przecieka dach w nowo wybudowanym domu

Data: 2010-08-11 13:19:44
Autor: Me(L)Isa
przecieka dach w nowo wybudowanym domu
Zaledwie 2 lata od wprowadzenia, a wczoraj po ostatnim
niezbyt silnym deszczu pojawiły się zacieki na suficie
w 2 pokojach na poddaszu.
Firma, która budowała domy twierdzi, że minęło 3 lata
od odbioru, więc okres gwarancji się zakończył.
Inna sprawa, że jeszcze przed ocieplaniem strychu, były
zacieki na folii, co było reklamowane i firma (niby)poprawiała.
Niestety, okazało się, że nieskutecznie. Czy mam jakieś szansę,
na to, że teraz mogę wyegzekwować naprawienie szkód i usunięcie fuszerki? Jeśli tak, to w jaki sposób?

--
Mel

przecieka dach w nowo wybudowanym domu