prysznic i kamien w wylewce

Data: 2012-03-13 22:41:44
Autor: kogutek
prysznic i kamien w wylewce
Konrad Karpieszuk <kkarpieszuk@gazeta.pl> napisał(a):
witam

wlasnie odkrecilem natrysk (deszczownica) w prysznicu i igielką przepchnalem wszystkie dziurki przez ktore leje sie woda (dziurki w gumowej powierzchni). szkopul w tym, ze prysznic mam od 2 miesiecy i juz 90% dziurek byla zatkana.

da sie temu zapobiec? albo jesli nie, jak to szybciej czyscic niz recznie przekluwac kamiec w kazdej dziurce?

Idz do sklepu chemicznego i kup jakiś przemysłowy odkamieniacz. One
rozpuszczają kamień jak siki śnieg. Możesz w kwasku cytrynowym. Octu nie
polecam bo narobisz smrodu do rzygania włącznie.   --

Data: 2012-03-17 16:54:09
Autor: Przesmiewca
prysznic i kamien w wylewce
"kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

Octu nie
polecam bo narobisz smrodu do rzygania włącznie.

Ojej. Straszny ten ocet.

Data: 2012-03-17 18:17:42
Autor:
prysznic i kamien w wylewce
Przesmiewca <przesmiewca@vpp.com.pl> napisał(a):
"kogutek" <sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Octu nie
>polecam bo narobisz smrodu do rzygania włącznie.   Ojej. Straszny ten ocet.
Jak za szambonurka robisz, albo gospodarz za oknem gnojowicą pole nawozi. To
żaden smród Ci nie straszny. Miastowy i delikatny jestem i smród gorącego octu
jest dla mnie nie do przyjęcia. Poza tym w czym śmierdzący gorący ocet może
być lepszy od bezzapachowego kwasku cytrynowego albo specjalistycznego
preparatu za 21 złotych za kilo do usuwania kamienia i rozpuszczania
wszystkich osadów. Mając wybór tylko głupiec weźmie najgorzej działający i
śmierdzący ocet.  --

Data: 2012-03-19 01:18:48
Autor: Ikselka
prysznic i kamien w wylewce
Dnia Sat, 17 Mar 2012 18:17:42 +0000 (UTC),
[...]

Miastowi delikatni głupcy trują się odkamieniaczem, ponieważ nieumiejetnie
go stosują. Jest to preparat grożacy nie tylko zatruciem, ale i perforacją
żo,adka lub przełyku po połknięciu.
Ocet stosują wiejskie głupki, które wiedzą, że jest bezpieczny :->
--

XL

Data: 2012-03-19 11:35:34
Autor: kogutek
prysznic i kamien w wylewce
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

żo,adka lub przełyku po połknięciu.
Ocet stosują wiejskie głupki, które wiedzą, że jest bezpieczny :->
Jesteś głupsza niż ustawa przewiduje. Głowę sobie namocz w occie. Potem do
butelki da się wcisnąć.  --

Data: 2012-03-22 19:10:27
Autor: Ikselka
prysznic i kamien w wylewce
Dnia Mon, 19 Mar 2012 11:35:34 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

(...)Głowę sobie namocz w occie. Potem do
butelki da się wcisnąć.

Widzę, że jeszcze swojej stamtąd nie wyjąłeś :->
--

XL D.Tuskowi: "Nie możemy kupić swojego bezpieczeństwa, wolności i braku
strachu przed bombą przez popełnienie grzechu tak wielkiego, jak

Data: 2012-03-23 06:15:24
Autor: Marek Dyjor
prysznic i kamien w wylewce
Ikselka wrote:
[...]

to wypij szklanke 10% octu i wtedy pogadamy :)

Data: 2012-03-19 09:12:34
Autor: Przesmiewca
prysznic i kamien w wylewce
[...]

No dobra, rozumiem, ze sa delikatnie straszni ludzie, ale kto ci kaze to robic w lazience?

[...]

Ja to widze inaczej  - nie musze wywalac 21 zl zamiast paru na cos, co w przypadku prysznica nie
zadziala lepiej, nie musze przy tym zasuwac do jakiegos sklepu, bo ocet ma chyba kazdy w domu.
Nie musze kupowac kompani piwowarkiej, zeby napic sie piwa, tylko glupcy tego nei rozumieja.

Data: 2012-03-26 14:15:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
prysznic i kamien w wylewce

<sok_marchwiowy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> jk2kg6$pvr$1@inews.gazeta.pl

[...]

Dla mnie też. Podobnie z siarkowodorem wydzielającym
się w czasie czyszczenia posrebrzanych sztućców.

I desperat. ;)

Data: 2012-03-26 22:02:59
Autor: Ikselka
prysznic i kamien w wylewce
Dnia Mon, 26 Mar 2012 14:15:05 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Dla mnie też. Podobnie z siarkowodorem wydzielającym
się w czasie czyszczenia posrebrzanych sztućców.

A kto mądry czyści srebro octem :->
--

XL wiosenna

Data: 2012-03-27 02:31:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
prysznic i kamien w wylewce

"Ikselka" zovz32xilu32.jqhmkonzvp9b$.dlg@40tude.net

A kto mądry czyści srebro octem :->

Nie czyszczę octem. Wkładam do szklanego naczynia folię aluminiową,
wsypuję na nią garść soli drogowej (bo jest tańsza od spożywczej)
i wlewam do tego naczynia ciepłą wodę, po czym wyrzucam to wszystko
gdzieś daleko od siebie, wrzucam tam odtłuszczone sztućce i uciekam.
Po kilku minutach wracam i zabieram to wszystko...

Data: 2012-03-27 18:55:21
Autor: Ikselka
prysznic i kamien w wylewce
Dnia Tue, 27 Mar 2012 02:31:38 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

[...]

Ja tak robię (właśnie nawet wczoraj) - ale sodę wsypuję.
--

XL wiosenna

Data: 2012-03-26 22:13:52
Autor: Ikselka
prysznic i kamien w wylewce
[...]

Ocet ma tę zaletę, ze jest zwykle pod ręką. Ponadto ma wielorakie
zastosowanie - lubię to w nim :-)

http://www.ekorodzice.pl/jak-czyscic-srebrne-sztucce,51,92,531.html
"
Czyszczenie kryształów i porcelany

Kruche szkło i porcelanę radzimy myć w plastikowej miednicy lub w zlewie,
którego dno jest wyłożone miękkim ręcznikiem. By mieć pewność, że szkło nie
popęka w gorącej wodzie, warto pamiętać, aby wkładać naczynia bokiem, a nie
od dołu! Jeśli chcesz, aby szklane przedmioty wyglądały jak nowe przez
długi czas, myj je w roztworze wody i proszku do pieczenia. Jeśli natomiast
na kieliszkach zauważysz tłuste ślady, dodaj trochę octu do płukania, który
z pewnością sobie z nimi poradzi. {nazwa}
Naturalny odświeżacz powietrza

Często wyjeżdżasz, a po powrocie do domu wita Cię przykry zapach? Nie musi
tak być! Wystarczy postawić małe naczynie z octem w dowolnym pokoju, a
wszystkie pomieszczenia wypełnią się zapachem świeżości. Jeśli posiadasz
nawilżacz powietrza, możesz dolać do niego niewielką ilość octu i ustawiać
zamiast miski w dowolnym pomieszczeniu. Rozwiązanie to sprawdza się
również, gdy zapraszasz do domu palących gości. Dzięki octowemu
odświeżaczowi zapach dymu tytoniowego nie wsiąka tak w dywany i miękkie
obicia mebli. "

A propos czyszcezenia sreber (również z powyższego linka):
"Wrzuć brudne sztućce do miski z wrzątkiem, której dno wyłożone jest folią
aluminiową, i dodaj 3. łyżki stołowe sody do pieczenia. Srebra należy
moczyć przez minimum 10 min. "
--

XL wiosenna

prysznic i kamien w wylewce