przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich

Data: 2010-06-25 01:57:21
Autor: J-23
przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich
autor nieznany, mam nadzieje ze nie bedzie mial pretensji za moje
wklejenie jego tekstu pisze o rodzinie Kaczynskich:

Ojciec Braci Mniejszych, Pan Rajmund Kaczyński był żołnierzem AK.
Mojego dziadka, żołnierza AK komuniści gnębili jak mogli. Podobnie jak
jego kolegów. Niektórzy byli aresztowani, podlegali konfiskacie
mienia. Inni podlegali w tajemniczych okolicznościach "zaginięciu".
Przesłuchania. Tortury. Szykany. Nie możność znalezienia jakiejkolwiek
pracy poza fizyczną...
Ale jest jeden wyjątek. Rajmund Kaczyński. Bojownik o wolność i
demokrację, AK'owiec, Polak i katolik, wróg komunistów. Tych samych
komunistów, którzy zarekwirowali cały majątek mojego dziadka, tylko
dlatego, że w czasie okupacji był podporucznikiem Armii Krajowej. I
jako przedwojenny absolwent wyższej uczelni [a wtedy to naprawdę było
COŚ] jedynie pracę fizyczną mógł dostać.
I oto ci sami komuniści wspierają jak mogą i promują prace naukową
Rajmunda Kaczyńskiego, zaś jego żonie powierzają stanowisko cenzora....
A dzieci dostają rolę w filmie. A coby im się dobrze i spokojnie żyło
Rajmund Kaczyński dostaje jeszcze od tych nienawistnych komunistów
willę w najlepszej części Warszawy...
Minęło wiele lat. IPN ma teczki. Po otwarciu każdej z teczek na
wszystkich wylewane są wiadra pomyj... Jest jednak wyjątek... Zanim
otwarto teczki braci Kaczyńskich, już było wiadomo [choć jeszcze nie
było wiadomo co w nich jest], że ich zawartość jest sfałszowana. Zaś
teczka Rajmunda Kaczyńskiego o ile wiem w ogóle nie istnieje...
Pusty śmiech człowieka ogarnia...
Jak śpiewał Niemen: "Dziwny jest ten świat..."
PS. Rosjanie mają takie powiedzonko: "smiech czieriez sliozy" - w
dosłownym tłumaczeniu: "śmiech przez łzy"...

Data: 2010-06-25 11:16:07
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d7bacdb3-6a72-4ba5-aa8e-3e7eea92e5bet10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
no ja doslownie zaplakalem sie ze smiechu jak bobr
awe

Data: 2010-06-25 02:40:20
Autor: J-23
On 25 Cze, 11:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d7bacdb3-6a72-4ba5-aa8e-3e7eea92e5bet10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

masz specyficzne poczucie humoru, rzeczywiscie mroczne lata 50-te PRL-
u to humor i satyra, smiac sie mozna do rozpuku.
szczegolnie represjonowanie i niszczenie ludzi przez owczesna
komunistyczna wladze jest powodem do wyjatkowej "radosci".

J-...

Data: 2010-06-25 12:02:29
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b1da238b-baa5-497a-866e-c9f67db327a3z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

dlatego nigdy nie powinienes wspierac ani SLD, ani PO
awe

Data: 2010-06-25 03:08:38
Autor: J-23
On 25 Cze, 12:02, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b1da238b-baa5-497a-866e-c9f67db327a3z8g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

J-...
-- -- -- -- -- -
dlatego nigdy nie powinienes wspierac ani SLD, ani PO

co innego p.Jarek, ten moze bratac sie z poskomuchami, bo chlopina wie
co robi, i nie ma poczucia humoru za grosz

Data: 2010-06-25 14:21:30
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dcd67a99-30f0-45be-9ce3-dea6a781d40e5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

co innego p.Jarek, ten moze bratac sie z poskomuchami, bo chlopina wie
co robi, i nie ma poczucia humoru za grosz
-- -- -- -- -- -- --
JK moze robic wszystko ale na taki przywilej to trzeba sobie zasluzyc
awe

Data: 2010-06-25 06:21:41
Autor: J-23
On 25 Cze, 14:21, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dcd67a99-30f0-45be-9ce3-dea6a781d40e5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
JK moze robic wszystko ale na taki przywilej to trzeba sobie zasluzyc

nikt nie moze robic wszystkiego. nikt!
kazdy obywatel jest zobowiazany do przestrzegania prawa obowizujacego
na obszarze w jakim sie znajduje.

Data: 2010-06-25 15:26:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5fd8346e-76e3-48f4-9fb4-60567c18de76c33g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jesteś pewny?
Kurski nie przestrzega i nie wykonuje wyroków sądowych.
Mówi, że nikt go nie złamie. Sądy Rzeczypospolitej Polskiej także!

Data: 2010-06-25 09:49:00
Autor: J-23
On 25 Cze, 15:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5fd8346e-76e3-48f4-9fb4-60567c18de76c33g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Kurski nie przestrzega i nie wykonuje wyroków sądowych.
Mówi, że nikt go nie złamie. Sądy Rzeczypospolitej Polskiej także!

zycie kiedys kopnie go w d...., na co w pelni zasluguje

Data: 2010-06-25 20:10:33
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c24ae8enews.home.net.pl...

[...]

jestem pewien bo polowa rzadu Po nie siedzi w wiezieniu
awe

Data: 2010-06-25 19:15:11
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-25 15:21, J-23 pisze:
kazdy obywatel jest zobowiazany do przestrzegania prawa obowizujacego
na obszarze w jakim sie znajduje.

a jak jest na Antarktydzie?

--
the_foe

Data: 2010-06-25 11:28:07
Autor: cyc
[...]

Cytowany tekst ma to do siebie , ze w swojej merytorycznej czesci byl juz wielokrotnie omawiany a zawarte w nim "rewelacje" znane sa "publicznosci " jak to , ze Kaczynski jest ksiazkowym przykladem , w najlepszym przypadku , komunisty , jak nie faszysty .
O dzisiejszych jego w tym zakresie inklinacjach , ktore przeciez musialy zrodzic sie z calej jego przeszlosci od dziecinstwa poczawszy ,  wie kazden , kto mysli , obserwuje i potari wyciagac wnioski .
Dlatego przeciez jego elektorat wywodzi sie w 95% z ludzi prostych , pospolitych koltunow , bezmozgowcow i wielbicieli Rydzyka .

cyc

Data: 2010-06-25 12:03:47
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i01ssg$p6t$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
yhy:-)
awe

Data: 2010-06-25 11:30:43
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak to jest z SBekami i ich donosicielami wykreowanymi przez Kiszczaka...

boukun

Data: 2010-06-25 19:11:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-25 10:57, J-23 pisze:
[...]

To pokazuje polityczne zwyrodnienie PIS. Po dziadku z Wehrmahtu PO mogla zniszczyc Kaczynskiego wyciagajac pana Rajmunda. A jest wiele niescislosci:
a) ojciec RK nigdy formalnie nie byl polskim obywatelem (zgodnie z traktatem Ryskim byl Rosjaninem, nigdy nie wystepowal o polskie obywatelstwo. babka JK takze nie byla Polka - pochodzila z Odessy z zasymilowanej zydowskiej rodziny.
b) RK chwalil sie przynaleznoscia do AK i walce w Powstaniu. Zadna monografia, zadne dokumenty, zadni swiadkowie tego nie potwierdzaja
c) RK w 10'45 zapisuje sie na studia. Nie jest to dziwne - na samym poczatku - po wojnie Akowcy zyli spokojnie, komuna dopiero badal teren, dziwne jest ze skonczyl studia, z tytulem mgr po... 1,5 roku. Taki tryb pseudouczenia sie byl dla wybranych (tak budowano ludowe sadownictwo i prokurature)
d) w chwili terroru stalinowskiego rodzine Kaczynskich nie dostykaja represje. Przypadkiem znany stalinowiec pplk Wilhelm Świątkowski to rodzina Kaczynskich (wspolni dla RK i WŚ dziadkowie). To pewne. Sa tez niesprawdzone konotacje ze stalinowskim minstrem sprawiedliwosci Henrykiem Swiatkowskim. Ale to tylko plotka.

--
the_foe

Data: 2010-06-25 19:50:30
Autor: .'heÂŽsk'.
przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich
On Fri, 25 Jun 2010 01:57:21 -0700 (PDT), J-23 <khanula@gazeta.pl>
wrote:

autor nieznany, mam nadzieje ze nie bedzie mial pretensji za moje
wklejenie jego tekstu pisze o rodzinie Kaczynskich: [...]

 od zawsze zadawalem sobie pytanie: jak to mozliwe, ze bracia  zalapali sie do filmu? w tamtych czasach musieli miec rodzicow
 wiernych partii az do bolu. byle komu rol w filmie nie dawano.
 rodzice, nawet cala rodzina musieli byc nadzwyczaj czysci klasowo.
 to wyjasnia dzisiejsze sympatie prezesa pis do lewicy.  czyzby bracia byli spiochami nieboszczki pzpr? wyglada na to,
 ze walesa dobrze wiedzial, ze to wtyki partyjne i ich pogonil.
 to tlumaczyloby systematyczne ataki braci na walese.  agentem nie byl walesa ale bolek i lolek. niezle co ? ;o)))

 --

 HeSk

Data: 2010-06-26 07:29:41
Autor: HaMMeR
On 2010-06-25 10:57, J-23 wrote:
autor nieznany,

Plotki to do magla ciulu, ale skoro masz taka odwage plotkowac,
o kims innym, to i prawde o SWOJEJ rodzinie rowniez mozesz
z radoscia przedstawic!
A wiec czekam, na kolejny odwazny twoj krok lajdaku bez wstydu!

przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich