przedawnienie?

Data: 2011-03-19 15:14:07
Autor: Regand
przedawnienie?
Powiedzcie mi jak dlugo powinienem trzymac dowod wplaty za Canal + ?
Upomnieli sie po 13 latach ze jestem im winien cos kolo 2k.  Rece  mi opadly
(i nie tylko). Panienka  z firmy windykacyjnej powiedziala mi ze nie ma
zadnego przedawnienia. Pzdr. Andrzej

Jak bys kupil ten dlug za 20 zl to tez bys kity wciskal by wyciagnac od frajera tyle ile sie da :)

Sprawa przedawniona :)

Data: 2011-03-21 15:50:11
Autor: ąćę
przedawnienie?
Albo 3 lata (jako świadczenie okresowe, lub z prawa telekomunikacyjnego - SN) albo 2 lata (art. 554 kc).

Ale to Ty jako dłużnik musisz ten zarzut przedawnienia podnieść (na piśmie dla celów dowodowych).

-- -- -

--

przedawnienie?