsetki sÄ niebezpieczne, bo niewiele umiejÄ cy kierownik moĹźe szybko nabraÄ przekonania, Ĺźe juĹź wszystko umie itd. I zaczÄ Ä bardzo przeginaÄ. -- kakmaratgmaldotcom |
|
Data: 2012-09-24 12:56:51 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
a pisales cos o 125tce? No, porównujemy ze 125-ką, tak? Ale tak, 125 singiel bedzie bardziej narowiscie hamowal silnikiem przy odjeciu gazu niz r4 600ccm ktory silnikiem pakrycznie w ogole nie hamuje. Przejedz sie duzym silnglem albo duza V-ka i zobaczysz co to hamowanie silnikiem i wroc tu i napisz ze walnales gafe. Jeździłem. Duża V-ka hamuje dużo bardziej niż duża R-ka. Duży singiel też hamuje bardziej, niż duża R-ka. Ale mówimy o różnicy między dużą R-ką i małym singlem. I tak, podtrzymuję, że hamowanie silnikiem na R4 750 jest większe, niż na singlu 125. Może nie tak bardzo, ale jednak jest. Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :) Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 13:20:24 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 12:56:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: [...] Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? Nie sądzisz, że troche przesadzasz? Rozumiem, że w przypadku gdyby wątkotwórczyni na niczym innym nie jeździła to byłoby niewskazane wsiadanie na sportowe 600, ale przecież ona ma już jakieś doświadczenie. Więc jaki Twoim zdaniem powinien być kolejny krok po 125? 250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki) :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 14:37:37 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:
Nie sądzisz, że troche przesadzasz? Moim zdaniem jeżeli ktoś pyta, czy taki motocykl go nie przerośnie, to znaczy, że przerośnie. Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie. Inna sprawa że ja bym Kawy nie brał, ale to temat na osobnego flejma ;) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-25 06:12:25 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 14:37:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: Nie sądzisz, że troche przesadzasz? OK, a moja szklana kula mówi, że da radę. Pytająca teraz sama musi sobie odpowiedzieć na pytanie czy wsiadać na 600 czy nie. Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie. Pewnie, że nie - lepsze jest 636 :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-25 07:17:07 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-24 15:20, Piotr Klimek pisze:
250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki) Daj spokoj, w kawaski to nawet na 1200 trzeba sie odpychac nogami zeby to jechalo. Wiem bo wlasciciel i wielki milosnik tej marki mi powiedzial! pozdr newrom -- DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-09-24 18:47:46 | |
Autor: Szymon Machel | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> napisał w wiadomości
Dorzucę swoje 3gr :) Często jeździmy ze znajomym. On na starej XJ750 (1984) Ja na XJ900Div. Mój traktor prawie nie hamuje silnikiem w porównaniu do tej 750-tki! A pojemność większa. I o co chodzi droga redakcjo? Szymon |
|
Data: 2012-09-25 10:35:52 | |
Autor: kakmar | |
proszĂŞ o pomoc kobieta | |
Dnia 24.09.2012 Szymon Machel <szymon.mc@gmail.com> napisaĹ/a:
Bo to zaleĹźy jak siÄ jeĹşdzi. Jak zamkniesz gaz pyrkajÄ c na piÄ tce, to normalne Ĺźe nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie bÄdzie hamowaÄ to masz zepsuty motĂłr. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2012-09-25 15:04:28 | |
Autor: Szymon Machel | |
prosze o pomoc kobieta | |
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to No co Ty! Takie rzeczy proponować :) Szymon |
|
Data: 2012-09-28 11:21:55 | |
Autor: amos | |
prosze o pomoc kobieta | |
On Sep 25, 3:03 pm, "Szymon Machel" <szymon...@gmail.com> wrote:
> Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nieTakie rzeczy to dla Mikolaja. On lubi eksperymenta :) -- amos |
|
Data: 2012-09-25 10:19:51 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? Ja pierdziu, zmien hobbi z takim czarnowidztwem :) Przestan preclowac, zapetliles sie w tych wywodach i udowadnianiu jakie te szejset to narzedzie samobojcy :) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-23 14:36:44 | |
Autor: Grzybol | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "GrzegorzJ" <grzegorzj@konto.pl> napisał w wiadomości
news:505eeb80$0$26700$65785112news.neostrada.pl... Witaj Kurwa gdzie ja jestem? Wziąść, więdz, co kurwa jeszcze wymyslicie? Rozmawia gęś z prosięciem i o dziwo się rozumieją. Ja pierdole... -- Grzybol |
|
Data: 2012-09-23 21:15:43 | |
Autor: Monster | |
proszďż˝ o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznieDasz radÄ czy nie,Ĺatwiej i pewnie przyjemniej byĹoby wsiÄ ĹÄ na coĹ spokojniejszego,przecieĹź i tak piszesz Ĺźe jeĹşdzisz ostroĹźnie,najlepiej golasa. BÄdziesz miaĹa mniejszy stres czy ogarniesz moc,przy glebie taniej. ZnaleĹşÄ ĹadnÄ 6 teĹź nie bÄdzie lekko,raczej nikt ich nie kupuje do turystyki. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-09-23 19:25:31 | |
Autor: dominika814 | |
proszďż˝ o pomoc kobieta | |
Monster napisal
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze: czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to wymiana zdan jest ostra. A co myslisz o Yamaha r6? golasa. -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-23 21:37:24 | |
Autor: Monster | |
proszďż˝ o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 21:25, dominika814 pisze:
To samo co poprzednio. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-09-24 06:59:19 | |
Autor: Zakan | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:dc90a795697fa63a61b87b7ac607c6dd$1grupy.scigacz.pl... Witam serdecznie Pomyśl o 250-ce. zakan |
|
Data: 2012-09-24 07:53:32 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Sun, 23 Sep 2012 09:13:10 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814
wyklawiaturowal co nastepuje: Witam serdecznie Nie mogę sobie wyobrazić lepszego wstępu do 600ccm niż cross/enduro 125. Moim zdaniem spokojnie dasz sobie radę. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 15:43:33 | |
Autor: Majak | |
proszę o pomoc kobieta | |
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.k604bt.lsv.usenetpiko.homelinux.net... Dnia (Sun, 23 Sep 2012 09:13:10 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814Jeszcze dobrze by było jakbyśmy sie dowiedzieli jak kolezanka tej 125 uzywa. Czy to CR na 2T co ma 40 kucy i zapirnicza az miło ? Czy lata na torze ? Bo jeśli tak , to powinna dać radę . Myślę , że gorzej by było w odwrotnym kierunku, z 600-tki na tor z 40 konnym silnikiem. Pozdrawiam M. |
|
Data: 2012-09-24 13:58:58 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 15:43:33 +0200) ktos podajacy sie za Majak
wyklawiaturowal co nastepuje: Nie mogę sobie wyobrazić lepszego wstępu do 600ccm niż cross/enduro 125.Jeszcze dobrze by było jakbyśmy sie dowiedzieli jak kolezanka tej 125 uzywa. Mnie DT125 dało parę bolesnych lekcji w terenie pomimo doświadczenia z litrowym V2 na torze :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 14:17:23 | |
Autor: dominika814 | |
proszę o pomoc kobieta | |
Majak napisal
"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message jeżdziłam nie tylko na Hondzie 125 ale też na KTM 250 i quad Tylko minusem jest to że nigdy na ścigaczu A jeżdze juz 10 lat i co sezon aktywnie Czy lata na torze ? -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-25 07:19:22 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-24 16:17, dominika814 pisze:
jeżdziłam nie tylko na Hondzie 125 ale też na KTM 250 i quad Tylko minusem ? Ja tam w tym minusa nie widze, bo scigacze sa niewygodne i bez sensu ;) Kupuj jakas cebre czy co tam Ci sie spodobalo i ciesz sie jazda. Po takiej jezdzie w terenie masz lepiej opanowane motocykle niz sporo doradzaczy :) pozdr newrom -- DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-09-24 16:12:26 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
proszę o pomoc kobieta | |
dominika814 pisze:
Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco Pytanie: jak chcesz korzystać z tego motocykla? Ponoć tego typu motocykle nie są zbyt wygodne (pozycja, kanapa, skok zawieszenia). Może jednak coś bardziej wyluzowanego? Sam zacząłem od Vki z mocy ok 50KM i pojemności 750. Da się? Tak. Spodziewam się, że kariera od 125 - 250 - 400 - 600 - 1000 może być bardziej edukacyjna, czy jednak zależy nam by być prymusem motocyklowym? Chyba nie. Jeśli przesiadasz się z terenu na asfalt, proponuję udział we wszelkiego rodzaju motoszkołach, gdzie przypomnisz sobie kilka różnic w jeździe offroad-asfalt (np. rozkład sił hamowania). -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2012-09-24 17:40:45 | |
Autor: TasmaN | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:dc90a795697fa63a61b87b7ac607c6dd$1grupy.scigacz.pl... Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005 ja jestem zwolennikiem starej szkoly stopniowania pojemnosci. Szczerze... odnosnie motocykli dla mnie nie istnieje osoba ktora nie ma sieczki w glowie, bez wzgledu na wiek, rozum, rozsadek i jak tam to sobie jeszcze nazywacie. Zrobisz na Kawie kilkaset km, zanucisz sobie "I've got the Power" i jazda... oj tylko raz, tylko na chwilke, tylko zobacze jak jest... ale ostry sprzet ;))) Czy jest tutaj osoba ktora wsiadla na moto ktorego tak naprawde sie obawiala i przez caly sezon, pelnia swej sily woli nie podkrecila choc raz sprzeta pod 'czerwone'? Ja na Twoim miejscu osobiscie obawialbym sie sportowej '6' po przesiadce ze 125 ccm. Wolalbym przekulac sie 1 sezon na nawet leciwym jakims GS500, doszkolic sie w profesjonalnej szkole jazdy i potem wsiasc na wymarzona ZX6 :) Jezdzic, cieszyc sie i nie plakac nad popekanymi owiewkami przy parkingowce lub po slizgu na luku :) -- - TasmaN |
|
Data: 2012-09-24 16:28:29 | |
Autor: dominika814 | |
proszę o pomoc kobieta | |
TasmaN napisal
Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005 ja jestem zwolennikiem starej szkoly stopniowania pojemnosci. Szczerze... odnosnie motocykli dla mnie nie istnieje osoba ktora nie ma Czy jest tutaj osoba ktora wsiadla na moto ktorego tak naprawde sie obawiala Ja na Twoim miejscu osobiscie obawialbym sie sportowej '6' po przesiadce ze -- - tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczą odmowną Pomijając fakt żebym uczyła się na nie publicznych drogach A z tą sieczka to troszke przesadzone Ponieważ nawet mając sportowy wóz GTV i jeżdze nia codziennie wszedzie z dziecmi i na wypady weekendowe i w świat to nawet nie deptam jej co moglabym nawet do 220 i nawet przez myśl mi nie przeszlo żeby tak zrobic 120-140 to maks na A1 lub3 -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-24 20:36:02 | |
Autor: Monster | |
proszďż˝ o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-24 18:28, dominika814 pisze:
tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczÄPo co dĹawiÄ?kup sobie spokojniejszy motocykl,niekoniecznie mniejszej pojemnoĹci-bÄdzie wygodniejsza pozycja,mniejszy problem z narowistoĹciÄ . Dwa to bÄdzie Ĺatwiej znaleĹşÄ coĹ niezakatowanego,bo twoje obie propozycje zazwyczaj sĹuĹźÄ do dzidowania i gumowania. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2012-09-24 19:30:01 | |
Autor: Adam Wysocki | |
prosz? o pomoc kobieta | |
Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Po co dławić?kup sobie spokojniejszy motocykl,niekoniecznie mniejszej pojemności-będzie wygodniejsza pozycja,mniejszy problem z narowistością. Może po prostu kawa jest wymarzonym moto - co akurat rozumiem, bo jazda ma sprawiać frajdę i jak ktoś sobie wymyśli że chce dany motocykl to czemu ma nie realizować marzeń? Byle to było z głową, dla mnie po prostu przepaść między 125 i tą kawą jest trochę za duża. -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-25 06:17:58 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 16:28:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814
wyklawiaturowal co nastepuje: tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczą odmowną Pomijając fakt żebym uczyła się na nie publicznych drogach Jak masz obawy, że nie ogarniesz tego motocykla to zmniejsz mu moc. To jest przecież operacja odwracalna. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 19:37:48 | |
Autor: gof-news.at.chmurka.net | |
proszę o pomoc kobieta | |
TasmaN <tasman[@]gsxf[.]pl> wrote:
Szczerze... odnosnie motocykli dla mnie nie istnieje osoba ktora nie ma sieczki w glowie, bez wzgledu na wiek, Dla mnie też nie - ale kobiety są jakieś inne :P BTW, siema :) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-25 11:26:20 | |
Autor: Magic | |
proszÄ o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznie Siema. JeĹźdzÄ na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi nastÄpujaco BÄdzie. Koledzy juĹź pisali czemu, ja dodam tylko Ĺźe za mocny motocykl zmÄczy CiÄ zamiast nauczyÄ. BÄdziesz siÄ go po prostu baĹa, najpóźniej od pierwszego razu gdy pokaĹźe Ci Ĺźe umiesz nic. Jazda w terenie jest jednak inna, a bĹÄdy nie bolÄ tak jak na asfalcie. wziaĹc na taka moc? Tu chyba miaĹo byÄ "wsiÄ ĹÄ" ? Ewentualnei rozwaĹźam jeden sezon z blokada pytaĹam juz sie w kawasaki Jest to jakaĹ myĹl, o ile blokada nie spowoduje problemĂłw typu dziura w obrotach. Ĺatwiej (i rozsÄ dniej) bÄdzie chyba jednak kupiÄ coĹ sĹabszego i z mniejsza iloĹciÄ plastikĂłw do Ĺamania. BTW zapraszam do lektury FAQ - link w stopce. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800. Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2012-09-25 14:49:01 | |
Autor: Seoman | |
proszÄ o pomoc kobieta | |
UĹźytkownik "Magic" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...
wziaĹc na taka moc?Tu chyba miaĹo byÄ "wsiÄ ĹÄ" ? WziÄ Ä. Na litoĹÄ boskÄ , jak juĹź poprawiaÄ... Pozdrawiam, Seoman |
|
Data: 2012-09-25 06:13:23 | |
Autor: ursyn | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu wtorek, 25 września 2012 14:50:07 UTC+2 użytkownik Seoman napisał:
Użytkownik "Magic" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net... Nie o branie[wziąć] chodzi tylko o wsiadanie, wsiąść :P na taką moc[tak mnie się wydaje]. Pozdrawiam ursyn |
|
Data: 2012-09-25 15:15:27 | |
Autor: BartĹomiej Kacprzak | |
proszÄ o pomoc kobieta | |
UĹźytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:k3s97t$8pm$1usenet.news.interia.pl... UĹźytkownik "Magic" napisaĹ w wiadomoĹci grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...Koline chcecie poprawiac? pozdrawiam -- Bartek rozbitek Niebieska9'99 (?) Ave1,8 EL |
|
Data: 2012-09-26 21:52:55 | |
Autor: zefir | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznie Kupować, dołożyć na przypadek gleby parkingowej crashpady, ubrać się przyzwoicie, podejść do sprzęta z odrobiną rozsądku, nie kręcić pod czerwone, cieszyć się jazdą i nie słuchać pitolenia smutnych panów o hamowaniu silnikiem i tym podobnych bzdetów. Jeśli nie będziesz czuła się pewnie, idź na jakiś kurs doszkalający. Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki Całkiem niegłupi pomysł. Poza tym radzę na zakupy wybrać się z kimś, kto się dobrze zna i pomoże nie wpakować się na minę. Takie motocykle rzadko się kupuje, żeby jeździć na wycieczki krajoznawcze, więc trudno znaleźć niezakatowaną sztukę. -- pzdr. zefir |