prowizja

Data: 2009-11-05 13:46:41
Autor: deq
prowizja
Kto wie ile wziął Piecha za lobbowanie od producentów szczepionek na świńską grypę i czy ten fakt wpłynie na skompromitowanie tych spółek czy zostanie ukryty i spółki odnotują gigantyczne zyski? Jeśli to drugie to gdzie są notowane, może trzeba płynąć na tej fali i siać grozę tłumokom w sposób podobny jak tobi to znany troll pisooszołom licząc na odpowiedni efekt?
Jakaś faszystka z pisu w sejmie pytała dzisiaj dlaczego nie ma szczepionek i mówiła, że powinny być OBOWIĄZKOWE dla wyznaczonych grup bo w GB nie są obowiązkowe i tam wariatki pielęgniarki NIE CHCĄ SIĘ SZCZEPIĆ. Skandal! Ile może im wpaść za pchanie tego tematu i ile z tego trafi do prywatnej kieszeni Jaro?

z innej beczki to "łowcy skór" zostali chyba już osądzeni a nawet na pierwszy rzut oka lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera i skandal niż sprzedaż kilku skórek!

Data: 2009-11-05 14:03:07
Autor: kc
prowizja
deq <dwaqq@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Odmawiam udzielenia odpowiedzi na to pytanie. Jest tendencyjne i sugeruje odpowiedź

lobbowanie _OBOWIĄZKOWYCH_ szczepień to większa afera i skandal niż sprzedaż kilku skórek!

Ciesz się, że to nie była twoja skórka, nie zadawałbyś więcej pytań

pozdrawiam

kc

Data: 2009-11-11 15:59:37
Autor: deq
prowizja
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hculuq$4ko$1inews.gazeta.pl...

[...]

http://wiadomosci.onet.pl/2076168,12,wlosi_boja_sie_szczepionek_na_nowa_grype,item.html

"WŁOSI BOJĄ SIĘ SZCZEPIONEK  NA NOWĄ GRYPĘ. Mimo trwającej od października we Włoszech akcji masowych szczepień przeciwko nowej grypie 97 procent zakupionych przez rząd szczepionek wciąż nie zostało wykorzystanych - pisze "La Stampa". Gazeta zauważa, że powodem tego stanu rzeczy są głównie coraz większe wątpliwości co do skuteczności i bezpieczeństwa preparatów..."

powtarzam, jeśli nie zrozumiałeś:
to jest dużo większy wałek i afera niż sprzedaż kilku skórek po kilka stówek i zamieszane jest znacznie więcej, znacznie ważniejszych osób niż jakiś przepity wrak lekarza z pogotowia...

(nawet zakładając, że szczepionki są zupełnie nieszkodliwe - bo ja na chwilę obecną, w dobrej wierze tak  przyjmuję.. że są równie "nieszkodliwe" jak inne szczepionki)
Teorie spiskowe są idiotyczne i śmieszą mnie te pomysły o eksterminacji zbyt dużej liczby ludności w ten sposób itp. przedstawiane przez oszołomów ze stanów, w ten sposób ośmieszają przeciwników szczepionek posługujących się poważnymi argumentami.. lobbyści szczepionek np. pisowscy wykorzystują różne niepoważne zarzuty do ośmieszenia całej "idei sprzeciwu".

Oczywiście żartuję z PiSowcami )) bo o ile nie mam złudzeń, że wiele osób na swiecie lobbuje za konkretne wynagrodzenie i w grę wchodzi całkiem ładna kasa (podali gdzieś, że samo GSK na szczepionkach ma wyciągnąć 3,5 mld USD)... to nie mam wątpliwości, że te przygłupy pseudopolitycy z PISu robią to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.

Data: 2009-11-11 15:55:29
Autor: kc
prowizja
> [...]

robią
to jedynie z głupoty i widocznego gołym okiem ograniczenia umysłowego.

Dużo napisałeś, a ja nie zrozumiałem z tego prawie nic. Kto to, wg ciebie, lobbuje za obowiązkowymi szczepieniami przeciwko grypie? PiS? Nie wiedziałem. A to pisiory. A wiesz co to są szczepienia obowiązkowe? Bo wydaje mi się, że nazwa cię zmyliła. PiS chciałby, żeby wszystko było bezpłatne w tym kraju, oszaleli chyba. Niech każdy płaci, jak chce być zaszczepiony, jak go nie stać, to nic po nim w naszym platformianym raju.

pozdrawiam
kc

P.S. A z tą teorią zmniejszenia ludności świata poprzez szczepienie przeciwko grypie, to popelina jakaś. Jest 1000 szybszych i skuteczniejszych sposobów.

Data: 2009-11-11 19:44:37
Autor: deq
prowizja
Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hdemph$r08$1inews.gazeta.pl...

[...]

Pisałem o szczepionkach, PISowcy jak poparzeni domagają się szczepień np. Piecha (nie wiadomo czy płatnicy/ pośrednicy są ci sami co od ivobradyny?).. przymus pojawia się sporadycznie, pewnie z uwagi na niedorzeczność takich wypowiedzi.

przypomnienie i proponuję zastaowić się nad (nie)skutecznością CBA:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ministerstwo-falszowalo-opinie-dotyczace-ivabradyny,wid,9426548,wiadomosc.html?ticaid=19164

Data: 2009-11-11 20:14:56
Autor: kc
prowizja
> [...]

dotyczace
-ivabradyny,wid,9426548,wiadomosc.html?ticaid=19164

Gdyby nie lista leków refundowanych, to nie byłoby afery Piechy, Grzegorka (patrz wiadomość J.O.powyżej). Po co skazywać ludzi za korupcję, stawiać ich w cieniu podejrzeń, angażować służby do ich znajdywania? Czy nie łatwiej zlikwidować listę leków refundowanych?

kc

Data: 2009-11-11 17:38:28
Autor: skippy
prowizja

Użytkownik " kc"

[...]

Dokładnie. państwo powinno jak najmniej wtykać nosa w cudzy biznes, w prowadzenie działalności gospodarczej we własnym zakresie oraz mnozenie koncesji i aktów prawnych.
Wszystko to potęguje jorupcję.
Bowiem władza deprawuje; wszystkich.

Data: 2009-11-11 17:39:03
Autor: skippy
prowizja

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hdfa6b$jl8$1news.onet.pl...

Użytkownik " kc"

[...]

*korupcję

Data: 2009-11-13 12:32:38
Autor: deq
prowizja

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hdfa7e$jnr$1news.onet.pl...

Dokładnie. państwo powinno jak najmniej wtykać nosa w cudzy biznes, w prowadzenie działalności gospodarczej we własnym zakresie oraz mnozenie koncesji i aktów prawnych.
Wszystko to potęguje korupcję.
Bowiem władza deprawuje; wszystkich.

oczywiście, że jak najmniej
ale rozmowy pisowskiego rzecznika praw obywatelskich z lobbystami firm farmaceutycznych powinny być upublicznione, CBA do dzieła!!!

Data: 2009-11-05 14:04:25
Autor: kigam
prowizja

Użytkownik "deq" <dwaqq@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Gościu myśli, że ludzie są debilami i będą się szczepić za pomocą czegoś co
nie przeszło wszystkich testów i za co koncerny nie biorą odpowiedzialności.

Data: 2009-11-05 14:09:23
Autor: skippy
prowizja

[...]

Ja nie wiem.

Data: 2009-11-05 14:12:50
Autor: skippy
prowizja

Użytkownik "deq" <

Nie trzymasz się jedynie słusznej prasówki, której tezy są wyznacznikiem politycznej poprawności.
A więc na pewno kłamiesz, jesteś komuchem albo z WSI.

Inne cytaty i tezy, a takze podważanie tych pozbawionych elementarnej logiki w obowiązującej prasówce - obrażają wszystkich żądnych tych bredni.

Data: 2009-11-05 14:49:40
Autor: Jerzy Olszewski
prowizja
deq pisze:
[...]

I tu widzimy dbałość moich zajadłych krytyków o nieśmiecenie na grupie giełdowej tematami politycznymi.

No ale skoro ten temat uznany został przez tych, co zawodowo zajmują się spamem, za dopuszczalny, to możemy go rozwinąć.

-- -Cytat-- -
Sąd w Skarżysku nie miał żadnych wątpliwości.Poseł i były wiceminister zdrowia Krzysztof Grzegorek, który do parlamentu trafił z list Platformy Obywatelskiej - wziął łapówkę! Za przyjęcie ponad 22 tys. zł od jednej z firm kosmetycznych wymierzono mu jednak niezbyt dotkliwą karę. Rok i 10 miesięcy więzienia, ale... w zawieszeniu
-- -Koniec-- -

Nie obawiaj się. Nie wymagam od planktonu , by odróżniał osoby pomawiane o korupcję od osób osądzonych i skazanych za korupcje.
Tak tylko sobie napisałem.

prowizja