przedawnienie?

Data: 2011-03-19 18:06:34
Autor: elephanto
przedawnienie?
W dniu 19-03-2011 15:09, Jendrek pisze:
Powiedzcie mi jak dlugo powinienem trzymac dowod wplaty za Canal + ?
Upomnieli sie po 13 latach ze jestem im winien cos kolo 2k.  Rece  mi opadly
(i nie tylko). Panienka  z firmy windykacyjnej powiedziala mi ze nie ma
zadnego przedawnienia. Pzdr. Andrzej

Ze im sie chce dzwonic z windykacja naleznosci sprzed 13 lat. Nawet ZUS mozna po takim okresie spokojnie olac.

--
Adam

Data: 2011-03-21 11:26:25
Autor: jureq
przedawnienie?
Dnia Sat, 19 Mar 2011 18:06:34 +0100, elephanto napisał(a):

Ze im sie chce dzwonic z windykacja naleznosci sprzed 13 lat. Nawet ZUS
mozna po takim okresie spokojnie olac.

Liczą, że popełni jakiś błąd, który można będzie potraktować jako uznanie długu?

Data: 2011-03-21 12:42:06
Autor: Liwiusz
przedawnienie?
W dniu 2011-03-21 12:26, jureq pisze:
[...]

Po upłynięciu przedawnienia można sobie uznawać do woli. Trzeba tylko uważać, aby nie zobowiązywać się do spłaty.

--
Liwiusz

przedawnienie?