przełom w pamięciach?

Data: 2017-02-08 18:55:56
Autor: LeonKame
przełom w pamięciach?
Z cyklu polscy naukowcy wynalezli na smietniku amerykanskiej amgasady.

Data: 2017-02-08 20:26:30
Autor: \(c\)RaSz
przełom w pamięciach?
Użytkownik "LeonKame" <kameleon@leon.com> napisał w wiadomości

Z cyklu polscy naukowcy wynalezli na smietniku amerykanskiej amgasady.

Nie jest wcale zły ten nasz krajowy poziom naukowy, choć wolałbym, aby był
znaaacznie lepszy, ale... Ale dna sięga, a nawet jego najgłębszych namułów --
przełożenie tego, co robią w najbardziej prestiżowych laboratoriach -- na
jakiekolwiek efekty przemysłowe. Zaś jeśli chodzi o drogę "na zamówienie", czyli
gdy jakaś firma prosi się ładnie o badania, coby cósik unowocześnić, to nasz PAN
ma to w d***e, i leje ciepłym m***em! Wiem co mówię, z takim zjawiskiem do
czynienia miałem. Jeden z ważniejszych instytutów w Polsce miał to niemal
wypisane na swych sztandarach:

 - Żadne q***a "wdrożeniówki", i już!

--
Goszyści, zamiast rzetelnego programu nakierowanego na rozwój
gospodarczy -- serwują pasztet dobrze brzmiących hasełek, których

Data: 2017-02-08 21:05:57
Autor: LeonKame
przełom w pamięciach?
Niestety to prawda ruja porobstwo i 10 metrow mułu, dawno temu szukałem speca od embedded linux i busybox. Co sie przewalilo przyglupow wszelkiej masci to bajka a kazdy legitymowal sie dyplomem wyzszej uczelni na koncu pojawil sie student 1 roku zrobil wszystko w 3 dni.

przełom w pamięciach?