przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat

Data: 2009-06-15 07:03:39
Autor: Evka
przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat
Witam, dostalam wezwanie "w imieniu... na rzecz..." od zewn. firmy
windykacyjnej do zaplaty 260zl  zaleglosci abonamentowych, z okresu
miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006. Dotyczy to operatora cyfrowej
telewizji satelitarnej. Czy to juz jest przedawnione?

Data: 2009-06-15 16:11:12
Autor: spp
SzalonyKapelusznik pisze:

[...]

Pod pewnymi warunkami. :)

--
spp

Data: 2009-06-15 07:17:14
Autor: SzalonyKapelusznik
On 15 Cze, 16:11, spp <s...@op.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik pisze:

> Tak.

Pod pewnymi warunkami. :)

--
spp

Zakladam ze sa spelnione. Co w przypadku firmy windykacyjnej
dysponujacej dlugiem sprzed 3 lat jest wiecej niz pewne.

Data: 2009-08-04 06:02:22
Autor: Evka
On 15 Cze, 16:17, SzalonyKapelusznik wrote:

Zakladam ze sa spelnione. Co w przypadku firmy windykacyjnej
dysponujacej dlugiem sprzed 3 lat jest wiecej niz pewne.

Nieco odswieze, windykacja twierdzi, ze okres przedawnienia tych
zaleglosci (z tyt. abonamentu) to 5lat, a nie 3. (?)

Data: 2009-06-15 07:18:05
Autor: Evka
przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat
On 15 Cze, 16:11, spp <s...@op.pl> wrote:

Pod pewnymi warunkami. :)

A mozesz napisac cos wiecej?
Narazie wiem, ze bieg przedawnienia przerywa uznanie dlugu i
wniesienie sprawy. Sprawa dopiero strasza, nie byloz  mej strony
uznania dlugu. Narazie nie wiem jeszcze ktore rpzedawnienei dopasowac
do tego. Czy to jest tak jak telekomunikacyjne czy inne.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-15 16:24:51
Autor: Easy
przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat

Uzytkownik "Evka" <ewelina.sobenska@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9c4b6cfc-d091-4f2c-aa39-14489e9be6b5h18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

 a jesli jest uznanie ( nawet domniemane) to tez trzy lata ale od uznania?

E.

Data: 2009-06-16 12:57:36
Autor: Grzesiex
[...]

Jesli miedzy 9 grudnia 2004 a styczniem 2006 korzystalas z uslug w/w firmy to wypadalo by zaplacic zaleglosci i miec spokój oraz swiadomosc uczciwosci.

Grzesiex

Data: 2009-06-16 21:36:34
Autor: Andrzej Lawa
Grzesiex pisze:
[...]

Pierdu-pierdu...

Weź pod uwagę, że po kilku latach mało kto ma pokwitowania.

Zresztą wiadomo, jak działają takie firmy - w większości przypadków
"wierzytelności" są sporne albo wręcz fikcyjne.

Data: 2009-06-17 07:41:46
Autor: Grzesiex
[...]

To trzeba było płacić na bieżąco, jak się zamawia usługę to wypada za nią zapłacić.

Zresztą wiadomo, jak działają takie firmy - w większości przypadków
"wierzytelności" są sporne albo wręcz fikcyjne.

tzna jak działają? Bo jeśli zaległości są fikcyjne to złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia.

Grzesiex

Data: 2009-06-17 09:53:57
Autor: Rafal M
On 17 Cze, 07:41, "Grzesiex" <sch...@gazeta.pl> wrote:

> Weź pod uwagę, że po kilku latach mało kto ma pokwitowania.

To trzeba było płacić na bieżąco, jak się zamawia usługę to wypada za nią
zapłacić.

Tylko, ze jak wywaliles pokwitowanie (a placiles na poczcie) to nawet
tego, ze na biezaco placiles nie udowodnisz ;)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2009-06-17 12:49:08
Autor: witek
Rafal M wrote:
[...]

wystarczy zerknać na ostanią fakturą.
Zapewne jest na niej saldo konta.

Data: 2009-06-20 02:35:11
Autor: Andrzej Lawa
Grzesiex pisze:

[...]

No beton...

Należność OPŁACONA. Po 5 latach nie ma POKWITOWANIA (bo kto tyle trzyma?)

Zresztą wiadomo, jak działają takie firmy - w większości przypadków
"wierzytelności" są sporne albo wręcz fikcyjne.

tzna jak działają? Bo jeśli zaległości są fikcyjne to złożyć zawiadomienie o próbie wyłudzenia.

"Z naszych dokumentów wynika..."

A wystarczy mieć dokumenty niekompletne, żeby wynikały dowolne zaległości.

przedawnienie wierzytelnosci - operator tv-sat