proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

Data: 2014-12-20 06:13:11
Autor: zarząd komplementariusza
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
różne banki wysyłają zmiany warunków, jedne wchodzą od 1 stycznia inne od 1 lutego.

pytanie pierwsze: w których bankach należy złożyć pismo jeszcze w grudniu, a które mogą poczekać do stycznia?

pytanie drugie: które z banków wymagających reakcji
w grudniu wymagają wizyty w placówce, a które będą
usatysfakcjonowane listem wysłanym pocztą polską?

Data: 2014-12-20 10:31:06
Autor: jakdorobic.com
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
Jeżeli brałeś udział w promocji moneyback od Toyota Bank - 1 edycja - musisz to zrobić w grudniu, dla 2 edycji najlepiej w lutym. Są to ostatnie miesiące wypłaty premii. List polecony lub siedziba banku na Postępu w Warszawie.

_______________
jakdorobic.com

Data: 2014-12-20 12:00:06
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu sobota, 20 grudnia 2014 15:13:13 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
[...]

uzupełniam: mam konta w większości ogólnopolskich banków krajowych co ostatnio uznałem za archaiczny idiotyzm

dlatego chcę większość pozamykać, zaczynając od tych
w których wskazana jest reakcja jeszcze w 2014 - teraz ok?!

Data: 2014-12-20 21:10:19
Autor: S
W dniu 2014-12-20 o 21:00, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

Ja uczyniłem podobnie. W końcu listopada, bo wypowiedzenie umowy zwykle trwa miesiąc. Generalnie łatwiej powiedzieć, co zostawiłem niż co zamknąłem ;-) Idea Bank, Meritum został. Kantor Aliora i - z konieczności - Getin. Reszta sio.

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2014-12-20 22:05:21
Autor: RobertS
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

uzupełniam: mam konta w większości ogólnopolskich banków
krajowych co ostatnio uznałem za archaiczny idiotyzm

wymień, w których masz i które nie są główne/potrzebne

też mam kilka niepotrzebnych rachunków więc orientowałem się w temacie

RobertS

Data: 2014-12-23 03:16:05
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu sobota, 20 grudnia 2014 22:05:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> [...]

wymień, w których masz i które nie są główne/potrzebne

też mam kilka niepotrzebnych rachunków więc orientowałem się w temacie

kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:

01 Alior Bank SA (24900005)
02 Bank Bph SA (10600005)
03 Bank Gospodarki Żywnościowej SA (20300003)
04 Bank Handlowy W Warszawie SA (10300006)
05 Bank Millennium SA (11600006)
06 Bank Ochrony Środowiska SA (15400004)
07 Bank Pocztowy SA (13200006)
08 Bank Polska KaSA Opieki SA (12400001)
09 Bank Polskiej Spółdzielczości SA (19300005)
10 Bank Zachodni Wbk SA (10900004)
11 Bnp Paribas Bank Polska SA (16000003)
12 Credit Agricole Bank Polska SA (19400008)
13 Deutsche Bank Polska SA (19100009)
14 Dnb Bank Polska SA (21900002)
15 Euro Bank SA (14700002)
16 Fm Bank Pbp SA (18700006)
17 Getin Noble Bank SA (24800002) mam Getin mam Noble i mam dawny Alllianz
18 Idea Bank SA (19500001)
19 Ing Bank Śląski SA (10500002)
20 Mbank SA (11400000) Mam Mbank I Multibank
21 Meritum Bank Icb SA (13000000)
22 Plus Bank S.A. (16800007)
23 Pko Bank Polski SA (102000016) Mam Inteligo Oraz Ipko
24 Raiffeisen Bank Polska SA (17500009)
25 Sgb-Bank SA (16100006)
26 Toyota Bank Polska SA (21600003)
27 Volkswagen Bank Polska SA (21300004)

28 mam jeszcze jakiś BIZ Bank którego nie kojarzę
żebym zakładał w nim konto (nie wiem co to za g...)

w zasadzie wszystkie poza Inteligo nadają się do odstrzału

istota mojego pytania jest taka: które wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
które wymagają odstrzału w placówce bankowej
a które mogą poczekać do pierwszych dni stycznia

Data: 2014-12-23 03:26:58
Autor: Kris
W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 12:16:06 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza napisał:
istota mojego pytania jest taka: które
wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
które wymagają odstrzału w placówce bankowej
a które mogą poczekać do pierwszych dni stycznia

Skorzystaj z "korespondencji seryjnej" w Wordzie i wyślij wszędzie wypowiedzenia;)

Data: 2014-12-24 19:45:22
Autor: xbartx
W dniu 23.12.2014 o 12:16, zarząd komplementariusza pisze:

[...]

Skoro wszystkie, prócz Inteligo, wymagają odstrzału, to po co w ogóle czekać i zadawać dziwne pytania? Masz tego sporo, nie chce Ci się chodzić to pisz listy, nie chce Ci się pisać to chodź - dla zdrowia i kondycji lepsze chodzenie ;)
O ile pamiętam tylko ING nie reaguje na list z wypowiedzeniem.

Xenocide

Data: 2014-12-26 07:03:38
Autor: zarząd komplementariusza
W dniu środa, 24 grudnia 2014 19:45:23 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
> [...]

Skoro wszystkie, prócz Inteligo, wymagają odstrzału, to po co w ogóle czekać i zadawać dziwne pytania?

np. po to aby ustalić właściwą kolejność - i najpierw zająć
się tymi, w których zmiany wchodzą w życie 1 stycznia 2015
a więc wymagają zareagowania w grudniu.

Data: 2014-12-27 10:35:22
Autor: xbartx
W dniu 26.12.2014 o 16:03, zarząd komplementariusza pisze:

np. po to aby ustalić właściwą kolejność - i najpierw zająć
się tymi, w których zmiany wchodzą w życie 1 stycznia 2015
a więc wymagają zareagowania w grudniu.

Hmmm to idź/wyślij listy do wszystkich banków w grudniu? To aż takie trudne, że trzeba się aż innych ludzi pytać ;)  Nie zrozum mnie źle ale to takie pisanie bez sensu, bo jakbyś od razu się wziął to już byś miał to dawno z głowy ale widać aż tak Ci na tym nie zależy i się nie spieszy.

Xenocide

Data: 2014-12-25 17:48:16
Autor: www2
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:
bez promocji? masochista czy testowales ktory interefejs Ci sie spodoba ;)

01 Alior Bank SA (24900005)
podobno zmiany sa od nowego roku - zwlaszcza KK i oplaty za karte, nie mam tam konta, ale ogolnie pogloski takie

05 Bank Millennium SA (11600006)
zmiany w oplatach za KK - na plus - zamiast iles tys. na rok, wystarczy 5 transakcji / m-c, warunek od miesiaca rocznicy - szczegoly dopytaj w banku jak masz tam KK

07 Bank Pocztowy SA (13200006)
na co to cholerstwo trzymac? kiedys cos bylo o oplatach...
10 Bank Zachodni Wbk SA (10900004)
oplaty za karte od lutego, mozna zamknac tylko karte, konto nadal za 0, ale jak juz isc to zamknac wszystko (dot. konto godne polecenia zwlaszcza)

11 Bnp Paribas Bank Polska SA (16000003)
zmiana dot. KK - poza tym chyba nic nowego,
ja mam 3% cashback i chwale (i tablet dostalem ;-)
13 Deutsche Bank Polska SA (19100009)
oni tez cos chyba kombinowali, ale nie wiem czy zmieniaja czy nie
paskudna debetowka, zamknalem po 2 miesiacach

16 Fm Bank Pbp SA (18700006)
teraz maja kolejna marke: smart bank ;-)

17 Getin Noble Bank SA (24800002) mam Getin mam Noble i mam dawny Alllianz
bez zmian wiekszych, poza tym jak ktos ma karte paliwowa, ktora juz nie rabatuje mu paliwa, bo paliwo za tanie na stacji ;)
ja nie wiem co robic - zamykac czy nie, na razie wykrecam rachunkami te 300zl
w sumie jest za to assistance ;)

26 Toyota Bank Polska SA (21600003)
w promocji 5% cashback? 1-sza edycja sie skonczyla, druga sie konczy koncem stycznia jak ktos nie pilnuje, ost. zwrot polowa lutego, potem likwidacja
ma byc jakies nowe konto od 1.01 ze zwrotem za paliwo

istota mojego pytania jest taka: które wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie
które wymagają odstrzału w placówce bankowej
ING zawsze w placowce, BZWBK tez zalecane w placowce

Data: 2014-12-26 12:26:42
Autor: gral
W dniu 2014-12-26 02:48, www2 pisze:

BZWBK tez zalecane w placowce

Czasem i to nie pomaga. 25 listopada złożyłem wypowiedzenie w placówce. Miało być 30-dniowe. Mamy 26 grudnia a konta jak były tak są. Jak nie znikną do poniedziałku to będzie awanturka :)

Data: 2014-12-26 12:27:50
Autor: gral
W dniu 2014-12-26 12:26, gral pisze:
[...]

O, jest jeszcze ciekawiej! Zamykałem EUR, USD i KGP. Wszystkie w tym samym czasie. Znikło tylko EUR :D

Data: 2014-12-26 15:45:13
Autor: tom
W dniu 2014-12-26 12:27, gral pisze:
[...]

http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk/rzecznik-klienta-banku-zachodniego-wbk.html

Skieruj tutaj swoje kroki, mi pomogli z zamknieciem limitu odnawialnego. Odzial niby zamknal, limit wisial dalej, mimo uplywu terminu wypowiedzenia, email z opisem sytuacji plus ewentualnie skan dokumentow moze byc pomocny.

Data: 2015-01-04 23:43:08
Autor: Luke
proszę o wskazĂłwkę, w ktĂłrycQ1|BڞFœ†š3jl¤iĘÚr§’
W dniu 2014-12-23 o 12:16, zarząd komplementariusza pisze:

kiedyś (kompletny idiotyzm) założyłem konta
w ponad 30 różnych bankach, obecnie są to:

Prowokacja jakaś? ;)

Data: 2015-01-05 17:09:16
Autor: J.F.
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
Dnia Tue, 23 Dec 2014 03:16:05 -0800 (PST), zarząd komplementariusza
12 Credit Agricole Bank Polska SA (19400008)

Tego sprawdz - mieszali w oplatach jeszcze we wrzesniu.

istota mojego pytania jest taka: które wymagają odstrzału jeszcze w grudniu listownie

Kolekcjoner :-)

Myslisz, ze kilka nagle podnioslo oplaty i trzeba zamykac  ?

J.

Data: 2014-12-20 16:31:45
Autor: KiloSierra
proszę o wskazówkę, w których bank ach pozamykac rachunki...

gimbaza atakuje....

Data: 2014-12-20 09:22:51
Autor: zarząd komplementariusza
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
gimbaza atakuje....

rozumiem że merytorycznie kolega nie odpowie, więc
o odpowiedź merytoryczną proszę innych użytkowników

kiedyś pozakładałem rachunki w różnych bankach, teraz
większość pozamykam, a że najnormalniej w świecie mam mało czasu w okresie przedświątecznym, więc chciałbym
wiedzieć, które banki wymagają mojej reakcji w 2014r.

Data: 2014-12-20 18:58:49
Autor: KiloSierra
W dniu 2014-12-20 18:22, zarząd komplementariusza pisze:
[...]

ok... merytorycznie - w pierwszym banku zrĂłb to w grudniu, a do drugiego muszisz isc w styczniu osobiscie

Data: 2014-12-20 19:59:11
Autor: mm
W dniu 12/20/2014 o 6:22 PM, zarząd komplementariusza pisze:
gimbaza atakuje....

rozumiem że merytorycznie kolega nie odpowie, więc
o odpowiedź merytoryczną proszę innych użytkowników

Rozumiem, że kolega uważa, iż grupa wie, w których bankach szanowny kolega założył rachunki i wyjaśni w formie listy, w których bankach, w któryej kolejnści należy złożyć stosowne pisma?
Czy też szanowny kolega uważa, że grupa ma dyżurną szklaną kulę i za kolegę dokona wniknięcia w umysł szanownego kolegi i zgadnie w jakiż to bankach szanowny kolega konta pozakładał?

POWAGI SZANOWNY KOLEGO i NIE RÓB PAN WIOCHY!

Data: 2014-12-20 20:01:41
Autor: Raff
W dniu 12/20/2014 o 7:59 PM, mm pisze:
[...]

Brawo! Nic dodać, nic ująć. Poza tym, że jeszcze przydałoby się trochę szacunku dla grupy od szanownego kolegi zaczynającego ten wątek.

Data: 2014-12-20 20:21:07
Autor: mx
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
On 20/12/2014 16:31, KiloSierra wrote:

gimbaza atakuje....

Faktycznie, wszystkie odpowiedzi to dno, wpadliście przypadkiem i szczekacie? Wy o żadnym banku nic nie wiecie.

Kto zagląda częściej to wie, że wspólnie mamy konta prawie we wszystkich bankach. Teraz kilka z nich pogarsza warunki, wprowadza opłaty i tylko tych dotyczyło pytanie. Nie potrzeba żadnej szklanej kuli, ale trzeba być w temacie.
Np. Citi-01.01, Alior-01.01, Bz Wbk-01.02, itd.

Data: 2014-12-20 20:48:06
Autor: mm
W dniu 12/20/2014 o 8:21 PM, mx pisze:
[...]

Kto ma konta, ten ma. Sam szczekasz. Od gimbazy sam siebie co najmniej możesz wyzwać. Nie ma obowiązku śledzić w jakich bankach ktoś zakłada konta. Jak się ma pytanie, to się konkretnie podaje o co chodzi, a nie każe domyślać.

Data: 2014-12-20 21:16:32
Autor: mx
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...
On 20/12/2014 20:48, mm wrote:

Kto ma konta, ten ma.

Konta nie masz, to na ch... tu zaglądasz? Kaczor jak nie ma to się nie udziela. Widziałeś bank od  środka czy tylko z ulicy?

Data: 2014-12-23 02:49:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"zarząd komplementariusza" 66c39d58-4412-45e3-8916-a674cab9105e@googlegroups.com

Nie wiem, gdzie, ale jeśli chcesz koteczka owinąć dookoła szyi, może Cię spotkać
niemiła niespodziewanka -- koteczek ma niechowane pazurki, którymi chce drapać. :)
Mnie usiłował drapnąć na 5,90 pln, ale ja niejednego kota już głaskałem... [chyba
ponosi mnie fantazja -- domowe koty chowają pazurki...] Za grudzień Król Buszu
naliczył sobie 5,90 pln z racji karcianego nieobracania. :) Zleciłem tedy nalanie
ćwiartki mleka do miseczki [chyba michy?... i nie mleka, ale wołowiny?...] koteczka
i zamierzam w świecie rzeczywistym [już chyba w Auchan] dokonać poboru przy okazji
czynionych zakupów, aby skasować grudniową opłatę za brak obrotów karcianych...

Przy okazji dałem plamę, bo zapłaciłem za parking... Mogłem krócej głaskać
kotka i wziąć od niego stempelek na kwitek parkingowy... Ale że byłem
zaspany, więc dałem plamę i straciłem złotówkę... Chyba pierwszy raz
na tym parkingu płaciłem, choć korzystałem z niego wielokrotnie...
Miałem po prosty zły dzień parkingowy... Kiedyś nawet nie zapłaciłem
pomimo kilkugodzinnego okupowania miejsca parkingowego... Tym razem
w ogóle zbagatelizowałem niebezpieczeństwo...

Data: 2014-12-29 17:08:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"Eneuel Leszek Ciszewski" m7ahns$bju$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nalałem, kupiłem 2 pary czarnych rękawiczek skórzanych po 8 pln,
zapłaciłem bonem na dychę i kartką na koteczka a przy okazji
pobrałem 2hpln celem złagodzenia kociego ryku grudniowego ...

Grudniowa opłata zostałaby pobrana 28 grudnia -- nie dostrzegam tej opłaty.

Tedy uważam, że kotecek zadowolił się poborem 2hpln w realnym świecie.
Zamierzam znów nalać ćwiarteczkę, kupić i pobrać 2 setki celem
złagodzenia kociego ryku styczniowego -- po czym kotecka zaprowadzić
do kuśnierza...

2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba
dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

Najwyraźniej koty to nie dranie. :)
Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

Data: 2015-01-03 01:12:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"Eneuel Leszek Ciszewski" m7ru9l$epv$1@node2.news.atman.pl

[...]

I nie dostrzegę -- zawlokłem albowiem kotecka do przeróbki. :)
Co za świat... Kicurek zamiast odważnie wyjść naprzeciw swemu
przeznaczeniu, ukrywał się po kątach, uciekał i usiłował odwlec
to, co nieuniknione... Na koniec zaskoczył mnie zawartością
miseczki (myślałem, że zwymiotował -- może jednak nalałem do
miseczki więcej, niż zamierzałem?...) i natychmiastowym
uśmierceniem (bez okresu wypowiedzenia)...

Drapnął mnie na 113 groszy kosztów karcianych i 50 groszy -- parkingowych...
(dopiero teraz pojąłem, że kicurek liczyć może od 29 dnia danego miesiąca
do 28 dnia kolejnego miesiąca -- stąd tak wysoka opłata)

Na drogach panowały pustki, ale u kicurka była masa ludzi...
W galeriach -- także. :)

[...]

Jak widać -- zamiaru swego nie urzeczywistniłem. :)

2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba

Te koszty to w sumie około 10 pln, jeśli nie liczyć dojazdów
i ewentualnego podatku na przepiermnożenie. :)

dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

Najwyraźniej koty to nie dranie. :)

Ale tchurze. :)

Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

I niestety trzeba je głaskać rękami osłoniętymi rękawicami...

-=-

Krokodyl łomotnął swymi zębiskami znacznie głębiej niż kicurek.
Około 50 pln, z czego niemal 14 zabrał a 36 nie dał...

Data: 2014-12-29 09:52:33
Autor: jakoszczedzic.pl
[...]

Ostatnio robiłem spis najlepszych darmowych kont osobistych. Wszystko przez podwyżki opłat w BZ WBK. Możesz zobaczyć, które najlepiej Ci pasuje.

http://www.jakoszczedzic.pl/2014/12/bz-wbk-podwyzki-oplat-od-lutego-2015-roku.html

proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...