proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

Data: 2014-12-23 02:49:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"zarząd komplementariusza" 66c39d58-4412-45e3-8916-a674cab9105e@googlegroups.com

Nie wiem, gdzie, ale jeśli chcesz koteczka owinąć dookoła szyi, może Cię spotkać
niemiła niespodziewanka -- koteczek ma niechowane pazurki, którymi chce drapać. :)
Mnie usiłował drapnąć na 5,90 pln, ale ja niejednego kota już głaskałem... [chyba
ponosi mnie fantazja -- domowe koty chowają pazurki...] Za grudzień Król Buszu
naliczył sobie 5,90 pln z racji karcianego nieobracania. :) Zleciłem tedy nalanie
ćwiartki mleka do miseczki [chyba michy?... i nie mleka, ale wołowiny?...] koteczka
i zamierzam w świecie rzeczywistym [już chyba w Auchan] dokonać poboru przy okazji
czynionych zakupów, aby skasować grudniową opłatę za brak obrotów karcianych...

Przy okazji dałem plamę, bo zapłaciłem za parking... Mogłem krócej głaskać
kotka i wziąć od niego stempelek na kwitek parkingowy... Ale że byłem
zaspany, więc dałem plamę i straciłem złotówkę... Chyba pierwszy raz
na tym parkingu płaciłem, choć korzystałem z niego wielokrotnie...
Miałem po prosty zły dzień parkingowy... Kiedyś nawet nie zapłaciłem
pomimo kilkugodzinnego okupowania miejsca parkingowego... Tym razem
w ogóle zbagatelizowałem niebezpieczeństwo...

Data: 2014-12-29 17:08:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"Eneuel Leszek Ciszewski" m7ahns$bju$1@node2.news.atman.pl

[...]

Nalałem, kupiłem 2 pary czarnych rękawiczek skórzanych po 8 pln,
zapłaciłem bonem na dychę i kartką na koteczka a przy okazji
pobrałem 2hpln celem złagodzenia kociego ryku grudniowego ...

Grudniowa opłata zostałaby pobrana 28 grudnia -- nie dostrzegam tej opłaty.

Tedy uważam, że kotecek zadowolił się poborem 2hpln w realnym świecie.
Zamierzam znów nalać ćwiarteczkę, kupić i pobrać 2 setki celem
złagodzenia kociego ryku styczniowego -- po czym kotecka zaprowadzić
do kuśnierza...

2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba
dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

Najwyraźniej koty to nie dranie. :)
Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

Data: 2015-01-03 01:12:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...

"Eneuel Leszek Ciszewski" m7ru9l$epv$1@node2.news.atman.pl

[...]

I nie dostrzegę -- zawlokłem albowiem kotecka do przeróbki. :)
Co za świat... Kicurek zamiast odważnie wyjść naprzeciw swemu
przeznaczeniu, ukrywał się po kątach, uciekał i usiłował odwlec
to, co nieuniknione... Na koniec zaskoczył mnie zawartością
miseczki (myślałem, że zwymiotował -- może jednak nalałem do
miseczki więcej, niż zamierzałem?...) i natychmiastowym
uśmierceniem (bez okresu wypowiedzenia)...

Drapnął mnie na 113 groszy kosztów karcianych i 50 groszy -- parkingowych...
(dopiero teraz pojąłem, że kicurek liczyć może od 29 dnia danego miesiąca
do 28 dnia kolejnego miesiąca -- stąd tak wysoka opłata)

Na drogach panowały pustki, ale u kicurka była masa ludzi...
W galeriach -- także. :)

[...]

Jak widać -- zamiaru swego nie urzeczywistniłem. :)

2 hpln (minus koszty pozyskania szalika) za kocią skórę to chyba

Te koszty to w sumie około 10 pln, jeśli nie liczyć dojazdów
i ewentualnego podatku na przepiermnożenie. :)

dobra cena, zważywszy wiek (na oko -- pół roku) kocięcia... Oby
szalik dobrze mi służył... Czy raczej -- oby dobrze służył mojej szyi. :)

Najwyraźniej koty to nie dranie. :)

Ale tchurze. :)

Miluteńkie stworzenia -- oby przerobić szybko na
szalik, nie czekając, aż urosną i zaczną ryczeć...

I niestety trzeba je głaskać rękami osłoniętymi rękawicami...

-=-

Krokodyl łomotnął swymi zębiskami znacznie głębiej niż kicurek.
Około 50 pln, z czego niemal 14 zabrał a 36 nie dał...

proszę o wskazówkę, w których bankach pozamykac rachunki...