przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko

Data: 2009-06-10 14:03:35
Autor: bans
przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko
Hans pisze:

   Wydaje mi się, że pokrowiec Brooks'a nie rozwiązuje sprawy, gdyż zabezpiecza tylko od góry. Jakie macie doświadczenia w tej kwestii? Jakieś ciekawe patenty?

Kościelne babki w mojej wiosce zakładają na siodełko woreczek foliowy (a na łeb drugi). Ale ten patent pewnie cię nie urządza, bo nie będzie widać, że to Brooks ;)

--
bans

Data: 2009-06-10 14:41:09
Autor: Hans
przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko
Ale ten patent pewnie cię nie urządza, bo nie będzie widać, że to Brooks ;)

Tu akurat bym się sprzeczał; można użyć przezroczystej folii i kiedy rower stoi to wszystko dokładnie widać, więc lans i bans zachowany. a podczas jazdy to tak czy tak nie widać :(
tak czy inaczej, dzięki za merytoryczną odpowiedź ;)
hans

Data: 2009-06-10 14:51:19
Autor: Kuba Stasiak
przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko
Ja zakładam foliowe buty ze szpitala, maja sciagacz, wiec swietnie sie dopasowuja do siodła. Są tanie bo złotówka za dwa (nawet po uzyciu) a jak chcesz zaoszczedzic to pros ludzi wychodzacych ze szpitala by Ci udostpenili, badz pogrzeb w śmietniku :P

Data: 2009-06-10 14:55:57
Autor: Hans
[...]

no tak, ale tutaj pojawia się niestety ten problem, że nie widać znaczka, bo takie ochraniacze zwykle są nieprzezroczyste

Data: 2009-06-10 15:13:41
Autor: cynamoon

Użytkownik "Kuba Stasiak" <mp3fan@op.pl> napisał w wiadomości

a jak  chcesz zaoszczedzic to pros ludzi wychodzacych ze szpitala by Ci
udostpenili, badz pogrzeb w śmietniku :P

nie radzę tego robić
na tych używanych ochraniaczach może znajdować się flora bakteryjna
odpowiedzialna za zakażenia szpitalne a to są często bakterie odporne na
wiekszość powszechnie stosowanych antybiotyków
i pomysleć, że niektorzy durnie, chcąc zaoszczędzić złotowkę przy nastepnej
wizycie w szpitalu, pakują te użyte ochraniacze do kieszeni, toreb i wloką
tan cały syf ze sobą
Marek

Data: 2009-06-10 18:39:19
Autor: AL
cynamoon pisze:
[...]

a w cywilizowanych krajach nie uzywaja takich 'pseudo ochraniaczy' na buty.  Ma to tez sie zmienic w PL (bo to szpitale sobie wprowadzily takie obyczaje, wypelniajac kiese producentowi tych woreczkow)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-10 14:59:15
Autor: bans
przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko
Hans pisze:

więc lans i bans zachowany

i Hans ;)

tak czy inaczej, dzięki za merytoryczną odpowiedź ;)

No, dobrze, że emotek dałeś, bo to miał być żart, nie sądziłbym przecież, że takie proste rozwiązanie nie przyszło ci do głowy jako pierwsze ;)

--
bans

Data: 2009-06-10 15:03:21
Autor: Hans
przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko
więc lans i bans zachowany

i Hans ;)

to przede wszystkim

No, dobrze, że emotek dałeś, bo to miał być żart, nie sądziłbym przecież, że takie proste rozwiązanie nie przyszło ci do głowy jako pierwsze ;)

swojego czasu stosowałem to rozwiązanie dość namiętnie, ale ilość_zużytych_torebek/kilometr_jazdy dochodziła do takiego poziomu, że zaprzestałem ze względu na wyczulenie w kwestii ochrony środowiska :)

przeciwdeszczowy pokrowiec na siodełko