pro嬌a o g這s

Data: 2010-01-30 21:45:08
Autor: Waldek
pro嬌a o g這s
mo積a prosic o g這s na stronie
http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-astra-klub-polska/ z
gory dzieki.

Data: 2010-01-30 22:12:20
Autor: HeniekXl
pro嬌a o g這s

"Waldek" <m鎩email@mojemail.pl> wrote in message news:hk25oa$dlr$1news.task.gda.pl...
mo積a prosic o g這s na stronie
http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-astra-klub-polska/ z
gory dzieki.

popro Wujka Staszka

Data: 2010-01-30 22:14:23
Autor: Waldek
pro軸a o g這s

popro Wujka Staszka

no sorry dobrze, 瞠 zwr鏂i貫 uwag, powinno by pro軸a. Szkoda tylko, 瞠
edytowa nie mog.

Data: 2010-01-31 00:45:57
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Waldek" <m鎩email@mojemail.pl> napisa w wiadomo軼i news:hk25oa$dlr$1news.task.gda.pl...
mo積a prosic o g這s na stronie
http://fanklubmoto2010.auto-swiat.pl/opel/opel-opel-astra-klub-polska/ z
gory dzieki.

nie mo積a, motocykli軼i to 幢i ludzie wi璚 wypierdalaj.

Lewis
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-01-31 10:46:35
Autor: Kuczu
pro嬌a o g這s
Lewis pisze:

nie mo積a, motocykli軼i to 幢i ludzie wi璚 wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-01-31 23:40:13
Autor: Jasio
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Kuczu" napisa w wiadomo軼i news:hk3ji7$vbm$1news.onet.pl...
Lewis pisze:

nie mo積a, motocykli軼i to 幢i ludzie wi璚 wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

On ju wygra w karty.
Tylko nie wie co, mo瞠 znasz si troch, by podpowiedzia, co?

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-02-01 07:16:50
Autor: Sybi
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Kuczu" napisa:
Lewis pisze:
nie mo積a, motocykli軼i to 幢i ludzie wi璚 wypierdalaj.

Moze najpierw kup sobie motocykl ?

No niby tak ale nikt nie zabrania pisania na ta grupe osobom,
ktore aktualnie nie maja motocykla. Malo tego moga pisac osoby,
ktore nie chca/ nie moga kupic sobie motocykla ale czuja sie
sympatykami motocyklistow i klimat im nie obcy.
Wiec luz.
A w topiku Lewis napisal bardzo zgrabnie w prostych zolnierskich
slowach to co wszyscy myslimy o takich "prosbach o glos".
Sam bym tego lepiej nie ujal;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-01 10:31:35
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisa w wiadomo軼i news:hk3ji7$vbm$1news.onet.pl...
Lewis pisze:
nie mo積a, motocykli軼i to 幢i ludzie wi璚 wypierdalaj.
Moze najpierw kup sobie motocykl ?

Hej Kuczu nie bulwersuj si, kiedy od Ciebie kupowa貫m tyln opone do bandyty, kt鏎ego ju jaki czas temu sprzeda貫m, a teraz 鄉iesznym trafem sta貫m si posiadaczem czego co przypomina Horneta 2007 wi璚 luz ok kilku lat regularnie czytam t grup.

A skoro 90% ludzi uwa瘸 ze motocyklista to z造 cz這wiek to niech spierdalaj na drzewo a nie prosza o g這s na jakie zajebane forum. Tyule z mojej strony.
Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-01 19:02:40
Autor: greg
pro嬌a o g這s

"Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message news:hk671s$ad1$1news.onet.pl...

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Motocykl jest, czy go nie ma - niewa積e, b喚dy ortograficzne te...

za to jakie audi!!!
z kilowatem i decybelem!!!

Napisz jeszcze jak masz kom鏎k.

pozdro
greg

Data: 2010-02-01 22:41:52
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "greg" <greg@fakeaddress.com> napisa w wiadomo軼i news:hk7503$cd5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Siemensa c25, bo ju nie zosta這 kasy jak kupi貫m takie wypas audi...
Spoko ka盥y ma prawo zajmowac si czym chce i inwestowa w co chce, a jak jeszcze to przynosi wymierny zysk to tymbardziej. Wi璚 nie widze w tym nic z貫go.
B貫dy, no c騜, zda瘸j si, nigdy or貫m z ortografii nie by貫m.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-01 19:03:49
Autor: Waldek
pro嬌a o g這s

A skoro 90% ludzi uwa瘸 ze motocyklista to z造 cz這wiek to niech
spierdalaj
na drzewo a nie prosza o g這s na jakie zajebane forum. Tyule z mojej

ale czy ja m闚i cos o motocyklach?? Chyba mnie pomyliles z kim innym,
akurat ja uwa瘸m, 瞠 motor jest jak ka盥y u篡tkownik drogi, ma這 tego jak
jedzie ko這 mnie na skrzy穎waniu to staram sie ust徙i mu drogi (jak jedzie
po pasach mi璠zy samochodami), wiem, 瞠 on przejedzie i szybciej ruszy niz
reszta a nawet machnie r瘯a i podzi瘯uje, 瞠 si mu odjecha這 na bok.

Data: 2010-02-01 22:43:45
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Waldek" <m鎩email@mojemail.pl> napisa w wiadomo軼i news:hk751q$376$1news.task.gda.pl...
[...]

Mi這 ze tak my郵isz ale perfidny spam na grupie o motocyklach dotycz帷y jakiego forum i to pakowany na kilka innych grup o tematyce motoryzacyjnej to nic godnego pochwa造.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-02 01:13:41
Autor: Waldek
pro嬌a o g這s
Mi這 ze tak my郵isz ale perfidny spam na grupie o motocyklach dotycz帷y
jakiego forum i to pakowany na kilka innych grup o tematyce
motoryzacyjnej
to nic godnego pochwa造.

Cz這wiek uczy si na b喚dach da貫m ten link tylko na 2 grupach dyskusyjnych,
ch皻nie bym usuna swoje posty, ale niestety nie mog.

Data: 2010-02-02 07:30:57
Autor: gildor
pro嬌a o g這s
Waldek pisze:
[...]

mo瞠sz. kliknij prawym na post, wybierz wycofaj (czy tam usu) wiadomo嗆.
i jeszcze jedno:

ale czy ja m闚i cos o motocyklach??

no w豉郾ie. a to jest pl.rec.MOTOCYKLE. id na pl.misc.SAMOCHODY

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-02-02 09:19:46
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:hk8gr1$9rf$1news.onet.pl...
Waldek pisze:
[...]

tam te jest, te niezbyt entuzjastycznie... a gdzie jeszcze to tylko on sam wie.

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-02-02 11:01:53
Autor: Waldek
pro嬌a o g這s
Z innych grup dyskusyjnych nie korzystam tylko z regionalnego, ale jak juz
m闚i貫m jak mam usun望, jak nie mam konta na google groups czy jako tak. a
no i jak pisa貫m wczesniej na 2 forach napisa貫m to tylko, zreszt mozna
zobaczy. Na innych nic nie pisalem. Jak tylko znajde jak usun望 posta to go
usun, chocia mysl, 瞠 i tak ju nikt nie b璠zie na niego zwraca uwagi a
po jakim czasie zniknie czy nie??

Data: 2010-02-02 11:13:27
Autor: gildor
pro嬌a o g這s

pokaza貫m Ci jak masz to zrobi, a pisa貫 z Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106, nie z pomoc www. wi璚 si jak najbardziej da i nie kombinuj.

Data: 2010-02-02 11:15:11
Autor: Lewis
pro嬌a o g這s
U篡tkownik "Waldek" <m鎩email@mojemail.pl> napisa w wiadomo軼i news:hk8t6f$tcm$1news.task.gda.pl...
[...]

archiwum google jest tak okrutne ze ka盥y zapis pami皻a do ko鎍a swoich dni, za pomoc programu pocztowego, z ktorego to wysy豉貫 mo瞠sz u篡 opcjiu usu, aczkowliek dzia豉 to w ten spos鏏 ze dodaje przy danym po軼ie wpis kt鏎y uniemo磧iwia pobranie danego postu przez program pocztowy innego u篡szkodnika, ale google i tak go pami皻a, wi璚 jak kto przegl康a grupy przez googla to zawsze to znajdzie, c騜 life is brutal... BTW nie by這 ju raz akcji z usuni璚iem g這s闚 z powodu spamowania?

Lewis
Hornet PC 4111 na sprzeda
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
dB Race: 145,5 dB ;)