protest ukrainski

Data: 2014-03-03 20:32:59
Autor: J.F
protest ukrainski
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu
http://www.sfora.pl/Internet-idzie-na-wojne-z-Putinem-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258

Nie martwcie sie - Orlen nie zbiednieje, i tak kupicie paliwo od niego :-)

J.

Data: 2014-03-03 19:37:11
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-03 21:05:29
Autor: J.F
protest ukrainski
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
:-)

Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...

No bo, odkad mamy fejsa, to nie bylo powodu :-)

Ale google znajduje sporo bojkotow

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020223,title,Zydowscy-osadnicy-wezwali-do-bojkotu-sieci-McDonalds-w-tle-konflikt-izraelsko-palestynski,wid,15773541,wiadomosc.html
http://ekai.pl/wydarzenia/swiat/x26128/wlochy-wierni-popieraja-apel-proboszcza-o-bojkot-restauracji-mcdonalda/
http://www.jezus.com.pl/wydarzenia/swiat/arch_bojkotmcdonaldazakonczonysukcesem,wyd,swi,081020.html
http://www.fronda.pl/a/kfc-wstrzymuje-halal-obiady-po-masowym-bojkocie-brytyjczykow,7159.html

Czekamy na bojkot amerykanskich restauracji w Rosji :-)

J.

Data: 2014-03-03 23:58:35
Autor: Maciek
protest ukrainski
W dniu 2014-03-03 20:37, AZ pisze:
Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...
Ja w życiu na Shellu nie zatankuję! Jestem wierny Neste! ;-)

Maciek

Data: 2014-03-04 17:52:48
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Mon, 03 Mar 2014 23:58:35 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Ja w życiu na Shellu nie zatankuję! Jestem wierny Neste! ;-)

Które to Neste od pewniego czasu jest Shellem :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 10:22:39
Autor: T.
protest ukrainski
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Może po prostu jesteś za młody? :-)
Przypomniałem sobie, poszukałem:
"W 1995 roku organizacja Greenpeace powstrzymała koncern przed zatopieniem platformy naftowej "Brent Spar" w Morzu Północnym. Organizacja zorganizowała głośną kampanię informacyjną, która doprowadziła do bojkotu stacji Shell przez wielu kierowców i zmusiła firmę do zmiany planów, co pozwoliło uniknąć katastrofy ekologicznej."

T.

-- -

Data: 2014-03-05 09:50:14
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, T. <kuki543@interia.pl> wrote:

[...]

Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku
"nie finansujemy wojen".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 03:05:17
Autor: kogutek444
protest ukrainski
On 2014-03-05, T. <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]

Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku

To w ramach protestu przestań jeść wszystko co gotowane na gazie i wyprodukowane na nawozach do produkcji których użyty był gaz z Rosji.

Data: 2014-03-05 11:16:28
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Pewnie nie znasz Ironii, wiec sie nie zdziw jak kiedys wyjdzie za krzaka
i kopnie cie w dupe.

A teraz duzymi literami: wszyscy maja sraczke z Rosja i chca bojkotowac
Lukoil bo nie chca finansowac wojen a w tym samym czasie wpieprzaja
jedzenie z McDonalds/KFC i tankuja na Shellu, ale oni nie finansuja wojen :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 16:58:39
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Wed, 5 Mar 2014 11:16:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

A teraz duzymi literami: wszyscy maja sraczke z Rosja i chca bojkotowac
Lukoil bo nie chca finansowac wojen a w tym samym czasie wpieprzaja
jedzenie z McDonalds/KFC i tankuja na Shellu, ale oni nie finansuja wojen :-)

Na takim ewentualnym bojkocie Lukoila w Polsce najbardziej po tyłku
dostaną pracownicy Lukoil Polska. Za wschodnią granicą się nawet nikt
tym nie przejmie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 16:19:11
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

Nie uczestniczysz jeszcze w evencie ani nawet nie zalajkowales? Musi, zes ukryta opcja rosyjska! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 17:48:20
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Wed, 5 Mar 2014 16:19:11 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Nie uczestniczysz jeszcze w evencie ani nawet nie zalajkowales?

Nie :)

Musi, zes ukryta opcja rosyjska! ;-)

Wczoraj mnie od pisiorów wyzwali, dziś "opcja rosyjska" ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 19:32:17
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
Na takim ewentualnym bojkocie Lukoila w Polsce najbardziej po tyłku
dostaną pracownicy Lukoil Polska. Za wschodnią granicą się nawet nikt
tym nie przejmie.

O, ktos te stacje jednak ma.
Jak im spadna obroty, to ktos sie przejmie.
A jak spadek sie utrzyma i przyjdzie je zamknac i sprzedac ze strata, to sie przejmie drugi raz.

No chyba ze biegly w biznesie, kupi jakas cypryjska spolka, z pompa oglosi ze protest odniosl skutek i teraz stacje przejal np NikOil, a pieniadze beda trafiac tam gdzie trafialy :-)

J.

Data: 2014-03-05 11:51:00
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu środa, 5 marca 2014 19:32:17 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]

No chyba ze biegly w biznesie, kupi jakas cypryjska spolka, z pompa oglosi ze protest odniosl skutek i teraz stacje przejal np NikOil, a pieniadze beda trafiac tam gdzie trafialy :-)

Oczami wyobraźni widzę jak państwo będące drugim na świecie eksporterem paliw kopalnych przejmuje się zmniejszonymi wpływami z kilkudziesięciu stacji benzynowych w Polsce. W spadek sprzedaży większy niż 1% nie wierzę bo mają dobre ceny na paliwo. Poza tym ludzie maja głęboko w dupie to co się dzieje w najbardziej skorumpowanym kraju w Europie.

Data: 2014-03-06 00:14:29
Autor: J.F.
protest ukrainski
Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:51:00 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
[...]

Jerzu nie pisal "panstwo", tylko "ktos". Ktos te stacje ma, lub ktos za nie odpowieda, i to raczej nie jest
jedna stacja na tysiac dla tego kogos ...

J.

Data: 2014-03-05 15:47:27
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu czwartek, 6 marca 2014 00:14:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:51:00 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > W dniu środa, 5 marca 2014 19:32:17 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

jedna stacja na tysiac dla tego kogos ...

J.

Ten ktoś to Łukoil sp.z o.o. Firma która w Rosji płaci prawie 40 miliardów dolarów podatków różnych. Mają w dupie protest kilkunastu osób w Polsce. Gazem i ropą też żądzą. Jak by im spadła sprzedaż polskiej benzyny jaką sprzedają na swoich stacjach w Polsce, to podniosą cenę gazu i sobie wyrównają straty. Może w ramach wykończenia ruskich zacznij pić herbatę na nie gotowanej wodzie z kranu. Kartofle mocz w zimnej wodzie zamiast gotować.

Data: 2014-03-03 21:13:16
Autor: Cavallino
protest ukrainski

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5314d8ec$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

Data: 2014-03-03 23:00:46
Autor: Budzik
protest ukrainski
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

Zgadzam sie Z Toba jak rzadko :)))
Jakos mnie odrzuca...

Data: 2014-03-04 13:59:59
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

To mozesz protestowac dalej :-)
I z czystym sumieniem kliknac "lubie to" :-)

J.

Data: 2014-03-04 17:05:02
Autor: Cavallino
protest ukrainski

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5315ce50$0$2232$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Nie da się, facebooka też ignoruję.
I konta nie mam i mieć nie zamierzam.

Data: 2014-03-04 07:27:19
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu poniedziałek, 3 marca 2014 20:32:59 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
[...]

A mnie się wojna krymska podoba i pan Putin ma rację i w związku z tym na pewno da mi 99% zniżki na najlepsze rosyjskie paliwa.

Data: 2014-03-04 12:14:14
Autor: Jacek
protest ukrainski
W dniu 2014-03-03 20:32, J.F pisze:
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i
przestac tankowac na Łukoilu
Teraz to my sobie możemy........
20 lat temu trzeba było dopuścić do władzy fachowców od gospodarki, a nie historyków, czy dziennikarzy (niczego im nie ujmując).
Teraz, jak mamy 3 banki sposród 60 z kapitałem polskim i nieco tylko lepiej w przedsiębiorstwach to możemy sobie protestować jak ten Kunta Kinte, który nie chciał się nazywać Tobi.  Pamięta ktoś?
Jacek

Data: 2014-03-04 12:53:12
Autor: TM
protest ukrainski

Użytkownik "Jacek" <spaammmm@o2.pl> napisał w wiadomości news:5315b585$0$2245$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przecież Naród tego chciał.

Data: 2014-03-05 09:33:29
Autor: Jacek
protest ukrainski
Dnia Tue, 4 Mar 2014 12:53:12 +0100, TM napisał(a):

Teraz, jak mamy 3 banki sposród 60 z kapitałem polskim i nieco tylko lepiej w przedsiębiorstwach

Zapewne chciałeś powiedzieć " 3 banki z kapitałem polskim spośród 60". I mniej więcej tej jakości jest również sens twojej wypowiedzi. Widzisz, żeby założyć bank trzeba kapitału :)
--
Jacek

Data: 2014-03-04 13:50:25
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości
[...]

20, no 25 lat temu to nie mielismy fachowcow od gospodarki.
20 lat temu ... no, 23 lata temu, tzw fachowcy sie znalezli, choc inni nazywali ich partia aferałów.
Tusk tez w niej byl.

Za owczesny stan gospodarki w duzym stopniu odpowiada Jaruzelski, ktory nam zafundowal 8 lat odciecia.
Ale druga czesc winy zwalam na Balcerowicza - pieniadz wazna rzecz, gruba kreska moze nie byla taka zla, ale trzeba bylo sprawdzac czy dyrektorzy w zakladach sobie radza i jak nie, to wywalac po pol roku.

Teraz, jak mamy 3 banki sposród 60 z kapitałem polskim i nieco tylko lepiej w przedsiębiorstwach to możemy sobie protestować jak ten Kunta

To i tak by sie stalo - robimy normalny kraj, ze swoboda dzialalnosci, to obce firmy wchodza. Banki tez.
A krajowy kapital ... skad sie mial wziac ?

J.

Data: 2014-03-04 16:32:36
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski

gruba kreska moze nie byla taka zla,...

ROTFL.

Data: 2014-03-04 17:53:53
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Tue, 4 Mar 2014 13:50:25 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

gruba kreska moze nie byla taka zla,

To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-04 17:56:14
Autor: Cavallino
protest ukrainski

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f81ch9d7vm22bha189fkic7h55m5bneb21@4ax.com...
On Tue, 4 Mar 2014 13:50:25 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

gruba kreska moze nie byla taka zla,

To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

Jasne, ulice spływające krwią i wojna domowa, to było by dopiero dobro jak się patrzy.

Data: 2014-03-04 09:22:02
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu wtorek, 4 marca 2014 17:56:14 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:
> [...]

> To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

Jasne, ulice spływające krwią i wojna domowa, to było by dopiero dobro jak się patrzy.

Powieszeni nie krwawią.

Data: 2014-03-04 21:21:26
Autor: Marek Dyjor
protest ukrainski
napisał:
[...]

taaak być może nie musielibyśmy ciebie tutaj znosić...

Data: 2014-03-04 19:00:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello jerzu,

gruba kreska moze nie byla taka zla,
To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

Przeczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-04 11:12:37
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu wtorek, 4 marca 2014 19:00:45 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
Hello jerzu,

> To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

Przeczytaj:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska

-- Best regards,

 RoMan

Dorabianie piździe uszy.

Data: 2014-03-04 19:32:56
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 11:12:37 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Dorabianie piĹşdzie uszy.

i z dorobionymi jesteś głuchy

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 11:58:52
Autor: kogutek444
protest ukrainski

napisał:

> Dorabianie piździe uszy.

i z dorobionymi jesteś głuchy

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Przyznaj się ze się bałeś że sierotą zostaniesz.

Data: 2014-03-04 20:06:27
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 11:58:52 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Mauris ultricies suscipit urna. Sed pharetra turpis eu scelerisque tincidunt. Nunc condimentum semper euismod. Ut at pharetra tortor, id ultricies leo. Nam sit amet pharetra nunc. Phasellus auctor egestas dolor, ac luctus leo aliquam nec. Aenean at enim nec libero viverra lacinia a in erat. Ut fringilla nisi bibendum tempor iaculis. Cras congue risus leo, sit amet fermentum erat varius in. Sed lobortis luctus mi vitae ornare. Integer pretium eu ante accumsan facilisis. Proin scelerisque ligula mattis nibh consectetur, nec mollis felis volutpat. Phasellus cursus eget tortor sit amet bibendum. Quisque quis sollicitudin metus.

Mauris sit amet est in sem fringilla bibendum eu at purus. Vestibulum porta euismod massa, in vestibulum lacus vestibulum eget. Etiam at lacus odio. Phasellus fermentum fermentum ullamcorper. Nulla ut porta arcu. Quisque ligula magna, luctus et ante non, tempus ornare eros. Pellentesque tristique lacinia neque ut porttitor. Aenean augue purus, tristique at condimentum ut, faucibus sed augue. Etiam vitae turpis quis magna laoreet placerat eu aliquet mauris. Donec turpis sem, vestibulum porta nulla vitae, pellentesque tristique sem. Vivamus et consectetur erat. Suspendisse quis mauris et ligula volutpat placerat. Integer eget arcu at diam congue ultricies. Donec lacinia lectus porta felis rutrum molestie. Suspendisse posuere risus dui, at ullamcorper metus tempor eu. Nunc a nulla lectus.

Aenean dolor lorem, convallis tincidunt risus non, tristique posuere dui. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Mauris tortor ante, dictum ut auctor ac, tristique sed nulla. Suspendisse potenti. In non lorem elit. Mauris sit amet nulla dignissim, vulputate quam at, faucibus risus. Donec vestibulum dapibus augue, non ornare ante pulvinar nec. Vivamus et fringilla libero. Nunc fermentum orci eu nulla faucibus viverra. Aenean at odio at nisl rutrum laoreet.

Donec tincidunt fermentum sodales. Mauris lobortis orci et tortor luctus elementum vel venenatis dolor. Donec sed erat non ipsum sagittis condimentum. Ut et gravida magna. Integer tincidunt pulvinar risus non dictum. Maecenas eget iaculis nisi, sed scelerisque purus. Donec ut aliquam ipsum. Integer vitae tortor rhoncus, accumsan ligula cursus, fringilla turpis. Ut at velit sollicitudin, dapibus lorem eget, luctus diam. Suspendisse fringilla, risus nec tincidunt suscipit, nisl felis gravida lorem, eget elementum nisi odio vitae nunc. Aenean gravida magna neque, vitae aliquam nunc iaculis non. Donec eget tellus vel elit ultrices convallis ac et erat. Sed mattis ut massa in faucibus. Sed blandit nibh felis, vitae iaculis ipsum lacinia vitae. Morbi dapibus felis quis dictum viverra.

Quisque ligula erat, ornare vel magna sed, iaculis placerat dui. Phasellus at nibh luctus, euismod felis non, venenatis mi. Nunc euismod lectus et massa placerat blandit. Integer ante odio, laoreet eget mauris ac, ultrices blandit sapien. Cras malesuada consectetur ligula vel porta. Integer blandit, elit sit amet consectetur scelerisque, sapien risus eleifend sem, nec volutpat sem leo eget lorem. Quisque eu rutrum nunc, sit amet pulvinar dui. Suspendisse potenti. Proin quis convallis ante, sit amet aliquam turpis. In hac habitasse platea dictumst. Curabitur a diam ornare, sollicitudin sem quis, facilisis elit. Quisque rutrum aliquet tellus vitae accumsan. Praesent ornare dolor ut sapien fermentum, et consectetur arcu tempus. Vestibulum ac velit orci. Curabitur dictum quis est eu egestas. Phasellus consectetur, turpis et ullamcorper congue, elit sem tristique risus, pharetra luctus lorem lorem ut tortor.
Przyznaj się ze się bałeś że sierotą zostaniesz.

kogutek, postaraj się bardziej. Za mało zacytowałeś

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 20:45:40
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Tue, 4 Mar 2014 19:00:45 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

Przeczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska

Jakoś mnie późniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonują.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-04 20:22:05
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 20:45:40 +0100 osobnik zwany jerzu napisał:

[...]

jakoś mnie późniejsze pomysły tych co chcą słyszeć tylko kawałek jego wypowiedzi i to wyrwanej z kontekstu, nie tylko wypowiedzi ale i całej sytuacji tym bardziej nie przekonują

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 21:21:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello jerzu,

Przeczytaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Gruba_kreska
Jakoœ mnie póŸniejsze tłumaczenia Mazowieckiego nie przekonujš.

PóŸniejsze? Przecież tekst jest wprost. To, że Mazowieckiemu coœ
przyczepiono bez sensu podczas kampanii prezydenckiej a on się od tego
nie odcišł nie zmieni faktu, że wyraŸnie mowa była o nieprzyjmowaniu
odpowiedzialnoœci za wybryki komuny:

„Rzšd, który utworzę, nie ponosi odpowiedzialnoœci za hipotekę, którš
dziedziczy. Ma ona jednak wpływ na okolicznoœci, w których przychodzi
nam działać. Przeszłoœć odkreœlamy grubš liniš. Odpowiadać będziemy
jedynie za to, co uczyniliœmy, by wydobyć Polskę z obecnego stanu
załamania”

To w czasie kampanii prezydenckiej w 1990 roku zrobiono z tego „grubš
kreskę”. Zaplecze Mazowieckiego odpowiadało siekierkš - o ile
pamiętasz, bo młody byłeœ...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-04 21:37:07
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Tue, 4 Mar 2014 21:21:19 +0100, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl.invalid> wrote:

„Rząd, który utworzę, nie ponosi odpowiedzialności za hipotekę, którą
dziedziczy. Ma ona jednak wpływ na okoliczności, w których przychodzi
nam działać. Przeszłość odkreślamy grubą linią. Odpowiadać będziemy
jedynie za to, co uczyniliśmy, by wydobyć Polskę z obecnego stanu
załamania”

Podstawowym błędem było to, że wtedy nie rozliczono przeszłości. I
ciągnie się to do dziś. Jaki był tego powód? Kto miał w tym interes?
Możemy sobie snuć domysły.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-04 21:51:21
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello jerzu,

[...]
Podstawowym błędem było to, że wtedy nie rozliczono przeszłoœci. I
cišgnie się to do dziœ. Jaki był tego powód? Kto miał w tym interes?
Możemy sobie snuć domysły.

Nadal powtarzasz komunału Kaczora i spółki. W momencie gdy Mazoweicki
zostawał premierem nie było już dowodów, na podstawie których możnaby
kogokolwiek z czegokolwiek rozliczyć.

Chyba nie oczekiwałeœ obywatelskich komitetów z kałachami i naprędce
skleconymi szubienmicami?

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-04 13:06:49
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu wtorek, 4 marca 2014 21:51:21 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
Hello jerzu,

> [...]

Nadal powtarzasz komunału Kaczora i spółki. W momencie gdy Mazoweicki

zostawał premierem nie było już dowodów, na podstawie których możnaby

Chyba nie oczekiwałeś obywatelskich komitetów z kałachami i naprędce

skleconymi szubienmicami?

-- Best regards,

 RoMan

Lincz jest dobry na wszystko.

Data: 2014-03-04 21:16:39
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:06:49 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Lincz jest dobry na wszystko.

możesz zacząć od siebie

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 13:25:10
Autor: kogutek444
protest ukrainski

napisał:

> Lincz jest dobry na wszystko.

możesz zacząć od siebie

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

mst <at> gazeta <.> pl

Samolicz w przeciwieństwie do preferowanego przez Ciebie samogwałtu nie istnieje.

Data: 2014-03-04 21:34:50
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:25:10 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Samolicz w przeciwieństwie do preferowanego przez Ciebie samogwałtu nie
istnieje.

raczej proponuję Ci samokształcenie. Z jezyka polskiego i netykiety.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 13:48:02
Autor: kogutek444
protest ukrainski

napisał:

> [...]

raczej proponuję Ci samokształcenie. Z jezyka polskiego i netykiety.

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

Możesz się walić na koszt państwa.

Data: 2014-03-05 11:14:34
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 13:48:02 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Możesz się walić na koszt państwa.

biedaku, a ty musisz coś odpowiedzieć. tyle, że wychodzi Ci coraz głupiej.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-04 21:22:18
Autor: Marek Dyjor
protest ukrainski
jerzu wrote:
[...]

to nei sa żadne późniejsze wyjaśnienia.

Data: 2014-03-04 21:20:50
Autor: Marek Dyjor
protest ukrainski
jerzu wrote:
On Tue, 4 Mar 2014 13:50:25 +0100, "J.F"
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

gruba kreska moze nie byla taka zla,

To było największe zło, które do dziś się ciągnie.

szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA Kaczorów i spółki.

Imho powinno sie scigać sądownie każego kto używa tego terminu.

Data: 2014-03-04 21:31:39
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Tue, 4 Mar 2014 21:20:50 +0100, "Marek Dyjor"
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA Kaczorów i spółki.

Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki. Ale słucham, może jeszcze
się coś ciekawego dowiem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-04 21:36:34
Autor: Marek Dyjor
protest ukrainski
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA
Kaczorów i spółki.

Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki. Ale słucham, może jeszcze
się coś ciekawego dowiem.

moze i ci daleko ale powtarzasz kłamstwo.

Data: 2014-03-04 21:37:40
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Tue, 4 Mar 2014 21:36:34 +0100, "Marek Dyjor"
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

moze i ci daleko ale powtarzasz kłamstwo.

A mogę mieć swój osąd na pewne sprawy? Czy nie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-04 22:06:56
Autor: Marek Dyjor
protest ukrainski
<mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

moze i ci daleko ale powtarzasz kłamstwo.

A mogę mieć swój osąd na pewne sprawy? Czy nie?

możesz też wierzyć w krasnoludki albo brodatego boga z synkie i duchem świętym ale to o rozumie nie świadczy...

Data: 2014-03-04 21:49:02
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello jerzu,

szczególnei jak sie nie ma pojęcia o co chodzi i potwarza KŁAMSTWA Kaczorów
i spółki.
Buahahaha. Daleko mnie do Kaczorów i spółki.

Ale to oni przerobili grubą linię razem z kontekstem na grubą kreskę.
I Ty im uwierzyłeś...

Ale słucham, może jeszcze się coś ciekawego dowiem.

Ale tu nic więcej nie ma. W sierpniu 1989 roku, kiedy Mazowiecki
przyjął stanowisko premera, było już w kartotekach pozamiatane.
Pozostały śmieci, którymi od czasów Olszewskiego pogrywają sobie
różne, bardzo dziwne siły.
Dowody, na podstawie których można było rozliczyć komunę zostały
zniszczone w pierwszej kolejności. Nie mieliśmy najmniejszej szansy
ich zachować. Nie zapominaj, że Polska była prekursorem przemian. To
nie NRD, gdzie sytuacja się zmieniła w ciągu kilku dni i udało się
przejąć archiwa.
W Polsce najpierw nieformalne negocjacje trwały miesiącami, potem
Okrągły Stół a w międzyczasie ciepłownie opalano papierami zamiast
węglem :(

Na początku 1989 roku opozycji nawet się nie śniło, że komuna upadnie
całkowicie na pysk i ZSRR nie kiwnie w jej obronie palcem w bucie.
Wtedy nam wszystkim się zdawało, że jakiekolwiek ustępstwo to wielkie
zwycięstwo. Ale komuchy (z niewielkimi wyjątkami) doskonale wiedzieli,
że każdy dzień pozostawania u władzy przybliża ich do krwawej
rozprawy. Dlatego tak łatwo oddali władzę. Ale najpierw upewnili sie,
że na nich haków już nie ma.
Pozostały niedopalone zmiotki, którymi teraz IPN niszczy pionki - nic
nie znaczące za czasów komuny.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-04 22:48:37
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski
[...]

O czym ty w ogole pierdolisz czlowieku ?
Mazowiecki byl slugusem sbekow, pozwolil kiszczakowi jarac teczki na potegę bo zrobil go w swoim I rzadzie ministrem MSW  a Siwickiego  miistrem MON !
Na temat jego dokonan w utrzymywaniu postkomuny gruba ksiazka powinna powstac.
Smiac mi sie chce jak czytam twoje wypociny, stary i glupi :)

Data: 2014-03-05 11:15:11
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Tue, 04 Mar 2014 22:48:37 +0100 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

widzisz dziecko. naczytałeś się gazetek partyjnych piSu i teraz powtarzasz głupoty i kłamstwa.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-05 03:45:51
Autor: kogutek444
protest ukrainski

Wiśniak napisał:

> [...]

widzisz dziecko. naczytałeś się gazetek partyjnych piSu i teraz powtarzasz głupoty i kłamstwa.

-- Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0

Jak byś był taki wysoki jak głupi to byś księżyc lizał.

Data: 2014-03-05 11:46:18
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Wed, 05 Mar 2014 03:45:51 -0800 osobnik zwany kogutek444
napisał:

Jak byś był taki wysoki jak głupi to byś księżyc lizał.

ale Twój ulubiony Kaczyński go ukradł

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-05 13:34:01
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski
widzisz dziecko. naczytałeś się gazetek partyjnych piSu i teraz
powtarzasz głupoty i kłamstwa.

LOL Twoj idol Mazowiecki jednego dnia przemianowal ZOMO na Oddzialy Prewencji i 27.01.1990 wyslal ich z palami na manifestacje FMW przed kongresowa. Zrobil to rowniez w Gdansku pod KW PZPR.

Data: 2014-03-05 13:39:28
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Wed, 05 Mar 2014 13:34:01 +0100 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

LOL. A ty byś chciał, żeby rozwiązał słuzby porządkowe, straż pożarną, pogotowie itd,, zlikwidował całe prawo i zaczął od nowa?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-05 16:27:49
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski
LOL. A ty byś chciał, żeby rozwiązał słuzby porządkowe, straż pożarną,
pogotowie itd,, zlikwidował całe prawo i zaczął od nowa?

Skoro nie odrozniasz  strazy poz. i pogotowia od ZOMOwcow oraz wysylania tychze przeciwko ludziom, z ktorymi jeszcze do niedawna walczyl w tej samej sprawie to znaczy, ze jestes totalnym przyglupem, ale juz nie raz dales temu wyraz.
Tak m.in.  twoj guru "sila spokoju" oddzielal wszystko gruba krecha :)

Data: 2014-03-05 15:38:18
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Wed, 05 Mar 2014 16:27:49 +0100 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

[...]

oczywiście pominąłeś służby porządkowe (w tym policję). Ale to normalne jak brakuje argumentów.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-06 09:09:05
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski
oczywiście pominąłeś służby porządkowe (w tym policję). Ale to normalne
jak brakuje argumentĂłw.

Zrob sobie porzadek w mozgu polglowku.

Data: 2014-03-06 09:31:52
Autor: masti
protest ukrainski
Dnia pięknego Thu, 06 Mar 2014 09:09:05 +0100 osobnik zwany Czesław
Wiśniak napisał:

oczywiście pominąłeś służby porządkowe (w tym policję). Ale to normalne
jak brakuje argumentĂłw.

Zrob sobie porzadek w mozgu polglowku.

bu, bul, bul ...

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-03-05 17:47:43
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w
[...]

No, czy calkiem tak bylo jak piszesz to nie wiem, komuchy tez
wiedzialy ze rewolucje potrafia powstrzymac, rzad sie sam wyzywi, a i
chyba spodziewaly sie wolniejszego tempa przemian.

Tylko czy tam w ogole jakies papiery na nich byly ?
Cos wykraczajace poza jakies smieci  ?

Kartoteke agentow trzymano raczej do konca, bo to nie wiadomo co z
tych negocjacji wyjdzie, i kiedy jeszcze beda potrzebni.
Tylko chyba nie ich chcial kolega rozliczac.

J.

Data: 2014-03-05 18:59:19
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello J.F,

Wednesday, March 5, 2014, 5:47:43 PM, you wrote:

[...]

Krwawo...

rzad sie sam wyzywi,

Demagogia Urbana.

a i chyba spodziewaly sie wolniejszego tempa przemian.

Owszem. Nie sądzę, żeby przed 6 czerwca ktokolwiek nawet marzył o
rządzie Mazowieckiego.

Tylko czy tam w ogole jakies papiery na nich byly ?
Cos wykraczajace poza jakies smieci  ?

Było sporo.

Kartoteke agentow trzymano raczej do konca, bo to nie wiadomo co z
tych negocjacji wyjdzie, i kiedy jeszcze beda potrzebni.

Kartoteka agentów poszła z dymem. Do dzis nie wiem, komu internowanie
zawdzięczam :( Moje dane zachowały się tylko w archiwach
więziennictwa.

Tylko chyba nie ich chcial kolega rozliczac.

Ja? Ja chciałem rozliczać jeszcze w 1989 roku. Potem stopniowo mi
przechodziło. A po aferze Olszewskiego przeszło mi całkiem.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-05 19:20:09
Autor: J.F
protest ukrainski
[...]

Ale nie dla nich krwawo, wiec co im tam.
Poza tym dlaczego krwawo - Jaruzelski to zalatwil niemal w rekawiczkach, to czemu mialoby sie nie powtorzyc.

rzad sie sam wyzywi,
Demagogia Urbana.

Dla rzadu starczy.

a i chyba spodziewaly sie wolniejszego tempa przemian.
Owszem. Nie sądzę, żeby przed 6 czerwca ktokolwiek nawet marzył o
rządzie Mazowieckiego.

O rzadzie to nie, ale ze Jaruzelski nie przewidzial ze przegra wszystko, to sie dziwie.
Tzn wszystko co mial do przegrania, bo zagwarantowal sobie i partii calkiem niezla pozycje.
Tylko kolegow z listy krajowej spuscil na smietnik.

Tylko czy tam w ogole jakies papiery na nich byly ?
Cos wykraczajace poza jakies smieci  ?
Było sporo.

A co ?

[...]

Jaruzelskiem przeciez.
No chyba ze odkrycie jakiegos pionka przyniosloby ci satysfakcje.
Niekoniecznie zreszta komucha, bo moze np jechal po pijaku samochodem ....

No bo chyba nie chcesz wieszac jakiegos oficera SB za rzetelne sprawowanie swoich obowiazkow - byles element wywrotowy i nalezalo Cie posadzic :-)

Tylko chyba nie ich chcial kolega rozliczac.
Ja? Ja chciałem rozliczać jeszcze w 1989 roku. Potem stopniowo mi
przechodziło. A po aferze Olszewskiego przeszło mi całkiem.

No to trzeba bylo wziac kamien w reke i przywalic spawaczowi.

Tak czy inaczej - na gospodarke by to nie wplynelo.

J.

Data: 2014-03-05 19:38:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello J.F,

Wednesday, March 5, 2014, 7:20:09 PM, you wrote:

[...]

No, czy calkiem tak bylo jak piszesz to nie wiem, komuchy tez
wiedzialy ze rewolucje potrafia powstrzymac,
Krwawo...
Ale nie dla nich krwawo, wiec co im tam.

Jak pokazała historia - komuchy jednak bardziej szanowały naród...

Poza tym dlaczego krwawo - Jaruzelski to zalatwil niemal w rekawiczkach, to czemu mialoby sie nie powtorzyc.
rzad sie sam wyzywi,
Demagogia Urbana.
Dla rzadu starczy.

Na krótko.

[...]

Nie pierwsza i nie ostatnia rzecz, w której się pomylił...

Tzn wszystko co mial do przegrania, bo zagwarantowal sobie i partii calkiem niezla pozycje.
Tylko kolegow z listy krajowej spuscil na smietnik.

Nikogo nie spuścił - lista krajowa weszła w całości na podstawie
zmiany ordynacji pomiędzy I a II turą...

Tylko czy tam w ogole jakies papiery na nich byly ?
Cos wykraczajace poza jakies smieci  ?
Było sporo.
A co ?

Chciałbym wiedzieć. Wiem tylko, że w każdej instytucji, która miała
solidne kotły c.o. mieli problem ze spaleniem tego. A zima była bardzo
lekka...

[...]

Satysfakcję? Nie. Ale chciałbym potwierdzić swoje podejrzenia.

Niekoniecznie zreszta komucha, bo moze np jechal po pijaku samochodem ...

Ten, którego podejrzewam był zahukanym studenciną. I na pewno SBcja z
nim rozmawiała, bo mnie w dość nieudolny sposób ostrzegał...

No bo chyba nie chcesz wieszac jakiegos oficera SB za rzetelne sprawowanie swoich obowiazkow - byles element wywrotowy i nalezalo Cie
posadzic :-)

Nie taki wywrotowy a wiem doskonale, kto się mną opiekował.

[...]

Już to zrobił kolega Jurka Przystawy. I wcale mi się to nie podobało.

Tak czy inaczej - na gospodarke by to nie wplynelo.

Zdecydowanie nie. Ale powiedz to zwolennikom grzebania w papierach.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-06 00:36:42
Autor: J.F.
protest ukrainski
Dnia Wed, 5 Mar 2014 19:38:27 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F,
[...]

No, pare razy do niego strzelaly.

[...]

Na dlugo. Rzad maly, narod duzy :-)

[...]

To trudno nazwac pomylka, to raczej calkowita nieznajomosc pogladow
narodu. Czyzby SB klamalo w raportach ? A moze nieslusznie mu zarzucamy, bo zagwaraantowal sobie tyle ile
trzeba jeszcze przed wyborami.

[...]

Tylko ilosciowo - na puste mandaty zrobiono ponowne wybory,
ograniczone do kandytatow obozu rzadzacego. Ale zaden z odpadnietych w
pierwszej turze nawet nie kandydowal.

[...]

Ale czego sie spodziewasz ? Ze SB odnotowalo jak to jeden sekretarz
drugiemu sekretarzowi talon na poloneza dal, czy ciezarowke cementu na
prywatna budowe podeslal ?
[...]

to wiele ci z tej wiedzy przyjdzie :-)
Chyba ze dzis to juz posel, albo biskup :-)

I myslisz ze w trosce o takiego studencine akta palono ? J.

Data: 2014-03-06 01:12:07
Autor: RoMan Mandziejewicz
protest ukrainski
Hello J.F.,

Thursday, March 6, 2014, 12:36:42 AM, you wrote:

[...]

Spójrz na Ukrainę... W 3 dni nieźle poszaleli.

[...]

Ale nie było już dolarów...

[...]

SB nie musiała kłamać. Ubarwiają zazwyczaj po drodze...

A moze nieslusznie mu zarzucamy, bo zagwaraantowal sobie tyle ile
trzeba jeszcze przed wyborami.

Co do samego Jaruzelskiego - rzeczywiście brakło politycznej woli do
rozliczenia jego w czasie, gdy proces nie był groteskową zemstą na
ledwie zywym staruszku.

[...]

Bo nie chcieli. Obrazili się na naród. A głosowanie na listę krajową w
drugiej turze byo fikcją - wynik nie miał znaczenia.

[...]

Komuchy trochę więcej nakradli niż ciężarówkę cementu. Zbyt łatwo
wystartowali w kapitalizm.

[...]

Nie mogę go namierzyć w Sieci. Historyk - może pracuje w IPN...

I myslisz ze w trosce o takiego studencine akta palono ?

Palono akta jak leci. Moich też nie ma i nawet nie mogę udowodnić, że
nie jestem wielbłądem. Ostały się jedynie zapisy slużby więziennej.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-03-06 09:31:06
Autor: Czesław Wiśniak
protest ukrainski
Jak pokazała historia - komuchy jednak bardziej szanowały naród...

No, pare razy do niego strzelaly.

Przestan go osmieszac :)

Co do dokumentow to wiekszosc byla niszczona w latch 89-90, zwlaszcza zaraz po wyprowadzeniu sztandaru..
Tak to mniej wiecej wygladalo:
http://www.fmw.org.pl/data/gallery/94b29d49403f82c09d2504beaa99a31f.jpeg
http://www.fmw.org.pl/data/gallery/fe7275841cf7f0b59f45a59c813c4c4b.jpeg

Data: 2014-03-05 09:44:17
Autor: Jan Koval
protest ukrainski

Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:lf5ciq$npu$1news.task.gda.pl...

Imho powinno sie scigać sądownie każego kto używa tego terminu.
Szczególnie, że była to gruba linia.

J.

Data: 2014-03-04 14:56:48
Autor: Dawid
protest ukrainski
[...]

a całe te paliwo to dostajemy z nieba i za darmo lol
i tak ruskie nas dymają, możecie protestować.

protest ukrainski