prowadzenie w masce

Data: 2011-11-14 15:28:54
Autor: Jasio
prowadzenie w masce
Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
twarz jest zakazane jakimĹ› przepisem?

Data: 2011-11-14 08:50:18
Autor: witek
prowadzenie w masce
On 11/14/2011 8:28 AM, Jasio wrote:
Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
twarz jest zakazane jakimĹ› przepisem?

Nie.
Ma ci tylko nie przeszkadzac w prowadzeniu pojazdu i nie zaslaniac widoku.
dlatego przyduza maska, moze byc problemem, kominiarka nie.

Data: 2011-11-14 20:24:49
Autor: Albercik
prowadzenie w masce
W dniu 14.11.2011 15:28, Jasio pisze:
Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
twarz jest zakazane jakimĹ› przepisem?

Może zakazana nie, ale podejrzana z pewnością tak, proponuje założyć kask, łatwiej się z niego wykręcić..

Data: 2011-11-14 20:43:44
Autor: Karol Y
prowadzenie w masce
Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co zasłania
twarz jest zakazane jakim¶ przepisem?

Może zakazana nie, ale podejrzana z pewno¶ci± tak, proponuje założyć
kask, łatwiej się z niego wykręcić..

Ojej, mnie tam się nikt nie czepia. Ale w radiu słyszałem, że Donald co¶ już z tymi maskami kombinuje po ostatnich rozróbach w DC.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2011-11-14 13:54:21
Autor: witek
prowadzenie w masce
On 11/14/2011 1:43 PM, Karol Y wrote:
[...]

ale tylko na  zadymach.

Data: 2011-11-14 21:36:34
Autor: Marek Dyjor
prowadzenie w masce
Karol Y wrote:
Czy prowadzenie samochodu w masce, kominiarce, czymkolwiek co
zasłania twarz jest zakazane jakim¶ przepisem?

[...]

będzie zakaż jazdy w kaskach przez motocyklistów, kierowców rajdowych, zakaz używania masek przez nurków i spawaczy.  Acha hokei¶ci też beda musieli grać bez masek.

Data: 2011-11-15 01:14:17
Autor: PiotRek
prowadzenie w masce
Użytkownik "Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j9ru4k$q81$1news.onet.pl...
Karol Y wrote:
> [...]

będzie zakaż jazdy w kaskach przez motocyklistów, kierowców rajdowych, zakaz używania masek przez nurków i spawaczy.  Acha hokei¶ci też beda musieli grać bez masek.

Dooobre! :-)))

No i strażacy będ± mieli zakaz wchodzenia do zadymionych pomieszczeń
w maskach. Żołnierze też będ± mieli zakaz korzystania z masek p-gaz
na poligonach. ;-)

Piotr

Data: 2011-11-15 11:50:55
Autor: sdd
prowadzenie w masce
UĹĽytkownik "Albercik"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j9rpu1$jcj$1@node2.news.atman.pl...

Może zakazana nie, ale podejrzana z pewnością tak, proponuje założyć kask, łatwiej się z niego wykręcić..

A nawet jesli bedzie to helm, to i tak w razie czego policjant napisze, ze kask, wiec spoko.

Pozdrawiam
SDD

prowadzenie w masce