przedawnienie roszczenia

Data: 2009-12-15 14:25:12
Autor: tg
przedawnienie roszczenia
"Thomas" <twnuk2007@gmail.com> wrote in message news:735270ca-793e-4771-8ed6-4d1228de500e9g2000yqa.googlegroups.com...
Moje pytanie jest następujące: co można było w takiej sytuacji zrobić?
Mimo, że postąpiłem zgodnie z prawem (może trochę nie etycznie, ale
zgodnie z prawem) - zostałem praktycznie zmuszony do spłacenia
przedawnionego zadłużenia.

oni zatrzymali twoje pieniadze "może trochę nie etycznie, ale zgodnie z
prawem" przeciez

mogles nie placic, masz podpisana umowe z ktorej wynikaja ich obowiazki i
tego sie trzeba bylo trzymac, moze troche by to trwalo i sprawilo nieco
problemow, ale myslisz ze nieplacacy odbiorca nie jest problemem dla nich?

kali sie klania...

przedawnienie roszczenia