prosze o rade - cena auta Astra II 2002

Data: 2009-03-28 23:57:23
Autor: Michał
prosze o rade - cena auta Astra II 2002
Mariusz Sarna <sariusz@NOSPAM_tkdami.net> napisał(a):
Witam

Potrzebuje upewnienia sie czy 16kPLN to odpowiednia cena za Astre II z 2002

ale za taką kase to można mieć normalne auto

http://allegro.pl/item585057605_renault_safrane_1999_3_0l_full_opcja.html
pewnie za 70% ceny się kupi...

a za 16 to taki golas (nie initale) jak ten jak by chwilkę poszukać:

http://allegro.pl/
item593719591_renault_vel_satis_3_0dci_initiale_paris_full_2003.html

ale jestem monotematyczny :)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-29 08:55:14
Autor: Mariusz Sarna
prosze o rade - cena auta Astra II 2002
Zadnyh francuzow :) tym bardziej jesli rocznik ma z przodu 1 (do niedawna
jezdzilem 17 letnia vectra i powiedzialem dosyc starym autom)

Poza tym jesli chodzi o wyposazenie to w zasadzie brakuje mi w nim tylko
elektrycznych szyb no i ewentualnie ABS tez by sie przydal. Klima i tak by
nie miala zastasowana ze wzgledu na 2 letnie dziecko.

Jesli chodzi o ten egzeplarz mocno sie zastanawiam poniewaz:
- posrednio znam historie tego auta i wiem, ze jezdzil nim normalny starszy
facet
- nie mam czasu na poszukiwania - tym bardziej poza miejscem swojego miejsca
zamieszkania (Radom)
- stan auta naprawde jest przyzwoity
- moje zastosowanie - jazda miejska po zakupy + w lato wypady na dzialke
- wczesniej zapomnialem dodac komplet zimowek i letnich

Jesli tylko uspokoicie mnie, ze nie przeplace to raczej wezme to auto ;]

Jeszcze raz dzieki za wszelkie sugestie :)

PS. Chyba, ze wy macie jakies pewniaki z okolic Radomia to z checia
poslucham - w zasadzie pierwotnie chcialem Focusa z 2001, ta Astra trafila
sie przypadkiem

pzdr
Mariusz

-- -- - Original Message -- -- - From: " Michał" <mttj.SKASUJ@gazeta.pl>
[...]

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2009-03-29 14:06:48
Autor: Michał
prosze o rade - cena auta Astra II 2002
Zadnyh francuzow :) tym bardziej jesli rocznik ma z przodu 1 (do niedawna
jezdzilem 17 letnia vectra i powiedzialem dosyc starym autom)

o to postraszę bo wtedy produkcja ruszyła (a zaczeli projektować w 1989)
takie z 2000 da się też kupić ostatni rok produkcji ;) z tym że to wciąż
nowoczesene auto wogóle, lub bardzo stare jak na segment F
(czy bardziej E bo tak klasyfikowali końcówkę produkcji, niestety razem z peugeotem 607....).

Poza tym jesli chodzi o wyposazenie to w zasadzie brakuje mi w nim tylko
elektrycznych szyb no i ewentualnie ABS tez by sie przydal. Klima i tak by
nie miala zastasowana ze wzgledu na 2 letnie dziecko.

Klimatronik to nie tylko klima, jeśli na zewnątrz jet 4 stopnie mniej niż sobie ustawisz, to utrzyma temperaturę bez klimy (można ją wyłączyć na stałe). Generalnie z klimatrionikiem po pierwsze temp w środku po chwili jest taka jak ma być, po drugie nigdy więcej problemów z nawiewem
(więcej, mniej cielplejsze/zimniejsze), na tył też jest automatyczny nawiew.

[...]

pewnie bedzie się duuużo mniej psuło niż auta na F.
ale i po latach wyjdzie róznica pomiędzy samoachodami, trwałość, bajery itp...

Jesli tylko uspokoicie mnie, ze nie przeplace to raczej wezme to auto ;]

Ja mam zupełnie inne podejśćie do samochodu (w skrócie: może się psuć).
za 16k bym safrana nie kupił (bo taki model2 z gps to za 12k powinien być ;)).
ale za takie pieniądze chciał bym: bezpieczeńśtwo, klimatronik, trakcje, gps, el wsyzstko, dobre zawieszenie, wyciszenie, przestrzeń.

ale moich uwag nie brać do końca serio bo to ekscentryczne podejście do tematu ;)

pozdrawiam.

Data: 2009-03-29 16:25:02
Autor: Piotrek
[...]

a co klima dziecku przeszkadza ? :)
lepiej jak ma dziecko +30 w samochodzie bo sie ladniej zgrzeje ?

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-30 17:43:39
Autor: z
Piotrek pisze:
[...]

No wlasnie.
Szyb nie otworzy bo to dopiero dziecku zaszkodzi.
Ale tak jak ze wszystkim, trzeba miec glowe na karku i z klimy umiec korzystac.

zch

Data: 2009-03-30 21:01:22
Autor: Piotrek
prosze o rade - cena auta Astra II 2002
No wlasnie.
Szyb nie otworzy bo to dopiero dziecku zaszkodzi.
Ale tak jak ze wszystkim, trzeba miec glowe na karku i z klimy umiec korzystac.

no to przeciez nikt nie kaze mu robic 10 stopni w samochodzie tak ze prawie szron z szyb trzeba skrobac ani nie musi trzymac dzieciaka nad wlotem powietrza gdzie dmucha zimnym :)
utrzymywac przyjemna temp w samochodzie(z 19-21 stopni) i dzieciakowi nic nie bedzie(przynajmniej sie nie bedzie gotowal na upale:)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-03-29 09:31:20
Autor: huri_khan
  Michał pisze:

a za 16 to taki golas (nie initale) jak ten jak by chwilkę poszukać:

http://allegro.pl/
item593719591_renault_vel_satis_3_0dci_initiale_paris_full_2003.html

ale jestem monotematyczny :)

Tylko ten vel_satis już kosztuje 21 tyś bo to jest zwykła aukcja ;)

P.S. Serwisowałeś kiedyś vel_satis'a ?

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-03-29 09:44:26
Autor: Mariusz Sarna

Użytkownik "huri_khan" <ewrwer@wp.pl> napisał w wiadomości news:gqn840$fvl$2inews.gazeta.pl...

Tylko ten vel_satis już kosztuje 21 tyś bo to jest zwykła aukcja ;)

P.S. Serwisowałeś kiedyś vel_satis'a ?

wlasnie dodam cos od siebie :) auto ma byc ekonomiczne.

pzdr
Mariusz

Data: 2009-03-29 13:42:09
Autor: Michał
prosze o rade - cena auta Astra II 2002
> Tylko ten vel_satis już kosztuje 21 tyś bo to jest zwykła aukcja ;)
>
> P.S. Serwisowałeś kiedyś vel_satis'a ?

wlasnie dodam cos od siebie :) auto ma byc ekonomiczne.

nie serwisowałem... bo go jeszcze nie kupiłem :(

mechanik (mały zakład który serwisuje nasze firmowe auta, dobrze i tanio)
mi ostatnio doradzał "zmień auto, już nic do niego nie dokładaj bo nikt nie kupi, tylko zmień auto".

A generalnie to twierdzi że z Vel Satisem sobie poradzi bez problemów.
mojego safrana widział po raz pierwszy w sensie do wymian częsci itp.., wydawało się że to duża laguna ale jednak z launą to prawie nic wspólnego nie ma - ale nie ma problemów (tylko tutaj komputer jest "liberalny" i jak coś się uszkodziło i zgłaszało błędy i się to wymieni
to komputer przy testach sobie to pamięta że nowe działające jest),
za to jest precyzyjny i dokładnie wie która żarówka, silniczek czy coś,
więc tam nie ma szukania co się popsuło.

Gorzej z VW mówi że w paetonie nie pogrzebie, tak mu się wydaje
i chyba po wymianie komp nie będzie tego wykrywał tylko będzie trzeba wpisać "ręcznie" jak w lancii i to nie z menu samochodu.

gereralnie faktycznie coś vel satisy podskoczyły, jeszcze niedawno za 16k się dało :) takiego golasa (2xklima,gps,4el szyby, esp, el fotele i lustera, i niewiele więcej..) ale się dało.
hmm... euro ?

a generalnie dobre rady w czasie kryzysu: "zmień auto" ;) myślę że narazie nie czas na nowe zabawki...

pozdrawiam.

Data: 2009-03-29 11:31:37
Autor: Marcin J. Kowalczyk
  Michał pisze:
http://allegro.pl/
item593719591_renault_vel_satis_3_0dci_initiale_paris_full_2003.html

VelSatis ok - ale nie z 3.0dCi... I nie z 2.2dCi...

Data: 2009-03-29 12:17:43
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Marcin J. Kowalczyk pisze:
 Michał pisze:
http://allegro.pl/
item593719591_renault_vel_satis_3_0dci_initiale_paris_full_2003.html

VelSatis ok - ale nie z 3.0dCi... I nie z 2.2dCi...

Z 3.0 się zgodzę, z 2.2 już mniej. No ale jeśli oba wykluczasz, to, żeby dobrze to jechało, zostaje jeden motor - 3.5L V6. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-03-29 12:37:40
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
[...]

Wiesz... tylko z tego co widze to 2.2dCi mial 150 koni a 2.0dCi 175 :P
3.5V6 jest fajne tylko paliwozerne ;/

Data: 2009-03-29 14:14:50
Autor: Michał
prosze o rade - cena auta Astra II 2002

Wiesz... tylko z tego co widze to 2.2dCi mial 150 koni a 2.0dCi 175 :P
3.5V6 jest fajne tylko paliwozerne ;/

"żeby dobrze to jechało"

tam na górze pisze astraII 2002, za te same pieniądze szuamy velsatisa2002 więc na moje oko nawet 2.0dci i tak pojedzie lepiej :) (pomimo dużo gorszego wyciszenia niż 3.5 - podobno ? ).

A w środku będzie tak: http://www.youtube.com/watch?v=7f8q2Zor8qM

pozdrawiam.

--

prosze o rade - cena auta Astra II 2002