protest ukrainski

Data: 2014-03-03 19:37:11
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu
http://www.sfora.pl/Internet-idzie-na-wojne-z-Putinem-Nie-tankuje-na-Lukoilu-a65258

Nie martwcie sie - Orlen nie zbiednieje, i tak kupicie paliwo od niego :-)

Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-03 21:05:29
Autor: J.F
protest ukrainski
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
:-)

Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...

No bo, odkad mamy fejsa, to nie bylo powodu :-)

Ale google znajduje sporo bojkotow

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1020223,title,Zydowscy-osadnicy-wezwali-do-bojkotu-sieci-McDonalds-w-tle-konflikt-izraelsko-palestynski,wid,15773541,wiadomosc.html
http://ekai.pl/wydarzenia/swiat/x26128/wlochy-wierni-popieraja-apel-proboszcza-o-bojkot-restauracji-mcdonalda/
http://www.jezus.com.pl/wydarzenia/swiat/arch_bojkotmcdonaldazakonczonysukcesem,wyd,swi,081020.html
http://www.fronda.pl/a/kfc-wstrzymuje-halal-obiady-po-masowym-bojkocie-brytyjczykow,7159.html

Czekamy na bojkot amerykanskich restauracji w Rosji :-)

J.

Data: 2014-03-03 23:58:35
Autor: Maciek
protest ukrainski
W dniu 2014-03-03 20:37, AZ pisze:
Paczpan, a protestow zeby nie wpierdzielac w MacDonalds albo KFC i nie tankowac
na Shellu nie widzialem nigdy...
Ja w życiu na Shellu nie zatankuję! Jestem wierny Neste! ;-)

Maciek

Data: 2014-03-04 17:52:48
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Mon, 03 Mar 2014 23:58:35 +0100, Maciek <maciek@nospam.pl> wrote:

Ja w życiu na Shellu nie zatankuję! Jestem wierny Neste! ;-)

Które to Neste od pewniego czasu jest Shellem :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 10:22:39
Autor: T.
protest ukrainski
On 2014-03-03, J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Może po prostu jesteś za młody? :-)
Przypomniałem sobie, poszukałem:
"W 1995 roku organizacja Greenpeace powstrzymała koncern przed zatopieniem platformy naftowej "Brent Spar" w Morzu Północnym. Organizacja zorganizowała głośną kampanię informacyjną, która doprowadziła do bojkotu stacji Shell przez wielu kierowców i zmusiła firmę do zmiany planów, co pozwoliło uniknąć katastrofy ekologicznej."

T.

-- -

Data: 2014-03-05 09:50:14
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, T. <kuki543@interia.pl> wrote:

[...]

Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku
"nie finansujemy wojen".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 03:05:17
Autor: kogutek444
protest ukrainski
On 2014-03-05, T. <kuki543@interia.pl> wrote:

> [...]

Moze moja wypowiedz nie byla do konca jasna. Mialem na mysli bojkot w zwiazku

To w ramach protestu przestań jeść wszystko co gotowane na gazie i wyprodukowane na nawozach do produkcji których użyty był gaz z Rosji.

Data: 2014-03-05 11:16:28
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, kogutek444@gmail.com <kogutek444@gmail.com> wrote:

[...]

Pewnie nie znasz Ironii, wiec sie nie zdziw jak kiedys wyjdzie za krzaka
i kopnie cie w dupe.

A teraz duzymi literami: wszyscy maja sraczke z Rosja i chca bojkotowac
Lukoil bo nie chca finansowac wojen a w tym samym czasie wpieprzaja
jedzenie z McDonalds/KFC i tankuja na Shellu, ale oni nie finansuja wojen :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 16:58:39
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Wed, 5 Mar 2014 11:16:28 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

A teraz duzymi literami: wszyscy maja sraczke z Rosja i chca bojkotowac
Lukoil bo nie chca finansowac wojen a w tym samym czasie wpieprzaja
jedzenie z McDonalds/KFC i tankuja na Shellu, ale oni nie finansuja wojen :-)

Na takim ewentualnym bojkocie Lukoila w Polsce najbardziej po tyłku
dostaną pracownicy Lukoil Polska. Za wschodnią granicą się nawet nikt
tym nie przejmie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 16:19:11
Autor: AZ
protest ukrainski
On 2014-03-05, jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:
[...]

Nie uczestniczysz jeszcze w evencie ani nawet nie zalajkowales? Musi, zes ukryta opcja rosyjska! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-03-05 17:48:20
Autor: jerzu
protest ukrainski
On Wed, 5 Mar 2014 16:19:11 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Nie uczestniczysz jeszcze w evencie ani nawet nie zalajkowales?

Nie :)

Musi, zes ukryta opcja rosyjska! ;-)

Wczoraj mnie od pisiorów wyzwali, dziś "opcja rosyjska" ;)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-03-05 19:32:17
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
Na takim ewentualnym bojkocie Lukoila w Polsce najbardziej po tyłku
dostaną pracownicy Lukoil Polska. Za wschodnią granicą się nawet nikt
tym nie przejmie.

O, ktos te stacje jednak ma.
Jak im spadna obroty, to ktos sie przejmie.
A jak spadek sie utrzyma i przyjdzie je zamknac i sprzedac ze strata, to sie przejmie drugi raz.

No chyba ze biegly w biznesie, kupi jakas cypryjska spolka, z pompa oglosi ze protest odniosl skutek i teraz stacje przejal np NikOil, a pieniadze beda trafiac tam gdzie trafialy :-)

J.

Data: 2014-03-05 11:51:00
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu środa, 5 marca 2014 19:32:17 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
> [...]

No chyba ze biegly w biznesie, kupi jakas cypryjska spolka, z pompa oglosi ze protest odniosl skutek i teraz stacje przejal np NikOil, a pieniadze beda trafiac tam gdzie trafialy :-)

Oczami wyobraźni widzę jak państwo będące drugim na świecie eksporterem paliw kopalnych przejmuje się zmniejszonymi wpływami z kilkudziesięciu stacji benzynowych w Polsce. W spadek sprzedaży większy niż 1% nie wierzę bo mają dobre ceny na paliwo. Poza tym ludzie maja głęboko w dupie to co się dzieje w najbardziej skorumpowanym kraju w Europie.

Data: 2014-03-06 00:14:29
Autor: J.F.
protest ukrainski
Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:51:00 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com
[...]

Jerzu nie pisal "panstwo", tylko "ktos". Ktos te stacje ma, lub ktos za nie odpowieda, i to raczej nie jest
jedna stacja na tysiac dla tego kogos ...

J.

Data: 2014-03-05 15:47:27
Autor: kogutek444
protest ukrainski
W dniu czwartek, 6 marca 2014 00:14:29 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Wed, 5 Mar 2014 11:51:00 -0800 (PST), kogutek444@gmail.com > W dniu środa, 5 marca 2014 19:32:17 UTC+1 użytkownik J.F napisał:

jedna stacja na tysiac dla tego kogos ...

J.

Ten ktoś to Łukoil sp.z o.o. Firma która w Rosji płaci prawie 40 miliardów dolarów podatków różnych. Mają w dupie protest kilkunastu osób w Polsce. Gazem i ropą też żądzą. Jak by im spadła sprzedaż polskiej benzyny jaką sprzedają na swoich stacjach w Polsce, to podniosą cenę gazu i sobie wyrównają straty. Może w ramach wykończenia ruskich zacznij pić herbatę na nie gotowanej wodzie z kranu. Kartofle mocz w zimnej wodzie zamiast gotować.

protest ukrainski