prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego

Data: 2009-11-13 09:14:35
Autor: eost
prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego
Niemniej chcialabym dokupic nowy dysk twardy,
plyta gl:k8m800

Z szybkich, w miare cichych i dosc tanich, to np. jednotalerzowy HD502HJ: http://dyski.cdrinfo.pl/dyski/1008-Samsung-HD502HJ-Spinpoint-F3-500-16-SATA-II

Jest tez wersja dwutalerzowa (gdybys potrzebowal wiekszej pojemnosci, np. 1TB)

--
eost.

Data: 2009-11-13 11:29:21
Autor: eost
prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego
plyta gl:k8m800
Z szybkich, w miare cichych i dosc tanich, to np. jednotalerzowy HD502HJ

Dodam, ze powyzszy model mam podpiety tez do plyty z serii k8 (obok dwoch PATA) i nie sprawia problemow. Sredni transfer w okolicy 110 MB/sec (wg. HD Tune).

--
eost.

Data: 2009-11-13 23:03:42
Autor: Piotrek
prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego

Uzytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisal w wiadomosci news:hdj3vp$feg$1news.task.gda.pl...

HD502HJ:

Potwierdzam, rowniez jestem z niego zadowolony

Piotrek
--
http://www.tef.edu.pl - Angielski przez Skype

Data: 2009-11-13 23:35:03
Autor: Michał
prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego
Potwierdzam, rowniez jestem z niego zadowolony

To jeszcze dodam od siebie, żeby przestawić dla świętego spokoju zworkę na dysku na tryb SATA I (jeśli takowa istnieje) i nie przestraszyć się, jak bios wykryje mniejszą pojemność (na płycie ze stareńkim chipsetem VIA KT600 każdy duży dysk SATA wykrywało mi jako 160GB - zakładałem partycję systemową poniżej tej wielkości i już z poziomu instalatora Win miałem dostęp do całego HDD)

Data: 2009-11-13 23:58:42
Autor: Jacek Kalinski
W artykule <hdkn39$2dd$1@atlantis.news.neostrada.pl>, Michał napisał(a):

jak bios wykryje mniejszą pojemność (na płycie ze stareńkim chipsetem VIA KT600 każdy duży dysk SATA wykrywało mi jako 160GB - zakładałem

Oj chyba pomyliłeś te 160GB - podejrzewam, że chodziło Ci o jakąś wartość
z przedziału 127-138GB (w zależności od jednostek).

Jacek

prosze o pomoc przy wyborze dysku twardego