prosz� o pomoc kobieta

Data: 2012-09-23 21:15:43
Autor: Monster
prosz� o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 11:13, dominika814 pisze:
Witam serdecznie
Mam na imie Dominika mam 31 lat
Jeżdzę na cross-ie 125 Honda caly sezon Moje pytanie brzmi następujaco
Chciałabym kupić sobie na drugi sezon Kawasaki Ninja zx6 z roku 2005
czy jezeli miałam doswiadczenie z motocyklem nie bedzie to za szybko
wziaśc na taka moc?
Napisze tak jeżdzę ostroznie nie mam sieczki w głowie i mam duzo do
stracenia dzieci ;)
Ale moja pasja do motocykli jest wielka :)
Prosze o opinie doswiadczonych kierowców co o tym sądza?
Ewentualnei rozważam jeden sezon z blokada pytałam juz sie w kawasaki
koszt 200 zł
czy też było by to przeszkodą
Dasz radę czy nie,łatwiej i pewnie przyjemniej byłoby wsiąść na coś spokojniejszego,przecież i tak piszesz że jeździsz ostrożnie,najlepiej golasa.
Będziesz miała mniejszy stres czy ogarniesz moc,przy glebie taniej.
Znaleźć ładną 6 też nie będzie lekko,raczej nikt ich nie kupuje do turystyki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-09-23 19:25:31
Autor: dominika814
prosz� o pomoc kobieta
Monster napisal

[...]

czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to wymiana zdan jest ostra.
A co myslisz o Yamaha r6?

Wys³ano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-09-23 21:37:24
Autor: Monster
prosz� o pomoc kobieta
W dniu 2012-09-23 21:25, dominika814 pisze:

czy ja dzis znajde odpowiedz na swe pytanie jestem wlasnie na forum to
wymiana zdan jest ostra.
A co myslisz o Yamaha r6?

To samo co poprzednio.

--