przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich

Data: 2010-06-25 11:16:07
Autor: awe
przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d7bacdb3-6a72-4ba5-aa8e-3e7eea92e5bet10g2000yqg.googlegroups.com...
autor nieznany, mam nadzieje ze nie bedzie mial pretensji za moje
wklejenie jego tekstu pisze o rodzinie Kaczynskich:

Ojciec Braci Mniejszych, Pan Rajmund Kaczyński był żołnierzem AK.
Mojego dziadka, żołnierza AK komuniści gnębili jak mogli. Podobnie jak
jego kolegów. Niektórzy byli aresztowani, podlegali konfiskacie
mienia. Inni podlegali w tajemniczych okolicznościach "zaginięciu".
Przesłuchania. Tortury. Szykany. Nie możność znalezienia jakiejkolwiek
pracy poza fizyczną...
Ale jest jeden wyjątek. Rajmund Kaczyński. Bojownik o wolność i
demokrację, AK'owiec, Polak i katolik, wróg komunistów. Tych samych
komunistów, którzy zarekwirowali cały majątek mojego dziadka, tylko
dlatego, że w czasie okupacji był podporucznikiem Armii Krajowej. I
jako przedwojenny absolwent wyższej uczelni [a wtedy to naprawdę było
COŚ] jedynie pracę fizyczną mógł dostać.
I oto ci sami komuniści wspierają jak mogą i promują prace naukową
Rajmunda Kaczyńskiego, zaś jego żonie powierzają stanowisko cenzora...
A dzieci dostają rolę w filmie. A coby im się dobrze i spokojnie żyło
Rajmund Kaczyński dostaje jeszcze od tych nienawistnych komunistów
willę w najlepszej części Warszawy...
Minęło wiele lat. IPN ma teczki. Po otwarciu każdej z teczek na
wszystkich wylewane są wiadra pomyj... Jest jednak wyjątek... Zanim
otwarto teczki braci Kaczyńskich, już było wiadomo [choć jeszcze nie
było wiadomo co w nich jest], że ich zawartość jest sfałszowana. Zaś
teczka Rajmunda Kaczyńskiego o ile wiem w ogóle nie istnieje...
Pusty śmiech człowieka ogarnia...
Jak śpiewał Niemen: "Dziwny jest ten świat..."
PS. Rosjanie mają takie powiedzonko: "smiech czieriez sliozy" - w
dosłownym tłumaczeniu: "śmiech przez łzy"...
-- -- -- -- -- -
no ja doslownie zaplakalem sie ze smiechu jak bobr
awe

Data: 2010-06-25 02:40:20
Autor: J-23
On 25 Cze, 11:16, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d7bacdb3-6a72-4ba5-aa8e-3e7eea92e5bet10g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

masz specyficzne poczucie humoru, rzeczywiscie mroczne lata 50-te PRL-
u to humor i satyra, smiac sie mozna do rozpuku.
szczegolnie represjonowanie i niszczenie ludzi przez owczesna
komunistyczna wladze jest powodem do wyjatkowej "radosci".

J-...

Data: 2010-06-25 12:02:29
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b1da238b-baa5-497a-866e-c9f67db327a3z8g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

dlatego nigdy nie powinienes wspierac ani SLD, ani PO
awe

Data: 2010-06-25 03:08:38
Autor: J-23
On 25 Cze, 12:02, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b1da238b-baa5-497a-866e-c9f67db327a3z8g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

J-...
-- -- -- -- -- -
dlatego nigdy nie powinienes wspierac ani SLD, ani PO

co innego p.Jarek, ten moze bratac sie z poskomuchami, bo chlopina wie
co robi, i nie ma poczucia humoru za grosz

Data: 2010-06-25 14:21:30
Autor: awe

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dcd67a99-30f0-45be-9ce3-dea6a781d40e5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

co innego p.Jarek, ten moze bratac sie z poskomuchami, bo chlopina wie
co robi, i nie ma poczucia humoru za grosz
-- -- -- -- -- -- --
JK moze robic wszystko ale na taki przywilej to trzeba sobie zasluzyc
awe

Data: 2010-06-25 06:21:41
Autor: J-23
On 25 Cze, 14:21, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dcd67a99-30f0-45be-9ce3-dea6a781d40e5g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- --
JK moze robic wszystko ale na taki przywilej to trzeba sobie zasluzyc

nikt nie moze robic wszystkiego. nikt!
kazdy obywatel jest zobowiazany do przestrzegania prawa obowizujacego
na obszarze w jakim sie znajduje.

Data: 2010-06-25 15:26:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5fd8346e-76e3-48f4-9fb4-60567c18de76c33g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Jesteś pewny?
Kurski nie przestrzega i nie wykonuje wyroków sądowych.
Mówi, że nikt go nie złamie. Sądy Rzeczypospolitej Polskiej także!

Data: 2010-06-25 09:49:00
Autor: J-23
On 25 Cze, 15:26, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5fd8346e-76e3-48f4-9fb4-60567c18de76c33g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Kurski nie przestrzega i nie wykonuje wyroków sądowych.
Mówi, że nikt go nie złamie. Sądy Rzeczypospolitej Polskiej także!

zycie kiedys kopnie go w d...., na co w pelni zasluguje

Data: 2010-06-25 20:10:33
Autor: awe

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c24ae8enews.home.net.pl...

[...]

jestem pewien bo polowa rzadu Po nie siedzi w wiezieniu
awe

Data: 2010-06-25 19:15:11
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-25 15:21, J-23 pisze:
kazdy obywatel jest zobowiazany do przestrzegania prawa obowizujacego
na obszarze w jakim sie znajduje.

a jak jest na Antarktydzie?

--
the_foe

przeczytane na forum o rodzinie Kaczynskich