Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   prze-madrzale, prze-integrowane i prze-bajerowane prze-laczniki ;)

prze-madrzale, prze-integrowane i prze-bajerowane prze-laczniki ;)

Data: 2009-12-12 21:18:50
Autor: V-Tec
prze-madrzale, prze-integrowane i prze-bajerowane prze-laczniki ;)
Andrzej Lawa pisze:
[..]
Teraz może głos z drugiej strony sali? ;->

ja jestem zwolennikiem rozwiązań klasycznych i sprawdzonych: włączanie długich na stałe musi być od siebie, w volvo s70 było tak:
-mrugnięcie - lekko do siebie,
-włączenie na stałe - mocno do siebie.
Często zdarzało mi się zamiast mrugnąć to zapalić na stałe. Z kolei w Peugeocie 205 nie można było mrugnąć, tylko włączało się na stałe (pociągnięciem do siebie). Jak chciałem mrugnąć to musiałem wajchę 2x do siebie pociągnąć. Nie podoba mi się też włączanie wycieraczek w mercedesach - zazwyczaj wajchą z prawej strony, a tam trzeba przekręcić z lewej. Oddzielna historia to sterowanie nawiewem: podoba mi się rozwiązanie w S70, beznadzieja jest w Vectrach C i Primerach (tych nowych). A na desce rozdzielczej (przede mną!) muszę mieć 4 okrągłe wskaźniki: prędkościomierz, obrotomierz (większe, identycznej średnicy), poziom paliwa, temperatura (mniejsze, mogą być wycinkami koła). Nie podobają mi się rozwiązania prędkościomierza w Omedze czy np. Calibrze.
No, ale producenci jak zwykle muszą zaskakiwać i wprowadzać jakieś "nowości", niemałe problemy miałem z kierunkowskazami jak wsiadłem kiedyś do vectry c. Aż się bałem dotykać wajchy, jak już opanowałem, było ok.

--
Pozdr,
W.

prze-madrzale, prze-integrowane i prze-bajerowane prze-laczniki ;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona