proszę o pomoc kobieta

Data: 2012-09-23 09:13:10
Autor: dominika814
proszę o pomoc kobieta
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat
Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko wziaśc na taka moc?
Napisze tak jeżdzę ostroznie nie mam sieczki w głowie i mam duzo do stracenia dzieci ;)
Ale moja pasja do motocykli jest wielka :)
Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki koszt 200 zł
czy też było by to przeszkodą
Pozdrawiam
Dominika

Data: 2012-09-23 12:59:10
Autor: GrzegorzJ
proszę o pomoc kobieta
Witaj
Powiem tak jak masz mieć dzwona to i na na skuterze moze się stac przytrafić
A moc i prędkosc nie zabija tylko ludzka glupota wiedz raczej wszystko w Twoich rekach
a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade

Data: 2012-09-23 13:41:07
Autor: Marcin N
proszę o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze:
[...]

Czy gdy osieroci dzieci, to będziesz pamiętał, jak ochoczo ją zachęcałeś do zakupu? Zadziwiające, z jaką łatwością ludzie doradzają osobom, których na oczy nie widzieli i których kompletnie nie znają.

--
MN

Data: 2012-09-23 14:07:13
Autor: GrzegorzJ
proszę o pomoc kobieta
Ma swoje lat zna swoj potencjał
A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc.
Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia
Noż pewnie posiada w domu i jednym potrzebny jest przygotowac posiłek innym do morderstwa wiec z zx6 jest tak samo kwestia co kto z nią będzie robił
Ja Dominiki na Kawe nie wsadze ostateczna decyzja pozostaje w Jej gesti

Data: 2012-09-23 12:26:06
Autor: dominika814
proszę o pomoc kobieta
GrzegorzJ napisal

[...]

dziekuje bardzo za pomoc ale nie tylko mam doswiadczenie na crossie na quadzie też na scigaczu jeszcze nie jezdzilam!!! tylko pytam się czy dałbym rade ogarnac sytuacje majac doswiadczenie z motocyklami
I prawko od 10 lat
I czy to nie jest pochopna decyzja?

Data: 2012-09-24 07:29:14
Autor: Adam Wysocki
proszę o pomoc kobieta
GrzegorzJ <grzegorzj@konto.pl> wrote:

A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc.

Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że tu nie chodzi tylko o moc silnika?

Większa moc to większe hamowanie silnikiem (niedoświadczona osoba, która w zakręcie odpuści gaz, może się zdziwić), mocniejsze zawieszenie, którego praca może zaskoczyć, większa masa motocykla, który przy parkingówce może być nie do utrzymania, czy chociażby mały kąt główki ramy. Smutne jest, gdy to motocykl prowadzi kierującego, a nie odwrotnie.

W ten sposób każdemu możnaby od razu polecić Hayabusę - bo zapas mocy jest, ale nie trzeba z niego korzystać.

Widziałem jak ktoś początkujący jeździ na 125, widziałem też jak jeździ na GSXF 750 (po parkingu, dałem się przejechać), który wcale nie jest demonem mocy. Różnica jest ogromna.

Nie mówię że dziewczyna sobie nie poradzi, ale jak zadaje takie pytania, to chyba jest jeszcze za wcześnie.

Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia

Akurat w nagłych sytuacjach zapas mocy jest zaletą...

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

Data: 2012-09-24 09:31:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
proszę o pomoc kobieta
Adam Wysocki napisał(a):
Większa moc to większe hamowanie silnikiem

A coz to za bzdura???? 130 konny plastik R4 600ccm w ogole nie hamuje silnikiem w porownaniu z 50 konnym singlem 600. Moc nie ma nic do hamowania silnikiem.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-09-24 07:48:05
Autor: Adam Wysocki
proszę o pomoc kobieta
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

Większa moc to większe hamowanie silnikiem

A coz to za bzdura???? 130 konny plastik R4 600ccm w ogole nie hamuje silnikiem w porownaniu z 50 konnym singlem 600. Moc nie ma nic do hamowania silnikiem.

I hamuje mniej niż singiel 125?

Data: 2012-09-24 09:55:28
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
proszę o pomoc kobieta
Adam Wysocki napisał(a):
[...]

a pisales cos o 125tce? Pisales o mocy. Ale tak, 125 singiel bedzie bardziej narowiscie hamowal silnikiem przy odjeciu gazu niz r4 600ccm ktory silnikiem pakrycznie w ogole nie hamuje. Przejedz sie duzym silnglem albo duza V-ka i zobaczysz co to hamowanie silnikiem i wroc tu i napisz ze walnales gafe. Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-09-24 07:58:52
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 09:55:28 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Chyba, że to 125ccm to 2T.

Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/

Data: 2012-09-24 10:02:34
Autor: kakmar
proszę o pomoc kobieta
Dnia 24.09.2012 Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> napisał/a:

[...]

Właśnie miałem napisać, ale mnie po części ubiegłeś. Na sportowych 600, jeździ się bardzo łatwo i przyjemnie, to jest ich największa zaleta i zarazem wada. Sześćsetki są niebezpieczne, bo niewiele umiejący kierownik może szybko nabrać przekonania, że już wszystko umie itd.
I zacząć bardzo przeginać.

--
kakmaratgmaldotcom

Data: 2012-09-24 12:56:51
Autor: Adam Wysocki
proszę o pomoc kobieta
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:

a pisales cos o 125tce?

No, porównujemy ze 125-ką, tak?

[...]

Jeździłem. Duża V-ka hamuje dużo bardziej niż duża R-ka. Duży singiel też hamuje bardziej, niż duża R-ka. Ale mówimy o różnicy między dużą R-ką i małym singlem. I tak, podtrzymuję, że hamowanie silnikiem na R4 750 jest większe, niż na singlu 125. Może nie tak bardzo, ale jednak jest.

Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :)

Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia?

Data: 2012-09-24 13:20:24
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 12:56:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia?

Nie sądzisz, że troche przesadzasz? Rozumiem, że w przypadku gdyby
wątkotwórczyni na niczym innym nie jeździła to byłoby niewskazane
wsiadanie na sportowe 600, ale przecież ona ma już jakieś doświadczenie.
Więc jaki Twoim zdaniem powinien być kolejny krok po 125?
250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki)
:)

Data: 2012-09-24 14:37:37
Autor: Adam Wysocki
proszę o pomoc kobieta
Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:

Nie sądzisz, że troche przesadzasz?

Moim zdaniem jeżeli ktoś pyta, czy taki motocykl go nie przerośnie, to znaczy, że przerośnie.

Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie.

Inna sprawa że ja bym Kawy nie brał, ale to temat na osobnego flejma ;)

Data: 2012-09-25 06:12:25
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 14:37:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje:

Nie sądzisz, że troche przesadzasz?

Moim zdaniem jeżeli ktoś pyta, czy taki motocykl go nie przerośnie, to znaczy, że przerośnie.

OK, a moja szklana kula mówi, że da radę. Pytająca teraz sama musi sobie
odpowiedzieć na pytanie czy wsiadać na 600 czy nie.

Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie.

Inna sprawa że ja bym Kawy nie brał, ale to temat na osobnego flejma ;)

Pewnie, że nie - lepsze jest 636 :)

Data: 2012-09-25 07:17:07
Autor: Roman Niewiarowski
proszę o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-24 15:20, Piotr Klimek pisze:

250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki)

Daj spokoj, w kawaski to nawet na 1200 trzeba sie odpychac nogami zeby to jechalo. Wiem bo wlasciciel i wielki milosnik tej marki mi powiedzial!

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-24 18:47:46
Autor: Szymon Machel
proszę o pomoc kobieta

Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> napisał w wiadomości

[...]

Dorzucę swoje 3gr :) Często jeździmy ze znajomym. On na starej XJ750 (1984)
Ja na XJ900Div. Mój traktor prawie nie hamuje silnikiem w porównaniu do tej
750-tki! A pojemność większa. I o co chodzi droga redakcjo?

Szymon

Data: 2012-09-25 10:35:52
Autor: kakmar
proszĂŞ o pomoc kobieta
Dnia 24.09.2012 Szymon Machel <szymon.mc@gmail.com> napisał/a:

DorzucĂŞ swoje 3gr :) CzĂŞsto jeÂździmy ze znajomym. On na starej XJ750 (1984)
Ja na XJ900Div. MĂłj traktor prawie nie hamuje silnikiem w porĂłwnaniu do tej
750-tki! A pojemnoœÌ wiêksza. I o co chodzi droga redakcjo?

Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to normalne że nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie będzie hamować to masz zepsuty motór.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-09-25 15:04:28
Autor: Szymon Machel
prosze o pomoc kobieta

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości

Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to
normalne że nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie
będzie hamować to masz zepsuty motór.

No co Ty! Takie rzeczy proponować :)

Szymon

Data: 2012-09-28 11:21:55
Autor: amos
prosze o pomoc kobieta
On Sep 25, 3:03 pm, "Szymon Machel" <szymon...@gmail.com> wrote:
>  Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie
> będzie hamować to masz zepsuty motór.

No co Ty! Takie rzeczy proponować :)

Takie rzeczy to dla Mikolaja. On lubi eksperymenta :)

--
amos

Data: 2012-09-25 10:19:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
proszę o pomoc kobieta
Adam Wysocki napisał(a):
Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia?

Ja pierdziu, zmien hobbi z takim czarnowidztwem :) Przestan preclowac, zapetliles sie w tych wywodach i udowadnianiu jakie te szejset to narzedzie samobojcy :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-09-23 14:36:44
Autor: Grzybol
proszę o pomoc kobieta
Użytkownik "GrzegorzJ" <grzegorzj@konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kurwa gdzie ja jestem? Wziąść, więdz, co kurwa jeszcze wymyslicie? Rozmawia gęś z prosięciem i o dziwo się rozumieją. Ja pierdole...

--
Grzybol

Data: 2012-09-23 21:15:43
Autor: Monster
proszďż˝ o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
[...]
Dasz radę czy nie,łatwiej i pewnie przyjemniej byłoby wsiąść na coś spokojniejszego,przecież i tak piszesz że jeździsz ostrożnie,najlepiej golasa.
Będziesz miała mniejszy stres czy ogarniesz moc,przy glebie taniej.
Znaleźć ładną 6 też nie będzie lekko,raczej nikt ich nie kupuje do turystyki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-23 19:25:31
Autor: dominika814
proszďż˝ o pomoc kobieta
Monster napisal

[...]
spokojniejszego,przecieĹź i tak piszesz Ĺźe jeĹşdzisz ostroĹźnie,najlepiej

czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to wymiana zdan jest ostra.
A co myslisz o Yamaha r6?

Data: 2012-09-23 21:37:24
Autor: Monster
proszďż˝ o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 21:25, dominika814 pisze:

czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to
wymiana zdan jest ostra.
A co myslisz o Yamaha r6?

To samo co poprzednio.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-24 06:59:19
Autor: Zakan
proszę o pomoc kobieta

[...]

Pomyśl o 250-ce.
zakan

Data: 2012-09-24 07:53:32
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Sun, 23 Sep 2012 09:13:10 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814
wyklawiaturowal co nastepuje:

Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat
Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon

Nie mogę sobie wyobrazić lepszego wstępu do 600ccm niż cross/enduro 125.
Moim zdaniem spokojnie dasz sobie radę.

Data: 2012-09-24 15:43:33
Autor: Majak
proszę o pomoc kobieta

"Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote in message news:slrn.pl.k604bt.lsv.usenetpiko.homelinux.net...
[...]

Jeszcze dobrze by było jakbyśmy sie dowiedzieli jak kolezanka tej 125 uzywa.
Czy to CR na 2T co ma 40 kucy i zapirnicza az miło ?
Czy lata na torze ?
Bo jeśli tak , to powinna dać radę .
Myślę , że gorzej by było w odwrotnym kierunku,  z 600-tki na tor z 40 konnym silnikiem.
Pozdrawiam
M.

Data: 2012-09-24 13:58:58
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 15:43:33 +0200) ktos podajacy sie za Majak
[...]

Mnie DT125 dało parę bolesnych lekcji w terenie pomimo doświadczenia z
litrowym V2 na torze :)

Data: 2012-09-24 14:17:23
Autor: dominika814
proszę o pomoc kobieta
Majak napisal

[...]

jeżdziłam nie tylko na Hondzie 125 ale też na KTM 250 i quad Tylko minusem jest to że nigdy na ścigaczu
A jeżdze juz 10 lat i co sezon aktywnie

Data: 2012-09-25 07:19:22
Autor: Roman Niewiarowski
proszę o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-24 16:17, dominika814 pisze:

jeżdziłam nie tylko na Hondzie 125 ale też na KTM 250 i quad Tylko
minusem jest to że nigdy na ścigaczu

minusem ? Ja tam w tym minusa nie widze, bo scigacze sa niewygodne i bez sensu ;)
Kupuj jakas cebre czy co tam Ci sie spodobalo i ciesz sie jazda. Po takiej jezdzie w terenie masz lepiej opanowane motocykle niz sporo doradzaczy :)

pozdr
newrom
--
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-09-24 16:12:26
Autor: Piotr Rezmer
proszę o pomoc kobieta
dominika814 pisze:

[...]

Pytanie: jak chcesz korzystać z tego motocykla? Ponoć tego typu motocykle nie są zbyt wygodne (pozycja, kanapa, skok zawieszenia). Może jednak coś bardziej wyluzowanego?
Sam zacząłem od Vki z mocy ok 50KM i pojemności 750. Da się? Tak. Spodziewam się, że kariera od 125 - 250 - 400 - 600 - 1000 może być bardziej edukacyjna, czy jednak zależy nam by być prymusem motocyklowym? Chyba nie.

Jeśli przesiadasz się z terenu na asfalt, proponuję udział we wszelkiego rodzaju motoszkołach, gdzie przypomnisz sobie kilka różnic w jeździe offroad-asfalt (np. rozkład sił hamowania).

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2012-09-24 17:40:45
Autor: TasmaN
proszę o pomoc kobieta

[...]

ja jestem zwolennikiem starej szkoly stopniowania pojemnosci.

Szczerze... odnosnie motocykli dla mnie nie istnieje osoba ktora nie ma sieczki w glowie, bez wzgledu na wiek,
rozum, rozsadek i jak tam to sobie jeszcze nazywacie.
Zrobisz na Kawie kilkaset km, zanucisz sobie "I've got the Power" i jazda... oj tylko raz, tylko na chwilke, tylko zobacze jak jest... ale ostry sprzet ;)))

Czy jest tutaj osoba ktora wsiadla na moto ktorego tak naprawde sie obawiala i przez caly sezon, pelnia swej sily woli nie podkrecila choc raz sprzeta pod 'czerwone'?

Ja na Twoim miejscu osobiscie obawialbym sie sportowej '6' po przesiadce ze 125 ccm.
Wolalbym przekulac sie 1 sezon na nawet leciwym jakims GS500, doszkolic sie w profesjonalnej szkole jazdy i potem wsiasc na wymarzona
ZX6 :) Jezdzic, cieszyc sie i nie plakac nad popekanymi owiewkami przy parkingowce lub po slizgu na luku :)

-- - TasmaN

Data: 2012-09-24 16:28:29
Autor: dominika814
proszę o pomoc kobieta
TasmaN napisal

[...]

;)))

[...]

-- -
TasmaN

tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczą odmowną Pomijając fakt żebym uczyła się na nie publicznych drogach
A z tą sieczka to troszke przesadzone Ponieważ nawet mając sportowy wóz GTV i jeżdze nia codziennie wszedzie z dziecmi i na wypady weekendowe i w świat to nawet nie deptam jej co moglabym nawet do 220 i nawet przez myśl mi nie przeszlo żeby tak zrobic 120-140 to maks na A1 lub3

Data: 2012-09-24 20:36:02
Autor: Monster
proszďż˝ o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-24 18:28, dominika814 pisze:

tak rozumiem znakomicie wszystko. ale czy zadlawienie jej jest rzeczą
odmowną Pomijając fakt żebym uczyła się na nie publicznych drogach
A z tą sieczka to troszke przesadzone Ponieważ nawet mając sportowy wóz
GTV i jeĹźdze nia codziennie wszedzie z dziecmi i na wypady weekendowe i
w świat to nawet nie deptam jej co moglabym nawet do 220 i nawet przez
myśl mi nie przeszlo żeby tak zrobic 120-140 to maks na A1 lub3

Po co dławić?kup sobie spokojniejszy motocykl,niekoniecznie mniejszej pojemności-będzie wygodniejsza pozycja,mniejszy problem z narowistością.
Dwa to będzie łatwiej znaleźć coś niezakatowanego,bo twoje obie propozycje zazwyczaj służą do dzidowania i gumowania.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-24 19:30:01
Autor: Adam Wysocki
prosz? o pomoc kobieta
Monster <alpy2@op.pl> wrote:

[...]

Może po prostu kawa jest wymarzonym moto - co akurat rozumiem, bo jazda ma sprawiać frajdę i jak ktoś sobie wymyśli że chce dany motocykl to czemu ma nie realizować marzeń? Byle to było z głową, dla mnie po prostu przepaść między 125 i tą kawą jest trochę za duża.

Data: 2012-09-25 06:17:58
Autor: Piotr Klimek
proszę o pomoc kobieta
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 16:28:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za dominika814
[...]

Jak masz obawy, że nie ogarniesz tego motocykla to zmniejsz mu moc. To jest
przecież operacja odwracalna.

Data: 2012-09-24 19:37:48
Autor: gof-news.at.chmurka.net
proszę o pomoc kobieta
TasmaN <tasman[@]gsxf[.]pl> wrote:

Szczerze... odnosnie motocykli dla mnie nie istnieje osoba ktora nie ma sieczki w glowie, bez wzgledu na wiek,

Dla mnie też nie - ale kobiety są jakieś inne :P

BTW, siema :)

Data: 2012-09-25 11:26:20
Autor: Magic
proszę o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat

Siema.

Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko

Będzie. Koledzy już pisali czemu, ja dodam tylko że za mocny motocykl zmęczy Cię zamiast nauczyć. Będziesz się go po prostu bała, najpóźniej od pierwszego razu gdy pokaże Ci że umiesz nic. Jazda w terenie jest jednak inna, a błędy nie bolą tak jak na asfalcie.

wziaśc na taka moc?

Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
koszt 200 zł czy też było by to przeszkodą

Jest to jakaś myśl, o ile blokada nie spowoduje problemów typu dziura w obrotach. Łatwiej (i rozsądniej) będzie chyba jednak kupić coś słabszego i z mniejsza ilością plastików do łamania.
BTW zapraszam do lektury FAQ - link w stopce.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800.
Grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle

Data: 2012-09-25 14:49:01
Autor: Seoman
proszę o pomoc kobieta
UĹźytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...
wziaśc na taka moc?
Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2012-09-25 06:13:23
Autor: ursyn
proszę o pomoc kobieta
W dniu wtorek, 25 września 2012 14:50:07 UTC+2 użytkownik Seoman napisał:
Użytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...

> Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...

Pozdrawiam,

Seoman

Nie o branie[wziąć] chodzi tylko o wsiadanie, wsiąść :P na taką moc[tak mnie się wydaje].

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-09-25 15:15:27
Autor: Bartłomiej Kacprzak
proszę o pomoc kobieta

Użytkownik "Seoman" <rao17.usun@to.op.pl> napisał w wiadomości news:k3s97t$8pm$1usenet.news.interia.pl...
UĹźytkownik "Magic"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k3rte7$1n6c$1@adenine.netfront.net...
wziaśc na taka moc?
Tu chyba miało być "wsiąść" ?

Wziąć. Na litość boską, jak już poprawiać...
Koline chcecie poprawiac?

Bartek rozbitek
Niebieska9'99 (?)
Ave1,8
EL

Data: 2012-09-26 21:52:55
Autor: zefir
proszę o pomoc kobieta
[...]

Kupować, dołożyć na przypadek gleby parkingowej crashpady, ubrać się przyzwoicie, podejść do sprzęta z odrobiną rozsądku, nie kręcić pod czerwone, cieszyć się jazdą i nie słuchać pitolenia smutnych panów o hamowaniu silnikiem i tym podobnych bzdetów. Jeśli nie będziesz czuła się pewnie, idź na jakiś kurs doszkalający.

Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
koszt 200 zł
czy też było by to przeszkodą

Całkiem niegłupi pomysł. Poza tym radzę na zakupy wybrać się z kimś, kto się dobrze zna i pomoże nie wpakować się na minę. Takie motocykle rzadko się kupuje, żeby jeździć na wycieczki krajoznawcze, więc trudno znaleźć niezakatowaną sztukę.

--
pzdr.
zefir

proszę o pomoc kobieta