protokół przesłuchania na policji

Data: 2009-04-14 22:14:07
Autor: PeterPan
protokół przesłuchania na policji
Witam serdecznie
Czy świadek przesłuchiwany na policji ma prawo zarządać kopii protokołu z
jego przesłuchania?

Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
F.

Data: 2009-04-14 22:30:28
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "PeterPan" <fvcost@interia.eu> napisał w wiadomości news:gs2pst$lu$1news.interia.pl...
[...]

Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze jakby w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.

Data: 2009-04-15 07:06:57
Autor: mz

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs2sak$gbv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Troche to dziwne. Podejrzanym możńa być o wszystko. I co jak ktoś mnie będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to też nie dostane ?

Data: 2009-04-15 18:32:25
Autor: Piotr [trzykoty]
protokół przesłuchania na policji

"mz" <lubiespam@wp.pl> wrote > Troche to dziwne. >Podejrzanym możńa być o wszystko.

_podejrzany_ to określony status w postępowaniu, jak są uzasadnione podstawy i zostaną Ci przedstawione zarzuty, a w śledztwie to nawet wydane ekstra postanowienie.

I co jak ktoś mnie będzie podejrzewał a potem sie okaże, że to bzdury to też nie dostane ?

jak "ktoś" cię będzie podejrzewał to co najwyżej będziesz _osobą_podejrzaną_

Data: 2009-04-15 19:15:46
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@NOSPAM.o2.pl> napisał w wiadomości news:gs526o$gdl$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

Gra słow, ale raczej osobą podejrzewaną, niż podejrzaną.

Data: 2009-04-15 14:01:51
Autor: gREG
protokół przesłuchania na policji
Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze jakby w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.

a dlaczego ?
przeciez podpisuje sie pod nim ?

Data: 2009-04-15 16:26:42
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> napisał w wiadomości news:gs4isf$np8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak, ale jesli nie jest pokrzywdzonym, to go nie dostanie. No jeszcze jakby w przyszłości był podejrzanym, to też będzie miał prawo dostać.
a dlaczego ?

Bo tak stanowi prawo. Wszystkie zatem inne dywagacje trasą sens.

przeciez podpisuje sie pod nim ?

I co to zmienia? Nie jesteś stroną postepwania, a prawo do posiadania odpisu przysługuje stronom.

protokół przesłuchania na policji