prosze o porady,jaki zestaw polecacie do 16tys.pln?

Data: 2009-05-09 13:45:20
Autor: kriss31
prosze o porady,jaki zestaw polecacie do 16tys.pln?
witam
pozdrawiam wszystkich grupowiczow
chcialbym zasiegnac porady ,mianowicie nie wiem jaki zestaw
skompletowac ,czy ten ponizej bedzie ok?
 Tv SAMSUNG LE52A656A1
JBL ZESTAW ES PACK 90 z subem
ONKYO TX-SR806 + blu ray BD606
moze jednak zmienic Tv na inny ,albo wzmaczniacz na np. HARMAN KARDON?
jeszcze raz prosze o pomoc ,moge wydac na caly zestaw ok. 16 tys pln
dzieki za wszelkie sugestie
Krzysiek

Data: 2009-05-09 14:13:17
Autor: kriss31
prosze o porady,jaki zestaw polecacie do 16tys.pln?
zapomnialem dodac ,ze z  zestawu tego bede tez sluchal muzyki a wiec
dobrze by bylo zeby zestawik i w tym przypadku sie sprawdzil

Data: 2009-05-15 21:38:38
Autor: Ghost
prosze o porady,jaki zestaw polecacie do 16tys.pln?

Uzytkownik "kriss31" <kb.pl@interia.pl> napisal w wiadomosci news:2ec631ed-1dfd-4676-99cc-7e029e5193c4x6g2000vbg.googlegroups.com...
[...]

Jak masz mozliwosc to projektor, zmiescilbys sie.

prosze o porady,jaki zestaw polecacie do 16tys.pln?