Data: 2012-09-23 12:59:10 | |
Autor: GrzegorzJ | |
proszę o pomoc kobieta | |
Witaj
Powiem tak jak masz mieć dzwona to i na na skuterze moze się stac przytrafić A moc i prędkosc nie zabija tylko ludzka glupota wiedz raczej wszystko w Twoich rekach a jak się Ci podoba zx6 to kupuj!!::)) dasz rade Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:dc90a795697fa63a61b87b7ac607c6dd$1grupy.scigacz.pl... Witam serdecznie |
|
Data: 2012-09-23 13:41:07 | |
Autor: Marcin N | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze:
Witaj Czy gdy osieroci dzieci, to będziesz pamiętał, jak ochoczo ją zachęcałeś do zakupu? Zadziwiające, z jaką łatwością ludzie doradzają osobom, których na oczy nie widzieli i których kompletnie nie znają. -- MN |
|
Data: 2012-09-23 14:07:13 | |
Autor: GrzegorzJ | |
proszę o pomoc kobieta | |
Ma swoje lat zna swoj potencjał
A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc. Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia Noż pewnie posiada w domu i jednym potrzebny jest przygotowac posiłek innym do morderstwa wiec z zx6 jest tak samo kwestia co kto z nią będzie robił Ja Dominiki na Kawe nie wsadze ostateczna decyzja pozostaje w Jej gesti Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> napisał w wiadomości news:k3msg4$t5e$1news.task.gda.pl... W dniu 2012-09-23 12:59, GrzegorzJ pisze: |
|
Data: 2012-09-23 12:26:06 | |
Autor: dominika814 | |
proszę o pomoc kobieta | |
GrzegorzJ napisal
Ma swoje lat zna swoj potencjał dziekuje bardzo za pomoc ale nie tylko mam doswiadczenie na crossie na quadzie też na scigaczu jeszcze nie jezdzilam!!! tylko pytam się czy dałbym rade ogarnac sytuacje majac doswiadczenie z motocyklami I prawko od 10 lat I czy to nie jest pochopna decyzja? -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-09-24 07:29:14 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
GrzegorzJ <grzegorzj@konto.pl> wrote:
A ze sprzet posiada zapas mocy nie znaczy ze trzeba odkrecac na maxa, można spokojnie do tego podchodzić a zawsze jest zapas w manetce to czasami może pomoc. Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że tu nie chodzi tylko o moc silnika? Większa moc to większe hamowanie silnikiem (niedoświadczona osoba, która w zakręcie odpuści gaz, może się zdziwić), mocniejsze zawieszenie, którego praca może zaskoczyć, większa masa motocykla, który przy parkingówce może być nie do utrzymania, czy chociażby mały kąt główki ramy. Smutne jest, gdy to motocykl prowadzi kierującego, a nie odwrotnie. W ten sposób każdemu możnaby od razu polecić Hayabusę - bo zapas mocy jest, ale nie trzeba z niego korzystać. Widziałem jak ktoś początkujący jeździ na 125, widziałem też jak jeździ na GSXF 750 (po parkingu, dałem się przejechać), który wcale nie jest demonem mocy. Różnica jest ogromna. Nie mówię że dziewczyna sobie nie poradzi, ale jak zadaje takie pytania, to chyba jest jeszcze za wcześnie. Na tej jej 125'tce też moze pojawic sie katamaran który nagle wyjechał z bocznej uliczki i moc tu nie ma zanczenia Akurat w nagłych sytuacjach zapas mocy jest zaletą... -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 09:31:52 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Większa moc to większe hamowanie silnikiem A coz to za bzdura???? 130 konny plastik R4 600ccm w ogole nie hamuje silnikiem w porownaniu z 50 konnym singlem 600. Moc nie ma nic do hamowania silnikiem. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-24 07:48:05 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
Większa moc to większe hamowanie silnikiem I hamuje mniej niż singiel 125? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 09:55:28 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote: a pisales cos o 125tce? Pisales o mocy. Ale tak, 125 singiel bedzie bardziej narowiscie hamowal silnikiem przy odjeciu gazu niz r4 600ccm ktory silnikiem pakrycznie w ogole nie hamuje. Przejedz sie duzym silnglem albo duza V-ka i zobaczysz co to hamowanie silnikiem i wroc tu i napisz ze walnales gafe. Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-24 07:58:52 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 09:55:28 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje: I hamuje mniej niż singiel 125? Chyba, że to 125ccm to 2T. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 10:02:34 | |
Autor: kakmar | |
proszÄ o pomoc kobieta | |
Dnia 24.09.2012 Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> napisaĹ/a:
WĹaĹnie miaĹem napisaÄ, ale mnie po czÄĹci ubiegĹeĹ. Na sportowych 600, jeĹşdzi siÄ bardzo Ĺatwo i przyjemnie, to jest ich najwiÄksza zaleta i zarazem wada. SzeĹÄsetki sÄ niebezpieczne, bo niewiele umiejÄ cy kierownik moĹźe szybko nabraÄ przekonania, Ĺźe juĹź wszystko umie itd. I zaczÄ Ä bardzo przeginaÄ. -- kakmaratgmaldotcom |
|
Data: 2012-09-24 12:56:51 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Kamil Nowak 'Amil' <tu_nick@riders.pl> wrote:
a pisales cos o 125tce? No, porównujemy ze 125-ką, tak? Ale tak, 125 singiel bedzie bardziej narowiscie hamowal silnikiem przy odjeciu gazu niz r4 600ccm ktory silnikiem pakrycznie w ogole nie hamuje. Przejedz sie duzym silnglem albo duza V-ka i zobaczysz co to hamowanie silnikiem i wroc tu i napisz ze walnales gafe. Jeździłem. Duża V-ka hamuje dużo bardziej niż duża R-ka. Duży singiel też hamuje bardziej, niż duża R-ka. Ale mówimy o różnicy między dużą R-ką i małym singlem. I tak, podtrzymuję, że hamowanie silnikiem na R4 750 jest większe, niż na singlu 125. Może nie tak bardzo, ale jednak jest. Z zawieszeniem lepszym ktore moze zaskoczyc to juz w ogole mi sie nie chcialo komentowac :) Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-24 13:20:24 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 12:56:51 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: [...] Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? Nie sądzisz, że troche przesadzasz? Rozumiem, że w przypadku gdyby wątkotwórczyni na niczym innym nie jeździła to byłoby niewskazane wsiadanie na sportowe 600, ale przecież ona ma już jakieś doświadczenie. Więc jaki Twoim zdaniem powinien być kolejny krok po 125? 250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki) :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-24 14:37:37 | |
Autor: Adam Wysocki | |
proszę o pomoc kobieta | |
Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:
Nie sądzisz, że troche przesadzasz? Moim zdaniem jeżeli ktoś pyta, czy taki motocykl go nie przerośnie, to znaczy, że przerośnie. Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie. Inna sprawa że ja bym Kawy nie brał, ale to temat na osobnego flejma ;) -- Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r. PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2012-09-25 06:12:25 | |
Autor: Piotr Klimek | |
proszę o pomoc kobieta | |
Dnia (Mon, 24 Sep 2012 14:37:37 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
wyklawiaturowal co nastepuje: Nie sądzisz, że troche przesadzasz? OK, a moja szklana kula mówi, że da radę. Pytająca teraz sama musi sobie odpowiedzieć na pytanie czy wsiadać na 600 czy nie. Jak chce, to niech wsiada, nikt za to odpowiedzialności nie weźmie. Pewnie, że nie - lepsze jest 636 :) -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2012-09-25 07:17:07 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
proszę o pomoc kobieta | |
W dniu 2012-09-24 15:20, Piotr Klimek pisze:
250->300->400->500 i dopiero 600 (to wszystko oferta sportowych Kawasaki) Daj spokoj, w kawaski to nawet na 1200 trzeba sie odpychac nogami zeby to jechalo. Wiem bo wlasciciel i wielki milosnik tej marki mi powiedzial! pozdr newrom -- DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601 Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2012-09-24 18:47:46 | |
Autor: Szymon Machel | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "Adam Wysocki" <gophi.at.chmurka.net@nospam.invalid> napisał w wiadomości
Dorzucę swoje 3gr :) Często jeździmy ze znajomym. On na starej XJ750 (1984) Ja na XJ900Div. Mój traktor prawie nie hamuje silnikiem w porównaniu do tej 750-tki! A pojemność większa. I o co chodzi droga redakcjo? Szymon |
|
Data: 2012-09-25 10:35:52 | |
Autor: kakmar | |
proszĂŞ o pomoc kobieta | |
Dnia 24.09.2012 Szymon Machel <szymon.mc@gmail.com> napisaĹ/a:
Bo to zaleĹźy jak siÄ jeĹşdzi. Jak zamkniesz gaz pyrkajÄ c na piÄ tce, to normalne Ĺźe nie hamuje. Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nie bÄdzie hamowaÄ to masz zepsuty motĂłr. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2012-09-25 15:04:28 | |
Autor: Szymon Machel | |
prosze o pomoc kobieta | |
Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości Bo to zależy jak się jeździ. Jak zamkniesz gaz pyrkając na piątce, to No co Ty! Takie rzeczy proponować :) Szymon |
|
Data: 2012-09-28 11:21:55 | |
Autor: amos | |
prosze o pomoc kobieta | |
On Sep 25, 3:03 pm, "Szymon Machel" <szymon...@gmail.com> wrote:
> Zamknij gaz pod czerwonym na jedynce, jak nieTakie rzeczy to dla Mikolaja. On lubi eksperymenta :) -- amos |
|
Data: 2012-09-25 10:19:51 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
proszę o pomoc kobieta | |
Adam Wysocki napisał(a):
Czyli uważasz, że przy highside twardość tylnego zawieszenia nie ma znaczenia? Ja pierdziu, zmien hobbi z takim czarnowidztwem :) Przestan preclowac, zapetliles sie w tych wywodach i udowadnianiu jakie te szejset to narzedzie samobojcy :) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf sprzedam nerke |
|
Data: 2012-09-23 14:36:44 | |
Autor: Grzybol | |
proszę o pomoc kobieta | |
Użytkownik "GrzegorzJ" <grzegorzj@konto.pl> napisał w wiadomości
news:505eeb80$0$26700$65785112news.neostrada.pl... Witaj Kurwa gdzie ja jestem? Wziąść, więdz, co kurwa jeszcze wymyslicie? Rozmawia gęś z prosięciem i o dziwo się rozumieją. Ja pierdole... -- Grzybol |