przeczytaj książkę o Lechu Kaczyńskim, autor Piotr Semka, mój dobry kolega

Data: 2010-06-27 11:51:30
Autor: Charlie delta
przeczytaj książkę o Lechu Kaczyńskim, autor Piotr Semka, mój dobry kolega
Data: 2010-06-27 23:32:09
Autor: kigam
przeczytaj ksiazke o Lechu Kaczynskim, autor Piotr Semka, mój dobry kolega

Uzytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisal w
wiadomosci
http://www.niepoprawni.pl/blog/64/i-want-more

Juz przeczytalem, skrótowo:
1. Jako dzieci próbowali zdestabilizowac pole grawitacyjne ziemi
podpierdalajac ksiezyc.
2. 1980 destabilizowali i rozmontowywali komune.
3. 1989 rozwalali ostatecznie komune.
4. 1990 rozbijali obóz prezydencki w palacu.
5. 1993 pieknie klócili sie w PC.
6. 1993-2001 maca dalej w polityce.
7. 2005-2007 rozbijaja LPR i Samombrone.
8. 2005 -2010 walcza z ukladem.
9. 10.04.2010 - .........   PIS, love and harmony

Jak widac bracia maja raczej destruktywna nature. Moze ktos powiedziec zaraz,
zaraz, przeciez tyle partii stworzyli. No tak, ale jesli partia jest
narzedziem niezbednym do rozpierdalania to ten akt kreacji jest niezbedny do
demolki. Poza tym destrukcja to jak widac nie jest cecha zla sama w sobie
zalezy na jaki okres sie trafi.

przeczytaj książkę o Lechu Kaczyńskim, autor Piotr Semka, mój dobry kolega