przedawnienie?

Data: 2011-03-19 15:26:16
Autor: Robert Tomasik
przedawnienie?
Użytkownik "Jendrek" <Jendrek303@gmail.com> napisał w wiadomości news:im2dtj$l8v$1mx1.internetia.pl...
Powiedzcie mi jak dlugo powinienem trzymac dowod wplaty za Canal + ? Upomnieli sie po 13 latach ze jestem im winien cos kolo 2k.  Rece  mi opadly (i nie tylko). Panienka  z firmy windykacyjnej powiedziala mi ze nie ma zadnego przedawnienia. Pzdr. Andrzej

Przede wszystkim podstawowa zasada, to nie rozmawiać z firmami windykacyjnymi, o ile nie jesteś absolutnie pewien, że jesteś coś winien. Twój kontakt zostaje odnotowany i będą naciskać. Brak reakcji powoduje, ze po kilku próbach dają sobie spokój, bo widzą, ze klient ma ich w odwłoku. Roszczenie sie dawno przedawniło. Mozesz co najwyżej napisać pismo do CANAL+ z pytaniem, na jakiej zasadzie przekazali Twoje dane osobowe do obcej firmy i czy to na pewno oni. Napisz w piśmie, że w wypadku braku odpowiedzi powiadomisz organa ścigania o usiłowaniu oszustwa. Wg mojego planu powinno to zadziałać tak, że CANAL+ nie bedzie się chciał babrać w chodzenie i wyjaśnianie tego na Policji, więc wycofają zlecenie z windykacji. No bo oczywiście bez względu na meritum sparwy, to się to po prostu przedawniło. Dojście teraz, czy faktycznie im czegoś nie zapłaciłeś, czy mają bajzel w księgowości jest moim zdaniem niemożliwe.

Data: 2011-03-19 21:10:01
Autor: Stokrotka
przedawnienie?
[...]

Pewne jest, że ktoś mu szkodzi, że robi to celowo, że on jest celem, a nie żaden dług.
I to powinien wziąść pod uwagę pszy dalszym postepowaniu.

przedawnienie?