przechodzenie na czerwonym

Data: 2012-12-16 16:51:49
Autor: BartekK
przechodzenie na czerwonym
W dniu 2012-12-16 13:27, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Dlaczego mamy takie kretynskie przepisy (wciaz jak z Misia) i dlaczego
policja musi zwraca uwage na nieistotne sprawy (znikoma szkodliwosc) ?
Bo jest dziura budżetowa, trzeba ją zapełnić wszelkimi metodami.

Czy mozna anulowac ten mandat?
Już przyjętego mandatu (jeśli dotyczył czynności faktycznie niedozwolonej) nie da się anulować.

Co mozna zrobic na przyszlosc zeby polski policjant zachowywal sie jak
niemiecki czy brytyjski a nie jak milicjant z Misia?
Namówić tego policjanta, by wyjechał do Niemiec lub W.Brytanii, i tam pracował jako policjant :)

Data: 2012-12-16 19:41:25
Autor: Titus Atomicus
In article <kakr2l$lg0$1@mx1.internetia.pl>, BartekK <sibi@drut.org> wrote:

> [...]
Namówić tego policjanta, by wyjechał do Niemiec lub W.Brytanii, i tam pracował jako policjant :)

E, zartujesz.
Ale zawsze moze sprobowac w Moskwie czy na Bialorusi.

BTW zrobilem reasearch i moje argumenty byly nieco niescisle.
O ile podtrzymuje to, co napisalem o UK (dokad jezdze od czasu do czasu od ponad 20 lat) to troche rozpedzilem sie z Niemcami (zdaje sie ze tam ludzie przechodza nie do konca realnie, podobnie ja u nas)
A to artykul na ten temat:
<http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/magazine/6251431.stm>
Ciekawe sa zwlaszcza komentarze, z roznych krajow.
--
TA

przechodzenie na czerwonym