przedawnienie jak dziala

Data: 2009-10-31 20:08:55
Autor: Robert Tomasik
przedawnienie jak dziala
Użytkownik "Zagiel" <zagiel@z.pl> napisał w wiadomości news:hchu30$d23$1nemesis.news.neostrada.pl...
Jak dokładnie wygląda sprawa z przedawnieniem?
Ktoś coś przeskrobał, minął okres karencji i taka osoba może bezkarnie rozpowiadać nawet przyznać sie policjantom "to byłem ja", ale nic mu nie można już zgodnie z prawem zrobić?
Przyznane sie do winy nie jest dowodem popełnienia czynu. A co do przedawnienia, to mniej więcej to przeważnie tak działa jak piszesz. Po upływie okresu przedawnienia sprawca nie moze zostać ukarany.

przedawnienie jak dziala