przebieg

Data: 2012-03-12 00:18:33
Autor: Zegar
przebieg
Kupiłem SV650 po niedużym szlifie. Uszkodzeniu uległ lewy bok, ale też między innymi zegary. Wszystko już kupiłem i poskładałem, rzeczy do malowania są właśnie u lakiernika, ale mam teraz niebotyczny przebieg - motocykl miał 21,5 tys km, a teraz ma prawie 45. Czy jest jakaś droga na to jak z powrotem uzyskać przebieg sprzed wymiany licznika? Zakładam że da się w autoryzowanym serwisie, ale nie mam żadnych papierów dotyczących wymiany. Uszkodzony motocykl kupiłem od handlarza.
Podpowiecie coś?

Zegar

Data: 2012-03-12 09:50:29
Autor: Hinek
przebieg
Użytkownik "Zegar" <zegar@poczta.wp.pl> napisał

Zakładam że da się w autoryzowanym serwisie, ale nie mam żadnych papierów dotyczących wymiany. Uszkodzony motocykl kupiłem od handlarza.

Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

--
Hinek

Data: 2012-03-12 06:51:32
Autor: dawiata
przebieg
On 12 Mar, 09:50, "Hinek" <hinek....@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "Zegar" <ze...@poczta.wp.pl> napisał

Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

padłem i nie moge juz wstać hehehe
;D

Data: 2012-03-12 17:11:22
Autor: Kuba \(aka cita\)
przebieg

Użytkownik "Hinek" <hinek.nic@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4f5db8cc$1news.home.net.pl...
[...]

ROTFL

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

P307 http://allegro.pl/show_item.php?item=2197024105
A4 B5, FJ1100

Data: 2012-03-16 09:16:40
Autor: PanAdol
przebieg
Idz do tego handlarza gdzie kupiłes moto. Nie powinno mu robic
roznicy jak jeszcze raz przestawi licznik.

:) :)

przebieg