przedluzacz USB z mala koncowka

Data: 2010-05-31 21:07:01
Autor: 1634Racine
przedluzacz USB z mala koncowka
R.M. in news:htud5m$dpf$1news.vectranet.pl
http://www.media-tech.eu/page.php?do=details&lang=pl&pid=526&kid=17
czy ktos wie, gdzie cos takiego moglbym dostac?

a dlaczego od razu taka cegla?
wklep na allegro "hub usb" - rozumiem, ze chcesz pasywny - a tam tego bardzo duzo. Ja mam bardzo zgrabna kostke/kwadrat, 4-y wejscia, kabelek (co prawda nie tak maly jak oczekujesz, jakies 30 cm,ale wiem, ze sa mniejsze), z B.MALA wtyczka usb do portu laptopa. made in china, dziala bez pudla.
Hubów w ogole jest na allegro masa i maja niezbyt duze kable i male wtyczki. Jest problem jakikolwiek z tym?
btw:
dlaczego MUSISZ miec zasilanie tego huba z portu laptopowego?

przedluzacz USB z mala koncowka