przebywanie na rondzie

Data: 2014-06-19 01:38:07
Autor: Ajgul
przebywanie na rondzie

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-EDBDAB.04475618062014node1.news.atman.pl...
Witam,
Czy i ktory przepis mowi o zakazie przebywania pieszego na wysepce na
srodku ronda (przykladowo w Warszawie - Rondo dr Gaulla, Dmowskiego,
Radoslawa czy Placu Zbawiciela)?

na rondo nie można wchodzić, bo na rondzie jest pewna TĘCZA.
chyba wiesz która?
jeszcze by ktoś arcydzieło uszkodził i mogłoby to się nie spodobać w Gejropie?

A.

Data: 2014-06-19 16:14:38
Autor: J.F.
przebywanie na rondzie
Dnia Thu, 19 Jun 2014 01:38:07 +0200, Ajgul napisał(a):
na rondo nie można wchodzić, bo na rondzie jest pewna TĘCZA.
chyba wiesz która?
jeszcze by ktoś arcydzieło uszkodził i mogłoby to się nie spodobać w Gejropie?

a) wejsc, ale mowic ze sie jest gejem,
b) dla bezpieczenstwa tecze zabezpieczyc płotem. Takim solidnym,
betonowym, ze 3m wysokim :-)

J.

Data: 2014-06-19 16:49:23
Autor: Titus Atomicus
przebywanie na rondzie
In article <29hizs5upl8x$.1k3waxe1lnatu.dlg@40tude.net>,
 "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

a) wejsc, ale mowic ze sie jest gejem,
b) dla bezpieczenstwa tecze zabezpieczyc płotem. Takim solidnym,

Uprzejmie prosze o nie wyciaganie mi tego oblesnego przyglupa z KFa.
--
TA

Data: 2014-06-19 18:24:19
Autor: Ajgul
przebywanie na rondzie

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-7587AA.16492319062014node1.news.atman.pl...
> [...]

betonowym, ze 3m wysokim :-)

J.

Uprzejmie prosze o nie wyciaganie mi tego oblesnego przyglupa z KFa.

ty mały pedalski debilu, nie pyskuj za dużo.
jesteś za głupi na to.
A.

Data: 2014-06-19 18:47:47
Autor: rAzor
przebywanie na rondzie
Dnia 2014-06-19 16:49, UĹźytkownik - Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world  napisał::
In article <29hizs5upl8x$.1k3waxe1lnatu.dlg@40tude.net>,
  "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Dnia Thu, 19 Jun 2014 01:38:07 +0200, Ajgul napisał(a):
na rondo nie można wchodzić, bo na rondzie jest pewna TĘCZA.
chyba wiesz ktĂłra?
[...]

Wracaj na grupę rowerową, tympy, pieniacki trollu.

Data: 2014-06-20 01:22:54
Autor: Gotfryd Smolik news
przebywanie na rondzie
On Thu, 19 Jun 2014, J.F. wrote:

b) dla bezpieczenstwa tecze zabezpieczyc płotem. Takim solidnym,
betonowym, ze 3m wysokim :-)

  Ten przypadek wykracza poza dyskusję, bo zakaz przekraczania urządzeń
drogowych służących "nieprzechodzeniu pieszych" ma pierwszeństwo
przed przepisami ogólnymi, więc z mocy zasad prawnych czyni jego
(tego przypadku) rozważanie bezpodstawnym w kontekście wątku :>
(sam chcialeś ;))

pzdr, Gotfryd

przebywanie na rondzie