proszę o rady

Data: 2014-08-28 11:06:48
Autor: wheeliee
proszę o rady
Pasją mojego chłopaka są motocykle, niebawem ma osiemnastkę, więc chciałam kupić mu coś związanego z tą pasją. Myślałam o kamerce na kask, czy coś w tym rodzaju, ale nie mam pojęcia jakie są naprawdę dobre. Proszę o jakieś rady, lub inne propozycje. Z góry dziękuję :)

Data: 2014-08-28 13:42:48
Autor: tadzik
prosz? o rady
On Thu, 28 Aug 2014 11:06:48 +0000 (UTC), wheeliee <sowa.adrianna@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
chciałam kupić mu coś

Gopro! Kup mu! Będzie zachwycony!

--
pozdro
tadzik

Data: 2014-08-28 11:55:54
Autor: AZ
prosz? o rady
On 2014-08-28, tadzik <fake@fakeemail.com> wrote:
On Thu, 28 Aug 2014 11:06:48 +0000 (UTC), wheeliee <sowa.adrianna@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
chciałam kupić mu coś

Gopro! Kup mu! Będzie zachwycony!

A gdzie mozna to kupic??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-08-28 14:29:21
Autor: Johnny
proszę o rady
Użytkownik "wheeliee" pewnie nie wie, że przywraca grupie nadzieję:

[...]

Patrzcie i uczcie sie durne ciule z sikacza, że można napisać posta poprawną polszczyzną. Nawiasem mówiąc, dziewczyna co myśli o kamerce na kask dla swojego chłopaka to prawdziwy skarb. Moja Luba, na spółę z przyszłym teściem kupiła mi na osiemnastkę spawarę, młot i 50kg koksu, bo zamarzyła im się kuta brama ;-(

Pozdrawiam Johnny

Data: 2014-08-28 14:40:56
Autor: Roman Niewiarowski
proszę o rady
W dniu 2014-08-28 14:29, Johnny pisze:
Użytkownik "wheeliee" pewnie nie wie, że przywraca grupie nadzieję:

kask, czy coś w tym rodzaju, ale nie mam pojęcia jakie są naprawdę

gopro ?

> dla swojego chłopaka to prawdziwy skarb. Moja Luba, na spółę z
przyszłym teściem kupiła mi na osiemnastkę spawarę, młot i 50kg koksu,
bo zamarzyła im się kuta brama ;-(

Tesciowi zrob brame do barku, klucz daj tesciowej.
A lubej kup ogrzewacz do opon, albo zestaw do czyszczenia chromow.

pozdr
newrom

proszę o rady