przebrała się za Hitlera, by upiec Żydów

Data: 2009-08-03 08:47:46
Autor: mkarwan
przebrała się za Hitlera, by upiec Żydów
Wydawany w Nowym Jorku żydowski magazyn satyryczny "Heeb"
( http://en.wikipedia.org/wiki/Heeb_(magazine) )
znów poszedł na całość
( http://www.heebmagazine.com/articles/view/229 ).
Najnowszy numer promuje Roseanne Barr ucharakteryzowana na Adolfa Hitlera.
Jakby tego było mało, aktorka zajada się wyglądającymi dość sugestywnie
ciasteczkami o nazwie "Przypaleni Żydzi".
Do tego dochodzi seria nazistowskich haseł
( http://www.heebmagazine.com/blog/view/1994 )
Cały numer został nazwany "niemieckim wydaniem", a sesja zdjęciowa i tekst o
Roseanne stanowią jego cover story.

Poza kontrowersyjną otoczką w artykule o aktorce nie ma nic ciekawego.
Dowiadujemy się, że jest Żydówką, że ma kilka dziwacznych nawyków, jak
wyglądało przygotowanie do sesji i czemu wszyscy się przy tym świetnie
bawili.

(...) Nie od dziś w końcu wiadomo, że Żyd, w przeciwieństwie do reszty
świata, może śmiać się nawet z Holokaustu.
Wtedy nazywa się to nie antysemityzmem, lecz walką ze znienawidzoną
politpoprawnością.
źródło
http://www.pardon.pl/artykul/9251/znana_aktorka_przebrala_sie_za_hitlera_by_upiec_zydow
http://southfloridalawyers.blogspot.com/2009/07/sfl-friday-your-roseanne-hitler-weekend.html
http://www.heebmagazine.com/

Data: 2009-08-03 10:07:21
Autor: ColgatesBilly
"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message news:h561pd$da1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

To zaraz przypomina mi  sie ta amerykaNSKA ZYDOWKA, ktorA
przyozdobila jakis College antysemickimi haslami, zostala namierzona
( nawet TVN o tym mowil) po czym wytlumaczyla sie, ze...
" to byla taka .,... artystyczna prowokacja, majaca na celu....
"przypomniec ze taki problem ISTNIEJE... ORAZ, by zobaczyc, jaka bedzie
reakcja (czy wlasciwa) ludzi patrzacych na takie napisy na murach"

Oczywiscie, nie spotkaly jej zadne przykrosci ( nagroda sie kurwa nalezy)
a my nie myslmy, ze to tylko w Ameryce, bo niby jak inaczej
uzasadniaja potrzebe swego finansowania Smolarowskie przybudowki
miedzynarodowki w Polsce typu: Nigdy Wiecej... Przeciw (czemus tam, niewazne)
i dalsze, sluszne i co najwazniejsze... SPONTANICZNE inicjatywy.

Kol

Data: 2009-08-03 13:05:52
Autor: Piotr
Dnia Mon, 3 Aug 2009 10:07:21 +0300, ColgatesBilly napisał(a):

[...]

Rozmawia chomik i szczur. Szczur mówi:
- Słuchaj chomik, jak to jest? Ty masz cztery łapki i ja mam cztery
łapki. Ty masz wystające dwa ząbki i ja mam wystające dwa ząbki.
Ty masz ogonek i miękkie futerko i ja tez. Ale ciebie ludzie kochają i
chcą mieć a mnie nienawidzą, zastawiają pułapki, wysypują trutki.
Czemu?
Chomik trochę pomyślał i mówi:
- Wiesz, co szczur? Ty masz po prostu chujowe Public Relations!
Czyli rak węzłów chłonnych?
Piotr

przebrała się za Hitlera, by upiec Żydów