przechowywanie opon

Data: 2011-06-19 15:04:17
Autor: koziel
przechowywanie opon
On 19 Cze, 21:14, "MŁ" <krog_...@go2.pl> wrote:

no i laickie pytanie czy opony maja lezec czy stac i przetaczac je od czasu
do czasu?

pozdrawiam

Marcin

lepiej bylby jakis garaz np, ale....

jezeli masz same opony, to postaw je i srednio raz na m-c obracaj
troche (ja tak robie w garazu i jest ok); a jezeli masz opony z
felgami to uloz kola jedno na drugim - a najlepiej wowczas zainwestuj
wlasnie w ten stojak - praktyczna rzecz :)

Pozdrawiam,
Emil.

Data: 2011-06-20 02:30:09
Autor: kkk
przechowywanie opon
On 20 Cze, 00:04, koziel <koziel...@wp.pl> wrote:

jezeli masz same opony, to postaw je i srednio raz na m-c obracaj
troche (ja tak robie w garazu i jest ok)

Szczegóły zostaw dla siebie lub na pl.soc.seks.towarzyskie :)

przechowywanie opon