protest ukrainski

Data: 2014-03-03 21:13:16
Autor: Cavallino
protest ukrainski

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5314d8ec$0$2160$65785112@news.neostrada.pl...
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

Data: 2014-03-03 23:00:46
Autor: Budzik
protest ukrainski
Użytkownik Cavallino cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

Zgadzam sie Z Toba jak rzadko :)))
Jakos mnie odrzuca...

Data: 2014-03-04 13:59:59
Autor: J.F
protest ukrainski
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup
Komu sie wojna krymska nie podoba ... moze czynnie zaprotestowac i przestac tankowac na Łukoilu

Nigdy nie tankowałem tam od zmiany nazwy z Jet.

To mozesz protestowac dalej :-)
I z czystym sumieniem kliknac "lubie to" :-)

J.

Data: 2014-03-04 17:05:02
Autor: Cavallino
protest ukrainski

[...]