przedłużenie kabla do monitora DVI

Data: 2019-02-14 20:05:19
Autor: ToMasz
przedłużenie kabla do monitora DVI
Witam
przemeblowałem pomieszczenie z komputerem w warsztacie. brakło mi kabla DVI. chciałbym go samodzielnie (nie pytajcie czemu) przedłużyć. Gdy miałem taki problem z VGA, wystarczyły dwie przelotki VGA->lan i skrętką 8 żyłową poszło. Ile i których kabli wymaga DVI? Szukanie na necie nie dało zadowalających rezultatów. jedyne do czego doszedłem to fakt, że ów za krótki kabel to DVI-D Single link. Ale dostępnych ma 18 przewodów/pinów - tyle to wolałbym nie lutować. Czy ktoś mógłby mnie naporwadzić na schemat takiego kabla w wersji miniumu?

ToMasz

Data: 2019-02-14 20:22:57
Autor: ń
przedłużenie kabla do monitora DVI
Zapomnij.
Kup sobie za 15-20 zł nowy kabel, nawet używany.
aledrogo, olx, sprzedaj itp. itd.

-- -- -
samodzielnie

Data: 2019-02-14 23:04:41