proszę o pomoc kobieta

Data: 2012-09-24 06:59:19
Autor: Zakan
proszę o pomoc kobieta

Użytkownik "dominika814" <785210295@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości news:dc90a795697fa63a61b87b7ac607c6dd$1grupy.scigacz.pl...
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat
Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko wziaśc na taka moc?
Napisze tak jeżdzę ostroznie nie mam sieczki w głowie i mam duzo do stracenia dzieci ;)
Ale moja pasja do motocykli jest wielka :)
Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki koszt 200 zł
czy też było by to przeszkodą
Pozdrawiam
Dominika

Pomyśl o 250-ce.