prysznic i kamien w wylewce

Data: 2012-03-13 17:48:53
Autor: Andy Niwiński
prysznic i kamien w wylewce

"Konrad Karpieszuk" <kkarpieszuk@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jjnoo9$sg0$1inews.gazeta.pl...
witam

wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielkÄ…
przepchnalem wszystkie dziurki przez ktore leje sie woda (dziurki w
gumowej powierzchni).

szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla
zatkana.

da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie
przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

Widzisz, te gumowe dziurki to są właśnie po to, żeby nic "igiełką nie przekłuwać". Wystarczy mocno potrzeć te lekko wystające dziurki na przykład rączka szczoteczki do zębów (ja to robię kciukiem). I kamień się wykrusza. Po to jest właśnie guma.

prysznic i kamien w wylewce