przebicie dętki

Data: 2009-06-11 00:41:28
Autor: Flash
przebicie dętki
Ostatnio niepokoi mnie temat łapania gum. Rozmawiałem z kolegami to
jedni twierdzą, że za mocno napompowana, inni z kolei twierdzą, że słabo
napompowana. W końcu jaka jest prawda, może ktoś pomoże mi rozwikłać ten
problem.

Na pewno za slabo napompowane kolo sprzyja lapaniu tzw. snejkow.
Na inne rodzaje przebic najwiekszy wplyw ma IMHO szczescie/pech.
Prawdopodobienstwo takze odgrywa znaczaca role, im wiecej
przejechanych kilometrow (zwlaszcza po miescie i drogach/sciezkach na
ktorych mozna natrafic na stluczone szklo) tym wieksze
prawdopodobinstwo zlapania gumy ;-)

--
Flash
http://flash.bikestats.pl